Miehet eivät kestä pommitusta

Oppinutjo

Olen miettinyt monesti, että kun mies on parisuhteessa mieltä että kaipaa omaa tilaa ja vetäytyy omiin oloihinsa.. Nainen menee paniikkiin ja alkaa pommittaa viesteillä ja puheluilla minkä ehtii.

Miksi naiset toimivat näin ja mikä on teidän miesten tahtotila tässä vaiheessa kun haluatte omaa tilaa? Miksi ei vastata viesteihin vaikka ne luettekin. Naiselle tämä aiheuttaa vielä pahemman olotilan. Helpottaisi jos kertoisi edes että otan yhteyttä sitten kun olen saanut pohdittua asiani yksin. On se sitten työstressi tai muu huolen aihe.

Itse olen naisena huomannut että kyn miehen antaa olla omillaan oman aikansa, niistä kuuluu aina. Toisen pakottaminen yhteydenpitoon vaan saa tilanteen pitkittymään.

6

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piippiipiip

Toimii ihan samalla lailla naistenkin suhteen. Taitaa johtua rakkauden puutteesta tai sammumisesta. Joka tapauksessa kyseessä on aina erityisen itsekäs tai epävarma ihminen. Sopimaton suhteeseen.

• äläroikuannamennä

Joo, onneksi olen ymmärtänyt aina ettei se roikkuminen toisessa auta, vaan yleensä pahentaa asiaa ja sama pätee itseenikin nähden. En ymmärrä ihmisiä jotka kynsin hampain yrittää roikkua toisessa, vaikka toinen hakee etäisyyttä, paras silloin luovuttaa.

• Narsistiämmäolet

Kyllä ukkoani ahdistaa tuo kakkonen selkeästi. Ei kestä sitä pommitusta. Puhuu taas unissaan on muuten vihainen sulle kakkonen!

• panomiehensisko

juu, ei ymmärrä, mitä on miehen pussien tyhjennys

• lksddföks

Erittäin hyvä avaus! Samaa mietin itse!

Kun mies kaipaa omaa tilaa, hän usein kehittää riidan että saa varmasti sitä. Se on omiaan pahentamaan naisen oloa, kyllä. Miksi mies ei voi sanoa rauhallisesti että nyt olisi oman tilan vuoro, onhan ok?

Minä en ole kuullut miehestäni 2 vrk:een ja sen vuoksi olen tekemässä eroa. Jos hän vielä joskus ottaa yhteyttä, sitten on aika keskutella siitä miten omaa tilaa otetaan. Prkl. Me kaikki osataan kommunikoida, ainakin melkein 50 v mies pystyy siihen... Eikö? :OOOO

• hymyhy

ei eroa ei,,sehän on vain huoran sängyssä panemassa,
        koira aina palaa kotiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe