Miehet eivät kestä pommitusta

Oppinutjo

Olen miettinyt monesti, että kun mies on parisuhteessa mieltä että kaipaa omaa tilaa ja vetäytyy omiin oloihinsa.. Nainen menee paniikkiin ja alkaa pommittaa viesteillä ja puheluilla minkä ehtii.

Miksi naiset toimivat näin ja mikä on teidän miesten tahtotila tässä vaiheessa kun haluatte omaa tilaa? Miksi ei vastata viesteihin vaikka ne luettekin. Naiselle tämä aiheuttaa vielä pahemman olotilan. Helpottaisi jos kertoisi edes että otan yhteyttä sitten kun olen saanut pohdittua asiani yksin. On se sitten työstressi tai muu huolen aihe.

Itse olen naisena huomannut että kyn miehen antaa olla omillaan oman aikansa, niistä kuuluu aina. Toisen pakottaminen yhteydenpitoon vaan saa tilanteen pitkittymään.

6

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piippiipiip

Toimii ihan samalla lailla naistenkin suhteen. Taitaa johtua rakkauden puutteesta tai sammumisesta. Joka tapauksessa kyseessä on aina erityisen itsekäs tai epävarma ihminen. Sopimaton suhteeseen.

• äläroikuannamennä

Joo, onneksi olen ymmärtänyt aina ettei se roikkuminen toisessa auta, vaan yleensä pahentaa asiaa ja sama pätee itseenikin nähden. En ymmärrä ihmisiä jotka kynsin hampain yrittää roikkua toisessa, vaikka toinen hakee etäisyyttä, paras silloin luovuttaa.

• Narsistiämmäolet

Kyllä ukkoani ahdistaa tuo kakkonen selkeästi. Ei kestä sitä pommitusta. Puhuu taas unissaan on muuten vihainen sulle kakkonen!

• panomiehensisko

juu, ei ymmärrä, mitä on miehen pussien tyhjennys

• lksddföks

Erittäin hyvä avaus! Samaa mietin itse!

Kun mies kaipaa omaa tilaa, hän usein kehittää riidan että saa varmasti sitä. Se on omiaan pahentamaan naisen oloa, kyllä. Miksi mies ei voi sanoa rauhallisesti että nyt olisi oman tilan vuoro, onhan ok?

Minä en ole kuullut miehestäni 2 vrk:een ja sen vuoksi olen tekemässä eroa. Jos hän vielä joskus ottaa yhteyttä, sitten on aika keskutella siitä miten omaa tilaa otetaan. Prkl. Me kaikki osataan kommunikoida, ainakin melkein 50 v mies pystyy siihen... Eikö? :OOOO

• hymyhy

ei eroa ei,,sehän on vain huoran sängyssä panemassa,
        koira aina palaa kotiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      101
      4600
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3888
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3290
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      630
      1904
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1298
    7. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1269
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1265
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1263
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1230
    Aihe