Olen miettinyt monesti, että kun mies on parisuhteessa mieltä että kaipaa omaa tilaa ja vetäytyy omiin oloihinsa.. Nainen menee paniikkiin ja alkaa pommittaa viesteillä ja puheluilla minkä ehtii.
Miksi naiset toimivat näin ja mikä on teidän miesten tahtotila tässä vaiheessa kun haluatte omaa tilaa? Miksi ei vastata viesteihin vaikka ne luettekin. Naiselle tämä aiheuttaa vielä pahemman olotilan. Helpottaisi jos kertoisi edes että otan yhteyttä sitten kun olen saanut pohdittua asiani yksin. On se sitten työstressi tai muu huolen aihe.
Itse olen naisena huomannut että kyn miehen antaa olla omillaan oman aikansa, niistä kuuluu aina. Toisen pakottaminen yhteydenpitoon vaan saa tilanteen pitkittymään.
Miehet eivät kestä pommitusta
6
193
Vastaukset
- piippiipiip
Toimii ihan samalla lailla naistenkin suhteen. Taitaa johtua rakkauden puutteesta tai sammumisesta. Joka tapauksessa kyseessä on aina erityisen itsekäs tai epävarma ihminen. Sopimaton suhteeseen.
- äläroikuannamennä
Joo, onneksi olen ymmärtänyt aina ettei se roikkuminen toisessa auta, vaan yleensä pahentaa asiaa ja sama pätee itseenikin nähden. En ymmärrä ihmisiä jotka kynsin hampain yrittää roikkua toisessa, vaikka toinen hakee etäisyyttä, paras silloin luovuttaa.
- Narsistiämmäolet
Kyllä ukkoani ahdistaa tuo kakkonen selkeästi. Ei kestä sitä pommitusta. Puhuu taas unissaan on muuten vihainen sulle kakkonen!
- panomiehensisko
juu, ei ymmärrä, mitä on miehen pussien tyhjennys
- lksddföks
Erittäin hyvä avaus! Samaa mietin itse!
Kun mies kaipaa omaa tilaa, hän usein kehittää riidan että saa varmasti sitä. Se on omiaan pahentamaan naisen oloa, kyllä. Miksi mies ei voi sanoa rauhallisesti että nyt olisi oman tilan vuoro, onhan ok?
Minä en ole kuullut miehestäni 2 vrk:een ja sen vuoksi olen tekemässä eroa. Jos hän vielä joskus ottaa yhteyttä, sitten on aika keskutella siitä miten omaa tilaa otetaan. Prkl. Me kaikki osataan kommunikoida, ainakin melkein 50 v mies pystyy siihen... Eikö? :OOOO- hymyhy
ei eroa ei,,sehän on vain huoran sängyssä panemassa,
koira aina palaa kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408