Helsingin Alibi-ravintolassa 1979, hän oli ekonomi ja yhtä tenttiä vaille farmaseutti, minä olen insinööri. Muutin hänen luokse, ei aivan heti, hän asui naisen kanssa ja minä miehen kanssa. Olimme molemmat intohimoisia,
onni oli seksivetoista. Hän oli Turun seudulta, minä Kouvolasta. Sitten kävi sellainen vahinko, hän halusi abortin ja luoda uraa. Olimme Kreetalla lomalla ja minusta tuntui, että rakkaus puuttui. Seuraavana syksynä sanoin, että haluan erota, mutta hän olisi halunnut jatkaa. Sain potkut töistä Järvenpäässä ja sain Kouvolasta töitä, olisi ehkä tullut ero jo sen takia.
Tapasin mukavan naisen....
Setäx
2
211
Vastaukset
- jhöajhoiae
niin mitä sitten..?
- keltapo3p
tää nainen tiedetään. lihava ja ruma. vieläkin näen hänestä painajaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661