Helsingin Alibi-ravintolassa 1979, hän oli ekonomi ja yhtä tenttiä vaille farmaseutti, minä olen insinööri. Muutin hänen luokse, ei aivan heti, hän asui naisen kanssa ja minä miehen kanssa. Olimme molemmat intohimoisia,
onni oli seksivetoista. Hän oli Turun seudulta, minä Kouvolasta. Sitten kävi sellainen vahinko, hän halusi abortin ja luoda uraa. Olimme Kreetalla lomalla ja minusta tuntui, että rakkaus puuttui. Seuraavana syksynä sanoin, että haluan erota, mutta hän olisi halunnut jatkaa. Sain potkut töistä Järvenpäässä ja sain Kouvolasta töitä, olisi ehkä tullut ero jo sen takia.
Tapasin mukavan naisen....
Setäx
2
213
Vastaukset 2
- jhöajhoiae
niin mitä sitten..?
- keltapo3p
tää nainen tiedetään. lihava ja ruma. vieläkin näen hänestä painajaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511692Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 62586
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551