Töiden saaminen helpompaa kuin naisen

Aina minulla on töitä ollut, mutta naista äärimmäisen harvoin.
6152
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Sama havainto. Tämän takia on kyllä loppupeleissä kivempaa olla mies kuin nainen. Ja kun kaikenlaisia tukia tullaan koko ajan leikkaamaan, niin on entistä turvallisempi olo. Tietty voihan sitä itsekin joutua kilometritehtaalle, mutta sopeutuvaisen sinkkumiehen selkä on työnantajan edessä yleensä taipuvaisempi kuin ainakin lapsia omaavan naisen, mikä on tuonut ja jatkossakin tuo omat etunsa työelämässä.

Äänestä

Töitä saa kun on työkokemusta, naisia saa kun on P/S kokemusta.

Äänestä
  • Olen aina saanut töitä koulutuksen pohjalta (ilman työkokemusta kyseiseltä alalta).

Äänestä

sama juttu. Minulla myös oli 9 vuotta nais pomo mutta pillua en ole saanut

Äänestä

Töistä saa rahaakin, naisissa sitä vastoin rahaa palaa hulppeasti ihan tyhjään eikä varmasti saa mitään tuottoa koskaan. Pilluakin jos menee sorkkimaan niin siitä koituu vain 18 vuoden elatusvelvollisuus... helvetin kallista.

Äänestä

Mulla on päinvastainen kokemus, naisia löytyy mutta palkkatöitä ei saa kuin harvoin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

m40plus kirjoitti:

Aina minulla on töitä ollut, mutta naista äärimmäisen harvoin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu