Aina minulla on töitä ollut, mutta naista äärimmäisen harvoin.
Töiden saaminen helpompaa kuin naisen
6
135
Vastaukset
- Zinqqu
Sama havainto. Tämän takia on kyllä loppupeleissä kivempaa olla mies kuin nainen. Ja kun kaikenlaisia tukia tullaan koko ajan leikkaamaan, niin on entistä turvallisempi olo. Tietty voihan sitä itsekin joutua kilometritehtaalle, mutta sopeutuvaisen sinkkumiehen selkä on työnantajan edessä yleensä taipuvaisempi kuin ainakin lapsia omaavan naisen, mikä on tuonut ja jatkossakin tuo omat etunsa työelämässä.
- Naisasialooseri1
Töitä saa kun on työkokemusta, naisia saa kun on P/S kokemusta.
- ruma-ätmi
sama juttu. Minulla myös oli 9 vuotta nais pomo mutta pillua en ole saanut
- töissä.eikä.naisissa
Töistä saa rahaakin, naisissa sitä vastoin rahaa palaa hulppeasti ihan tyhjään eikä varmasti saa mitään tuottoa koskaan. Pilluakin jos menee sorkkimaan niin siitä koituu vain 18 vuoden elatusvelvollisuus... helvetin kallista.
- ex-palstalainen
Mulla on päinvastainen kokemus, naisia löytyy mutta palkkatöitä ei saa kuin harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718