Paljonkohan hiilareita on Horneteissa? Kun kanassahan ei oo yhtään, mut onko niissä? Vai tarvisko sitä kanaa syödä ilman nahkaa... Yöks! Kiitos tosi paljon jos joku osaa vastata!
Hornetit???
16
3007
Vastaukset
- ..valtio..
..osti niitä hornetteja muutamia vuosia sitten monella markalla. Ei niissä mitään hiilareita oo mut pirusti rautaa!
- allu
Ei kai niis paljo mitään hiilareita oo,laskin että viime vuonna söin melkein satakiloo hornetteja enkä oo lihonnu
- sinut tietäväinen
allu kirjoitti:
Ei kai niis paljo mitään hiilareita oo,laskin että viime vuonna söin melkein satakiloo hornetteja enkä oo lihonnu
Tiedän kuka olet ja sä todellakin olet lihonu! Katos mahaas!
- allu
sinut tietäväinen kirjoitti:
Tiedän kuka olet ja sä todellakin olet lihonu! Katos mahaas!
Et muuten tiedä
- Luule mitä luulet
allu kirjoitti:
Et muuten tiedä
Mä TIEDÄN sut!
- muka
Luule mitä luulet kirjoitti:
Mä TIEDÄN sut!
Mut tiedät
- No ei kai!
muka kirjoitti:
Mut tiedät
Montakohan ihmistä on Suomessa kun oikeesti syö ton verran hornetteja?
- kaksi
No ei kai! kirjoitti:
mun lisäksi
- Jos en tiennyt
kaksi kirjoitti:
mun lisäksi
Jos et muka ole se keneksi sinua luulen... Mut mä oon aina pitäny sitä ainoona hulluna... Mikä niissä sitten niin vetää?
- sua
No ei kai! kirjoitti:
No ei kai sitä nyt ihan sataakiloo kukaa syö, just vedin paketillisen ja pari kaljaa päälle nam:)
- Nähnyt
sua kirjoitti:
No ei kai sitä nyt ihan sataakiloo kukaa syö, just vedin paketillisen ja pari kaljaa päälle nam:)
Tää mun tuttu vetää tosiaankin 2 pakettia niitä melkein joka päivä... eli 1100 grammaa kerralla...
- on paljon
moikka,
hiilarista en osaa sanoa, mutta on kyllä niitä kaikkein rasvaisimpia kana-ruokia, mitä kaupasta löytää - kaikkien paneroitujen nuggettien ja sellaisten lisäksi. Uusimmassa Hyvä Terveys-lehdessä oli näistä hyvä artikkeli.- Namu
Vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa vältetään hiilareita, ei rasvaa :)
Hornettejen päälyksessä luulis jonkun verran hiilareita olevan, mut tuskin paljon. - Kiinnostunut
Namu kirjoitti:
Vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa vältetään hiilareita, ei rasvaa :)
Hornettejen päälyksessä luulis jonkun verran hiilareita olevan, mut tuskin paljon.Kannattais ehkä olla kiinnostunut rasvasta, niin ei tarvitsis täällä palstoilla voivotella
- minä
0,9 sadassa grammassa.
- Hornetit maistuvat
Itse noudatan vähähiilaridieettiä ja syön monesti hornetteja, koska ne ovat yksinkertaisesti niin hyviä ja mausteisia. Hiilaria ei paljoakaan ja maha täyttyy, kun mukana esim. fetasalaattia nam :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865