Onko kellään tatskaa tossa rinnanpäällä? Ite ajattelin ottaa rintaan enkelin tai rintojen väliin tähden ja nyt alko mietityttämään et jos joskus tee lapsia ja rinnat kasvaa vielä ni miten käy kuvalle? Muita kuvaehdotuksia? Ajattelin suunnitella ite kuvan!
Tatuointi rinnassa
5
1522
Vastaukset
- ..............
Mulla on rinnan päällä tatuointi, eikä se ainakaan seitsemässä vuodessa ole mitenkään erityisesti muuttunut (en tosin kyllä ole lapsia saanut). Kyllähän se varmasti tuosta joskus venähtää, mutta venähtää se iho ilman tatuointiakin ;)
- pohdiskelija
Saako udella et minkälainen sul on? Osaatko sanoa kumpi olis parempi värikuva vai tumma? Ku eiks ne värit kuitenki haalene joskus ni sit sitä joutus korjaileen.
- ..........................
pohdiskelija kirjoitti:
Saako udella et minkälainen sul on? Osaatko sanoa kumpi olis parempi värikuva vai tumma? Ku eiks ne värit kuitenki haalene joskus ni sit sitä joutus korjaileen.
Mulla on ihan musta tribaali. Mielestäni sekä värilliset että tummat haalistuu. Omani väritettiin just nyt syksyllä uudelleen, oli haalistunu jonki verran seitsemässä vuodessa. Yhdellä kaverillani on värillinen kuva ja on sitäkin väritetty uudelleen, varsinkin valkoinen väri tuntuu helposti "häviävän". Eipä sitä voi sanoa kumpi on parempi, ota sellainen kuva jonka haluat, oli siinä väriä tai ei :)
- TyPyKKä~90
se sattuu ihan helvetisti tai sit se johtuu vaan siitä että olen niin nuori tai jotain.... voihan se olla et just sulla se ei tunnu missään mutta mä otin ihan vähän rintojen yläpuolelle pienen sydämmen ja se sattui!!!
- ....
Onko se pakko laittaa nimenomaan rinnan päälle? Voihan sen kuvan sijoittaa niin, ettei itse kuva veny vaikka tissit vähän venähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793