Ensimmäiset treffisi ja kuka rohkaisi tai kannusti

mtääh

Mikä on lähipiirin merkitys varhain aloitetulle sukupuolielämälle?

Joku nainen kertoi täällä että ekat treffintapaiset pojan kanssa oli jo 11-12 vuotiaana.
Mietin että tuliko aloite tällaiseen kevytharjoitteluun treffatulta pojalta, kaveripiiristä, vai kannustiko ehkä myös vanhemmat tuollaiseen sosiaalisuuden opetteluun?

Olen mies ja ekat treffit sain aikaan 25-vuotiaana, eikä tasan kukaan perheessä, koulussa tai ystäväpiirissä ole kehottanut ikinä kehittämään tuontapaista (oleellisen tärkeää!) sosiaalisuutta varhaisnuoruudessa :-P

Koska palstalaisilla oli ensimmäiset kokeilutreffit ja vaikuttiko se jatkossa pariutumisen helppouteen?

9

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never.too.late

Mulla oli ekat treffit vasta 28v, jälkikäteen ajateltuna mulla kävi todella onnekkaasti että sama nainen halusi nähdä toistekin ja lopulta vei poikuudenkin.

• keikkatuttu

Olin keikalla kun puolituttu nainen toi backstagelle seuraa vailla olevan ystävänsä. Tartuin syöttiin kun oli nätti ja muodokas. Lähipiirillä ei ollut mitään merkitystä.

• jjjiiijijiij

Rohkasuksi pitäisi ryypyn riittää. Vai pitäiskö äitin tulla pitämään toisesta kädestä.

• mtääh

Ryyppy tulee jossain vaiheessa kuvioihin mukaan, paska juttu sinänsä. Mutta kysymyksen pointti on siinä että saavatko jotkut jo esiteini-iässä kotoa "valmennusta" treffailuun. Voi olla että sen jälkeen ei ryyppäämistäkään pahemmin tarvita.

• Ex----------PUA

Ei kyllä ole ollut mitään kokeilutreffejä.

Mutta tuo on totta, että naiset nyt saavat tukea kaikessa mahdollisessa.

Tavallaan hassua, että miehen on oltava se joka ylipäänsä joka näkee kaiken vaivan aina naisen lähestymisestä, sitten diilin kloussaamiseen treffeillä.

Naista onnitellaan ja tsempataan jo siitä, että se istuu jollain baarijakkaralla ottamassa vastaan iskuyrityksiä. Jos tulee miellyttävä, niin se toki naisen sosiaalisten taitojen ansiota ja jos tulee "ällö" (ei-hypergamisia vaistoja herättävä mies), niin nainen saa kriisitukea kun joutuu kestämään tasoisiaan miehiä jotka luulevat itsestään liikoja.

Mistä pääsemme tähän, hyvän ystäväni havaintoon: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14436669/naisen-kommentti-todistaa-mita-olen-sanonut

• kivaaoli

Olin 15 v eikä ollut mitkään kokeilutreffit vaan oikeat treffit. :) "Tukea" olin saanut nuortenlehtien kuten MeKaksin ja Sinäminän ja Reginan lukemisesta. Siihen aikaan ei vielä Cosmopolitania saanut Suomeksi. ;)

• dfdfdfdfdfdf

Lienet nainen? Kenen aloitteesta treffit syntyi?

• SeOliMinä

Olin ystäväni kanssa liikkeellä, pari poikaa bongasi meidät ja pyysi treffeille.
      Ei kai sen kummempia ohjeistuksia tai rohkaisuja tarvittu. kotona en olisi edes kehdannut kertoa.

• 24 vuotiaana ekat treffit. Pari viikkoa tapailtiin ja seuraavia treffejä saikin odottaa n. 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe