Naisen kommentti todistaa mitä olen sanonut

Naisasialooseri1

Youtbesta tuon hyvän kommentin nappasin

"when i was in my 20s i was approached alot by really good looking men...some even wealthy. I dated a few, was in relationship with three and i soon enough realized that the more attractive and the more money they had the bigger the headaches, the more materialistic/superficial they were. So by my mid 20s i was done with that. I opted for more average looking guys that I was attracted to even if other women didnt find them attractive. I opted for humor, good conversationalist, loyalty, compassion and good work ethic over wealth. And i was much happier for it. Yes there are women like me but they dont see the light until theyve been in the dating world for a little while. some never see it."

Jos palstan vähälahjaisimmilla ei ole oikein lontoonkieli hallussa niin suomennan ja referoin olennaisen:

Nainen on lyhyen huippukautensa jakanut pilluaan ja ollut muutamassa suhteessa top 5% huippukomeiden meisten kanssa, joista osa rikkaitakin. Sitten kun se paras nuoruuden kauneushuippu on ohi 25 vuotiaana, niin nainen onkin yhtäkkiä kiinnostunut suhteesta tavallisen miehen kanssa eli etsinyt itselleen aisurin, joka saa palkkioksi nussia YT-miesten loppuunjyssäämää vanhentunutta tavaraa.

Asiasta oli myös paljon kommetteja tuubissa

9

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ja suurin osa kavereistani oli nuo vuoden ensimmäisessä avoliitossaan. Edellisen johdosta minun on vaikeaa uskoa, että niitä "juoksujaan juoksevia" naisia olisi niin paljoin kuin te kävelykyvyttömät sankarit itsellenne uskottelette.

• Zxcxzö

Hyvä ratikka :)

• sivusta
        Zxcxzö kirjoitti:

Hyvä ratikka :)

Puudelia pitää silittää kun se tekee tempun.

• Novoisattuikosinuun
        sivusta kirjoitti:

Puudelia pitää silittää kun se tekee tempun.

No älä nyt ole katkera sentään!

• Naisasialooseri1

Silloin kun sinä olit parikymppinen, niin ei niitä varmasti läheskään noin paljon ollutkaan kuin nykyään. Varsinkin kun nykyään sitä seksiä ja sinkkuilua tuputetaan joka tuutista 24/7 ja on big brotherit ja tempetation islandit sun muut ja pettämisestäkin yritetään saada yleisesti hyväksyttyä toimintaa.

Nykytrendi kuitenkin on, että juoksuja juostaan 25-30 vuotiaaksi ja sitten etsitään aisuri kun ei enää kelvata top5% miesten panoreijiksi.

• LawyerHKI

Ja sit akat on niin katkeroituneita myöski huorat ... Katse täynnä kaipuuta mustan kyrvän spermaan ja mieli täynnä tyytymättömyyttä valkoiseen aisuriin. Sanovat palstan below average iq rasistit mitä tahansa valkoinen mies ei kiihota naista vaan musta kyrpä. Kuolkaa rasistit!

• Ex----------PUA

Palstatotuus jälleen todistettu.

Oliko tämä joku punaisen pillerin aiheen video vai mihin se liittyi?

• Naisasialooseri1

Jep. looks money status red pill videon kommenteista tuon nappasin

• Ex----------PUA
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Jep. looks money status red pill videon kommenteista tuon nappasin

Arvelinkin jotain tälläistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe