Mua askarruttaa pirusti, ko en oo päässy ihteni kaa yhteisymmärrykseen miten lasken farkkujeni vyötärömitan ko suuaukon leveys on 41cm. Onks housuille olemassa joku oma laskukaava, koska kehän pituuden laskeminen ei mun mielest toimi muuta äitiyshousuissa. :)
Aattelin netistä hankkii vanhojen farkkujen kokoset, ei nykysen läskimahan ja niis ei enää näy mittoja. Kiitos!
MATIKKAAKO?
epätoivonen
2
111
Vastaukset
- epätoivonen
Sorry kirjotushärö, täsä puuttuva KUIN-sana mammapöksyis.
- vyötäröstäkiinnostunut
Eikö se ole 2x41=82 jos olen oikein käsittänyt suuaukon? Siis etuosa 41 takaosa 41,siinä se kehän pituus on.Tarkista mittanauhalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263208
- 721570
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa791115Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451042- 45941
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45878Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775