Haluisin talveksi ostaa aivan mahtavat saappaat 10 cm korolla arki ja koulu käyttöön mut vanhemmat ei lämpene ajatukselle yhtään olen 16 v. Mieli pisteitä vapaasti käytän päivitäin 3-5cm korkoja
Vastaukset 6
- Öyenssöyen
Mikäpäs siinä, jos kokonaisuus on muutoin kunnossa.
Urheiletko / liikutko? Hyvällä koordinaatiokyvyllä pysyt varmemmin pystyssä liukkailla. Ja ei kait korko kuitenkaan mikään piikki ole talvisaappaissa?
Ei muuta kuin vaan hankkimaan!- kristiina924
Harrastan lenkeilyä ja uintia ei ole ihan piikki mutta melkein kyllä niillä pysyisi liukkailla ainakin omasta mielestä van hemmat vaan ei tahdo uskoa että osain kävellä niillä näyttävästi ja kunnolla :(
Viime talvena kävelin 5cm koroilla missä on piikimpi jorkokun näissä saappaissa tulis olee mut en tiiä miksi vanhemmat hannaa vastaan kuitenkin näkivät miten viime talvena kävelin
- kristiina924
Tietäs vaan miten sais banhemmat yli puhuttua
- koroillamennään
Millaiset korkosaappaat haaveissa? Onko linkkiä? Olen myös sitä mieltä että paremmin pysyy pystyssä piikkikoroilla kuin paksuilla ja kömpelöillä tolppakoroilla. Millaista tuo arki ja koulu käyttö maastoltaan,kaupunkia?
- kristiina924
Korkoa noin 10-11 cm vartta pystyy kääntämään tyyliiin sopivasti ja zalandolta. No maasto on koululle kotoota koko ajan asvalttia ja pieni ylä mäki. Muutenki liikun paljon asvaltilla.
- Ikivanhus
Osta vaan jos onnistut siinä ilman vanhempien apua. Huutoahan siitä luultavasti seuraa mutta mistäpä ei? Näillä ainakin luulisi pysyvän pystyssä :-)
https://www.zalando.fi/buffalo-korolliset-saappaat-preto-bu311m013-q11.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71850
- 113779
- 37722
- 140715
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619- 70617
- 28508
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu157505Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46463- 69455
- 63455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432- 45423
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405