Palstan naiset

Gallupoija

Kun asutte yksin, niin mihin asiaan tarvitsisitte apua, jos ovenne taakse tulisi komea mies, joka on käsistään ja suustaan kätevä?

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Olen tuossa kantanut sohvat ja perintölipastot huoneesta toiseen, kasannut Ikean kalusteita, porannut iskuporakoneella reikiä seinään ja kantanut ylimääräistä roinaa roskiin ja autotalliin.

Se vois imuroida.

• Kukaan itseään kunnioittava mies ei sinun asuntoosi tule oli tiedossa imurointia tai ei. Olet yli-ikäinen itsesi pilannut vähäisesti naista muistuttava vajakki.

• marjuschka

Joo hei, siivoojaks voisin mäkin palkata jonkun äijän! Sillä aikaa kun meikä juoksee lenkillä luonnossa, se vois kuurata kämpän lattiasta kattoon. ;)

• atännä

Ai että, olisikin kiva tulla taas sotkemaan putipuhtaaseen kotiin :)

• Oletko vajaaälyinen? Olet ilmeisesti niin köyhä ettei sinulla ole varaa palkata siivoojaa.

• Vieraille on aina kiva tarjota jotain.. vaikka joku piirakka nyt kun on kaikenlaisia marjojakin. Se voisi sitten auttaa nuolemalla kulhon.

• Ikis__M

Tosimies ei kulhoja tai pannuja nuole :)

• Ikis__M kirjoitti:

Tosimies ei kulhoja tai pannuja nuole :)

Kyllä vaan nuolee ja oikein mieluusti vieläpä. :)

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Kyllä vaan nuolee ja oikein mieluusti vieläpä. :)

No joo, jos on ihan iskemättön kippo niin ettei siinä ole muut vielä kieltään päässeet pyörittelemään niin sitten ehkä :)

• Ikis__M kirjoitti:

No joo, jos on ihan iskemättön kippo niin ettei siinä ole muut vielä kieltään päässeet pyörittelemään niin sitten ehkä :)

No mutta kyllähän jokainen hyvä kokki ymmärtää hygienian tärkeyden ja huolehtii että kipponsa on puhdas ja käyttökunnossa ennen leivontaa. Ei nyt hyvää kippoa pois heitetä, vaikka sitä olisi joskus vähän käytettykin.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

No mutta kyllähän jokainen hyvä kokki ymmärtää hygienian tärkeyden ja huolehtii että kipponsa on puhdas ja käyttökunnossa ennen leivontaa. Ei nyt hyvää kippoa pois heitetä, vaikka sitä olisi joskus vähän käytettykin.

Niistä kipoista kun ei aina tiedä missä on pyörineet niin vaikea on vieraan tietää että mitä mahdollisia viruksia on pintaan tarttunut. Kyllä semmoinen käyttämätön on ihan paras tai sitten vähintäänkin semmoinen josta jotain tietoa olemassa ettei ole joku kirpparilta hankittu koko kylän yhteinen kiertokippo kyseessä :)

• eikertakäyttökamaa
        PikkuLikka kirjoitti:

Kippoa voi käyttää useamminkin kuin vain kerran.

• Ikis__M kirjoitti:

Niistä kipoista kun ei aina tiedä missä on pyörineet niin vaikea on vieraan tietää että mitä mahdollisia viruksia on pintaan tarttunut. Kyllä semmoinen käyttämätön on ihan paras tai sitten vähintäänkin semmoinen josta jotain tietoa olemassa ettei ole joku kirpparilta hankittu koko kylän yhteinen kiertokippo kyseessä :)

Saatat olla oikeassa.. jos on kovin paljon ollut kippo siellä sun täällä käytössä, niin voihan se olla, että sitten tuleekin joku jännä sivumaku taikinaan ja hiivajuurikin on jo valmiina.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Saatat olla oikeassa.. jos on kovin paljon ollut kippo siellä sun täällä käytössä, niin voihan se olla, että sitten tuleekin joku jännä sivumaku taikinaan ja hiivajuurikin on jo valmiina.

Juuri noin...ehkä sitten jos leipojattarella on esittää kipostaan ostokuittia tai muuten vakuuttavasti osoittaa että on varmasti puhdas kippo kyeessä niin ehkä sitä sitten voisi vähän lipaista jos se kerran sitä vaatii :)

• Ikis__M kirjoitti:

Juuri noin...ehkä sitten jos leipojattarella on esittää kipostaan ostokuittia tai muuten vakuuttavasti osoittaa että on varmasti puhdas kippo kyeessä niin ehkä sitä sitten voisi vähän lipaista jos se kerran sitä vaatii :)

Kyllä minä suosittelen sopivan tilaisuuden tullen tekemään niin. Siitä tulee sitten leipojallekin hyvä mieli kun saa apua, sellainen olo, että hänen kokkailujaan pidetään arvossa ja sitten on kiva leipoa toistekin.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Kyllä minä suosittelen sopivan tilaisuuden tullen tekemään niin. Siitä tulee sitten leipojallekin hyvä mieli kun saa apua, sellainen olo, että hänen kokkailujaan pidetään arvossa ja sitten on kiva leipoa toistekin.

Ei kyllä varovaisen miehen ensivierailulla kannata lähteä avittamaan kippojen kanssa kun ei vielä oikeastaan mitään tiedä tarkemmin tilanteesta. Vasta sitten jos niitä leipomuksia on jo muutenkin päässyt muutaman kerran maistelemaan niin ehkä sitten alkaisi luotto olla sillä tasolla että voisi osallistua sen verran kokkailuihin :)

• Ikis__M kirjoitti:

Ei kyllä varovaisen miehen ensivierailulla kannata lähteä avittamaan kippojen kanssa kun ei vielä oikeastaan mitään tiedä tarkemmin tilanteesta. Vasta sitten jos niitä leipomuksia on jo muutenkin päässyt muutaman kerran maistelemaan niin ehkä sitten alkaisi luotto olla sillä tasolla että voisi osallistua sen verran kokkailuihin :)

Niin, "sopivan tilaisuuden tullen" tarkoittaa sopivan tilaisuuden tullen, ei siis välttämättä ensimmäisen tilaisuuden tullen.

• tarralenkkari161

En asu yksin, enkä tarvitse apuakaan :D

• feminelle

Mä en tarvi miestä mihinkään.
      Läheisyyttä saan kun sitä haluan, ei tarvi vastaanottaa sitäkään tuntemattomilta jotka tulee oven taakse.

• Kyllä tarvitset miehiä vaikka et vajaaälyisenä feministinä sitä tietenkään ymmärrä tai myönnä.

Miehet ovat nettomaksajia ja naiset elävät tulonsiirtojen kautta miesten rahoilla.

• Lisätietojakiitos
        super-atm kirjoitti:

Kyllä tarvitset miehiä vaikka et vajaaälyisenä feministinä sitä tietenkään ymmärrä tai myönnä.

Miehet ovat nettomaksajia ja naiset elävät tulonsiirtojen kautta miesten rahoilla.

Siis nekin naiset jotka eivät mitään tukia mistään saa ja itse kaikki laskunsa/asumisensa maksavat? Kertoisitko lisää miten miehet heidän elämisensä rahoittavat?

• Lisätietojakiitos kirjoitti:

Siis nekin naiset jotka eivät mitään tukia mistään saa ja itse kaikki laskunsa/asumisensa maksavat? Kertoisitko lisää miten miehet heidän elämisensä rahoittavat?

Viittaat poikkeukseen joka vahvistaa säännön.

• pihtarihuora

kerkesin juuri tällä viikolla köijätä talven puut liiteriin,mutta jos se nyt välttämättä haluaisi jotain tehdä niin voisi vaikka alustaa leipätaikinan.

• UusiNainen

Aika itsenäisiä feminiinejä täällä! Itse olen tottunut miehen apuun monessakin asiassa, mutta nyt alkaa olla aika keksiä ratkaisut itse. Nämä vastaukset antoivat itseluottamusta, vaikka komean miehen apukin olisi kiitollisena vastaanotettavissa, ainakin vielä hetken ;)

• elluhalloyb

Mä en tee miesten.töitä👸
      Eli miehet.....🏃

• tyydytetty

En ainakaa sänkykaveriks, sori. :)

• Montako dildoa ja uroskoiraa omistat?

• Naiset tarvii komean pitkän miehen vaihtamaan lamppua. Ruma mies ei lamppua osaa vaihtaa

• flowersreally

Jaa että mikkihiirimeininki taas.

• ktm28

Voisin tulla räppää jonkun naisen luo. Eli ois plussaa, jos olis karaokelaitteet.

• Tallirenki

Jahas hyvät herrat, istukaa alas, aloitetaan. Uskallatko varmasti tämän neidin oven avata? Tarvitsen kyllä apua. Nurmikot ajamatta, talven lämmityspuut kaatamatta, pilkkomatta ja pinoamatta, talon ja porakaivon talvitilkitseminen, auton huolto ja renkaanvaihdot, traktorin huolto, peltojen niitto silppurilla, hevosaitojen teko, tien lanaus, rakennusten maalausta, pari huoltojuttua kellarissa vesipumpun kanssa, veneen talviteloille laitto/perämoottorin huolto, polkupyöräkin olis hyvä huoltaa, puu-uunia pitäs lämmittää, lumet aurata talvella, ja jos vesijohdot jäätyy, ni sulatella niitä, hevosten hoito aamutallista iltatalliin ja sille välille, karsinat, ruokinta, juotto, harjaus, tarhaus ja liikuttaminen (toisen apuna). Hevosten kuivikkeiden ja rehujen hankinta, no nyt kesäaikaan vielä rantasaunan lämmitys ja silleen. Perunannosto ja kasvimaan kyntäminen. Olis valtavasti kaikkea. Luulen, että jossain vaiheessa mies alkaa tuntea itsensä mieheksi ja annan hänen sellainen myös olla.

Noh, itsepä kysyit ja minä vastasin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe