Palstan naiset

Gallupoija

Kun asutte yksin, niin mihin asiaan tarvitsisitte apua, jos ovenne taakse tulisi komea mies, joka on käsistään ja suustaan kätevä?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Olen tuossa kantanut sohvat ja perintölipastot huoneesta toiseen, kasannut Ikean kalusteita, porannut iskuporakoneella reikiä seinään ja kantanut ylimääräistä roinaa roskiin ja autotalliin.

      Se vois imuroida.

      • Kukaan itseään kunnioittava mies ei sinun asuntoosi tule oli tiedossa imurointia tai ei. Olet yli-ikäinen itsesi pilannut vähäisesti naista muistuttava vajakki.


    • marjuschka

      Joo hei, siivoojaks voisin mäkin palkata jonkun äijän! Sillä aikaa kun meikä juoksee lenkillä luonnossa, se vois kuurata kämpän lattiasta kattoon. ;)

      • atännä

        Ai että, olisikin kiva tulla taas sotkemaan putipuhtaaseen kotiin :)


      • Oletko vajaaälyinen? Olet ilmeisesti niin köyhä ettei sinulla ole varaa palkata siivoojaa.


    • Vieraille on aina kiva tarjota jotain.. vaikka joku piirakka nyt kun on kaikenlaisia marjojakin. Se voisi sitten auttaa nuolemalla kulhon.

      • Ikis__M

        Tosimies ei kulhoja tai pannuja nuole :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        Tosimies ei kulhoja tai pannuja nuole :)

        Kyllä vaan nuolee ja oikein mieluusti vieläpä. :)


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä vaan nuolee ja oikein mieluusti vieläpä. :)

        No joo, jos on ihan iskemättön kippo niin ettei siinä ole muut vielä kieltään päässeet pyörittelemään niin sitten ehkä :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        No joo, jos on ihan iskemättön kippo niin ettei siinä ole muut vielä kieltään päässeet pyörittelemään niin sitten ehkä :)

        No mutta kyllähän jokainen hyvä kokki ymmärtää hygienian tärkeyden ja huolehtii että kipponsa on puhdas ja käyttökunnossa ennen leivontaa. Ei nyt hyvää kippoa pois heitetä, vaikka sitä olisi joskus vähän käytettykin.


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        No mutta kyllähän jokainen hyvä kokki ymmärtää hygienian tärkeyden ja huolehtii että kipponsa on puhdas ja käyttökunnossa ennen leivontaa. Ei nyt hyvää kippoa pois heitetä, vaikka sitä olisi joskus vähän käytettykin.

        Niistä kipoista kun ei aina tiedä missä on pyörineet niin vaikea on vieraan tietää että mitä mahdollisia viruksia on pintaan tarttunut. Kyllä semmoinen käyttämätön on ihan paras tai sitten vähintäänkin semmoinen josta jotain tietoa olemassa ettei ole joku kirpparilta hankittu koko kylän yhteinen kiertokippo kyseessä :)


      • eikertakäyttökamaa
        PikkuLikka kirjoitti:

        No mutta kyllähän jokainen hyvä kokki ymmärtää hygienian tärkeyden ja huolehtii että kipponsa on puhdas ja käyttökunnossa ennen leivontaa. Ei nyt hyvää kippoa pois heitetä, vaikka sitä olisi joskus vähän käytettykin.

        Kippoa voi käyttää useamminkin kuin vain kerran.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Niistä kipoista kun ei aina tiedä missä on pyörineet niin vaikea on vieraan tietää että mitä mahdollisia viruksia on pintaan tarttunut. Kyllä semmoinen käyttämätön on ihan paras tai sitten vähintäänkin semmoinen josta jotain tietoa olemassa ettei ole joku kirpparilta hankittu koko kylän yhteinen kiertokippo kyseessä :)

        Saatat olla oikeassa.. jos on kovin paljon ollut kippo siellä sun täällä käytössä, niin voihan se olla, että sitten tuleekin joku jännä sivumaku taikinaan ja hiivajuurikin on jo valmiina.


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Saatat olla oikeassa.. jos on kovin paljon ollut kippo siellä sun täällä käytössä, niin voihan se olla, että sitten tuleekin joku jännä sivumaku taikinaan ja hiivajuurikin on jo valmiina.

        Juuri noin...ehkä sitten jos leipojattarella on esittää kipostaan ostokuittia tai muuten vakuuttavasti osoittaa että on varmasti puhdas kippo kyeessä niin ehkä sitä sitten voisi vähän lipaista jos se kerran sitä vaatii :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        Juuri noin...ehkä sitten jos leipojattarella on esittää kipostaan ostokuittia tai muuten vakuuttavasti osoittaa että on varmasti puhdas kippo kyeessä niin ehkä sitä sitten voisi vähän lipaista jos se kerran sitä vaatii :)

        Kyllä minä suosittelen sopivan tilaisuuden tullen tekemään niin. Siitä tulee sitten leipojallekin hyvä mieli kun saa apua, sellainen olo, että hänen kokkailujaan pidetään arvossa ja sitten on kiva leipoa toistekin.


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä minä suosittelen sopivan tilaisuuden tullen tekemään niin. Siitä tulee sitten leipojallekin hyvä mieli kun saa apua, sellainen olo, että hänen kokkailujaan pidetään arvossa ja sitten on kiva leipoa toistekin.

        Ei kyllä varovaisen miehen ensivierailulla kannata lähteä avittamaan kippojen kanssa kun ei vielä oikeastaan mitään tiedä tarkemmin tilanteesta. Vasta sitten jos niitä leipomuksia on jo muutenkin päässyt muutaman kerran maistelemaan niin ehkä sitten alkaisi luotto olla sillä tasolla että voisi osallistua sen verran kokkailuihin :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ei kyllä varovaisen miehen ensivierailulla kannata lähteä avittamaan kippojen kanssa kun ei vielä oikeastaan mitään tiedä tarkemmin tilanteesta. Vasta sitten jos niitä leipomuksia on jo muutenkin päässyt muutaman kerran maistelemaan niin ehkä sitten alkaisi luotto olla sillä tasolla että voisi osallistua sen verran kokkailuihin :)

        Niin, "sopivan tilaisuuden tullen" tarkoittaa sopivan tilaisuuden tullen, ei siis välttämättä ensimmäisen tilaisuuden tullen.


    • tarralenkkari161

      En asu yksin, enkä tarvitse apuakaan :D

    • feminelle

      Mä en tarvi miestä mihinkään.
      Läheisyyttä saan kun sitä haluan, ei tarvi vastaanottaa sitäkään tuntemattomilta jotka tulee oven taakse.

      • Kyllä tarvitset miehiä vaikka et vajaaälyisenä feministinä sitä tietenkään ymmärrä tai myönnä.

        Miehet ovat nettomaksajia ja naiset elävät tulonsiirtojen kautta miesten rahoilla.


      • Lisätietojakiitos
        super-atm kirjoitti:

        Kyllä tarvitset miehiä vaikka et vajaaälyisenä feministinä sitä tietenkään ymmärrä tai myönnä.

        Miehet ovat nettomaksajia ja naiset elävät tulonsiirtojen kautta miesten rahoilla.

        Siis nekin naiset jotka eivät mitään tukia mistään saa ja itse kaikki laskunsa/asumisensa maksavat? Kertoisitko lisää miten miehet heidän elämisensä rahoittavat?


      • Lisätietojakiitos kirjoitti:

        Siis nekin naiset jotka eivät mitään tukia mistään saa ja itse kaikki laskunsa/asumisensa maksavat? Kertoisitko lisää miten miehet heidän elämisensä rahoittavat?

        Viittaat poikkeukseen joka vahvistaa säännön.


    • pihtarihuora

      kerkesin juuri tällä viikolla köijätä talven puut liiteriin,mutta jos se nyt välttämättä haluaisi jotain tehdä niin voisi vaikka alustaa leipätaikinan.

    • UusiNainen

      Aika itsenäisiä feminiinejä täällä! Itse olen tottunut miehen apuun monessakin asiassa, mutta nyt alkaa olla aika keksiä ratkaisut itse. Nämä vastaukset antoivat itseluottamusta, vaikka komean miehen apukin olisi kiitollisena vastaanotettavissa, ainakin vielä hetken ;)

    • elluhalloyb

      Mä en tee miesten.töitä👸
      Eli miehet.....🏃

    • tyydytetty

      En ainakaa sänkykaveriks, sori. :)

      • Montako dildoa ja uroskoiraa omistat?


    • Naiset tarvii komean pitkän miehen vaihtamaan lamppua. Ruma mies ei lamppua osaa vaihtaa

    • flowersreally

      Jaa että mikkihiirimeininki taas.

    • ktm28

      Voisin tulla räppää jonkun naisen luo. Eli ois plussaa, jos olis karaokelaitteet.

    • Tallirenki

      Jahas hyvät herrat, istukaa alas, aloitetaan. Uskallatko varmasti tämän neidin oven avata? Tarvitsen kyllä apua. Nurmikot ajamatta, talven lämmityspuut kaatamatta, pilkkomatta ja pinoamatta, talon ja porakaivon talvitilkitseminen, auton huolto ja renkaanvaihdot, traktorin huolto, peltojen niitto silppurilla, hevosaitojen teko, tien lanaus, rakennusten maalausta, pari huoltojuttua kellarissa vesipumpun kanssa, veneen talviteloille laitto/perämoottorin huolto, polkupyöräkin olis hyvä huoltaa, puu-uunia pitäs lämmittää, lumet aurata talvella, ja jos vesijohdot jäätyy, ni sulatella niitä, hevosten hoito aamutallista iltatalliin ja sille välille, karsinat, ruokinta, juotto, harjaus, tarhaus ja liikuttaminen (toisen apuna). Hevosten kuivikkeiden ja rehujen hankinta, no nyt kesäaikaan vielä rantasaunan lämmitys ja silleen. Perunannosto ja kasvimaan kyntäminen. Olis valtavasti kaikkea. Luulen, että jossain vaiheessa mies alkaa tuntea itsensä mieheksi ja annan hänen sellainen myös olla.

      Noh, itsepä kysyit ja minä vastasin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe