Kävin nettitreffeillä

Mies43_

Sattuipas kerran niin että minäkin pääsin nettitreffeille erään sivuston kautta. Etukäteen oli kyllä molemmille selvää että kyse olisi vain ja ainoastaan seksistä. Saavuinkin saamaani osoitteeseen lauantai-iltana ja oven avasi minun tuleva partneri enemmän ja vähemmän alkoholin vaikutuksen alaisena. Aattelin että nooh, eipä tuo nyt haittaa kun ei tuon enempää oo jurrissa. Siinä sit kuulumisia vaihdettiin ja daami veti röökiä liesituulettimen alla ja joi oluttaan, minä istuin ruokapöydän ääressä kissojen ympäröimänä sillä tämä kämppä vilisi pikku kissoja valtoimenaan. Aikame istuttua ehdotin että mentäisiin makuuhuoneen puolelle hoitamaan hommaa jonka takia olin daamin luokse autoillut ja daami nyökkäsi myöntävästi. Menimme makkariin riisuin vaatteet ja daami sammutti valot. Oli aivan helvetin pimeää :D Makoilimme sängyllä kunnes daami aloitti suihinottamisen ja fiilis oli kieltämättä hyvä ja kiihkeä. Hetken päästä kuulin seinän läpi kun skootteri tuli pihaan. Daami pomppas ylös ja sano että tyttö tuli kotiin. Mä olin että mitä helvettiä! Daami siihen että ei se haittaa, se tuo mulle kortsuja. No tää daami kietoi aamutakin päälleen ja meni avaamaan oven ja kuulin kuinka porukka tuli sisään. Hetken päästä makkarin ovi aukee ja siellä on äiti ja tytär ja äiti sanoo että tytär tahtoo nähdä mut etten oo mikään murhaaja. No siinä keikistelin boksereissa ja esittelin itseni tttärelle ja huomasin että tyttären poikaystäväkin oli eteisessä. Ihan vitun kiva! Siinä sit meni tovi ja mulla oli kyllä fiilis laskenut siihen tasolle että mietin jo kotiin lähtöä. Tää daami joi vaan lisää kaljaa ja kuulin kun se kehu saavansa kohtaa mailman parasta seksiä:D Huh Huh... Tytär sitten läks poikaystävineen kaiken säädön jälkeen jatkamaan iltaansa ja me jatkettiin omaamme. Mulle oli jo siinä vaiheessa selvää ettei tästä tuu pitkää sessioo. Mentiin taas makkariin tyttären tuomat kortsut kourassa ja käskin tälläkertaa jättää valot päälle. Se oli ehkä virhe. Daami sanoi että se häpeää mahaansa mutta minusta ne pillukarvat oli kyllä jotain melko kamalaa. Näyttivät ihan sellaiselta heinältä joka lumien sulamisen jälkeen paljastuu ensiksi keväisin :D Käskin aloittaa suihinoton että saisin itseni kovaksi nopeasti ja onneksi niin tapahtuikin. Daami heittäytyi selälleen ja avasi haaransa, jonka jälkeen kuului kährä ääni"pane minua"! Vedin kumin paikalleen ja sanoin että käänny. Daami meni nelinkontin ja sanoin vielä että tuu tänne sängyn reunaan päin. Hän teki työtä käskettyä. Ilman sen kummempia sormileikkejä survaisin jäykän sisuksiin ja tämä kännissä oleva tuhkakupin tuoksuinen daami ynähti erittäin kuuluvasti. Aloin heti rajusti naida sillä en kestänyt pitkään katsoa sitä karvaista persettä. Onneksi nalli paloi jo 5min jälkeen. Puin nopeasti vaatteet kunhan sain ne ensin kissojen keskeltä, toivotin sängyssä makaavalle venukselle illan jatkoja ja lähdin ajelee kotiin. Matkalla mietin vielä että ei vittu, tämä reissu olis voinu jäädä tekemättä! Tästä lähtien olen ehkä hiukan varovaisempi.

17

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karua.on

      Karua on sinkkumiehen elämä Suomessa vuonna 2016

    • mikäpäsiinä

      Huhhuh, kaikkeen sitä joutuu ihmiset alistumaan himossaan.

    • Ikis__M

      Cool story bro :D Ihan niin kuin tupakka-askeihinkin vaaditaan varoitustekstit pitäisi tuollainen tarina olla jokaisen nettideittisaitin etusivulla pakollisena varoituksena.

    • VoiSua

      Aika kauhea tarina! :D
      Olisiko kannattanut tavata jossain muualla ensin...

      Mutta niin, ihan yhtä inhorealistista deittailu (ilman seksiäkin) on naisille, aina ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, vai kirjoittaa opus paskoista deiteistä.

    • enhyväksy

      Irtosuhteet ovat väärin

      • pankaa.nussikaa

        Miksi? Paneminen on kivaa


    • yököttävää

      Sitä saa mitä tilaa. Mies halusi seksiä ja sai sitä.
      Eivät tuollaisia pikapanoja tarjoile nuoret, kauniit naiset random-tyypeille kuten pornoleffoissa annetaan ymmärtää. Eivät sen puoleen vanhemmatkaan naiset, jollei heillä ole jotain ongelmia.

    • Mahtoi olla melkoista.. mutta hauskasti kirjoitettu. Pakko tunnustaa, että nauroin vedet silmissä. Parempi tuuri seuraavalla kerralla. :)

    • huhuhuh

      Jäi askarruttamaan, että oliko tuo nainen maksullinen? Jos kerta treffit sovittiin netin kautta, niin mikähän mahtaa olla sellainen sivusto jonka kautta saa ilmaista seksiseuraa?

      • olensaanut

        Iskurista saa. Taso ei kyllä päätä huimannut. EI kuitenkaan mitään noin kauheaa kuin ap:n tarinassa


    • himorunkkari87

      Minä olisin pannut loppuun asti :D

      • mitä.jäi.puuttumaan

        Häh? Eikös tuossa nyt loppuun asti pantukin?


      • Hehhhe
        mitä.jäi.puuttumaan kirjoitti:

        Häh? Eikös tuossa nyt loppuun asti pantukin?

        Niin, siinähän kuitenkin "paloi nalli" :D


    • tasa-arvo

      Tässä aika hyvä osoitus siitä mikä on miehen pariutumisen nykytilanne. Täytyy tyytyä sellaiseen naiseen jota ei voi edes katsoa eikä tee mieli koskea.

      Meanwhile naiset hylkää miehen ellei naama ole aivan mallimaisen komea tai jos pituutta on 1cm liian vähän tai jos penis on alle 17cm ym jne

    • einoinmiehet

      Jätit sen naisen saamatta! Ei ole kyllä yhtään loppuun asti hoidettu tuo homma ei - ja suuseksiäkin oli vaan yhteen suuntaan.

      Aika huono rakastaja olet!

      Ja jos ei nappaa, niin sitten on paras lähteä pois.

    • whitetrashia

      Silloin kun äiti ja tytär raportoivat toisilleen seksielämästään on jotain pahasti pielessä. Normaali äiti pyrkii salaamaan seksinsä tyttäreltään ja päinvastoin.

      • paskan_perintö

        YH-lutkan tyttärestä tulee 90% varmuudella YH-lutka. YH-lutkan pojasta tulee joko jännämies tai ätmi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe