Miniän jatkuvat vierailut

Hermostunutanoppi

Minulla on miniä, joka käy kylässä vähintään viisi kertaa viikossa, joinakin päivinä jopa 3-kertaa, (kerran poikani kanssa ja parikertaa yksin, en keksi millään juteltavaa, koska kaikki on puhuttu.) Oma tyttäreni käy 2-3 kertaa viikossa, mutta miniää saatan nähdä kymmenenkin kertaa viikon aikana. Sitten miniä ihmettelee, miksi emme käy heillä kylässä. Olen niin kyllästynyt, kun poikani on työssä miniäni tulee meille istumaan illaksi. Meillä mieheni kanssa ei ole koskaan omaa aikaa (esim seksiin, kun aina voi minniä tulla kylään). Miniällä ja pojalla ei ole lapsia, joten aika käy pitkäksi kun poika on vuorotöissä, ja miniän vanhemmat asuvat senverran kaukana, ettei joka päivä voi lähteä käymään. Miten saisin sanottua hienovaraisesti, että riittäisi kun käy pari kertaa viikossa.

4

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnäinyksinkertaista

      Tässä vinkkejä.

      A. Pistä ulko-ovenne lukkoon ja ota miniältä/pojaltanne kotinne avain pois.
      B. Hommaa miniälle ajokortti auto työpaikka ja sen lisäksi harrastuksia ja ystäviä.
      C. Vihjaa miniälle, että onpa mukavaa kun nyt ollaan miehen kanssa kaksin, niin pystyy harrastamaan seksiäkin muulloinkin kuin yöllä.
      D. Jos ei ymmärrä vinkistä, niin sanot vähän suoremmin, että kiva kun tulit, mutta meillä oli miehen kanssa tarkoitus vähän seksitellä, joten olisitko kiltti ja lähtisit saman tien.

    • Studion

      Eikö hällä ole ystäviä, kenen luona käydä? Tuollainenhan on tosi stressaavaa jos yhtenään ravaa teillä. Pitää olla yksityisyys.
      Sano vaikka hänen käydessään, että huomenna on menoja.
      Ja kun näet että hän tulee, laita takki päälle ja ole kiireisen oloinen ja " lähdössä" jonnekkin. Kyllä niitä keinoja löytyy.

    • ymmärränhyvin

      Olisiko sinun mahdollista kertoa ja jutella tästä pojallesi? Voisitko kertoa hänelle, että kiva kun tyttöystävä käy, mutta rehellisesti jotenkin, että teillä on harvoin kahden keskistä aikaa kun niin usein käy. Vaikka niinkin, että mielellään sanotte vaikka tietyt päivät milloin olisi hyvä ja ehdottomasti voisi ilmoittaa etukäteen tai edellisellä kerralla, että tulen/nähdään esim sitten torstaina jos nyt on tiistai jne. Ymmärrän hyvin jos joku ihminen käy liian usein. Hän taitaa olla läheisriippuvainen. Tosin voitte olla niin kivojakin, että viihtyy teillä joten positiivista teidän osalta.
      Toivottavasti asia ratkeaa, mutta ehdottaisin pojalle puhumista ensin ja tietysti kahden kesken ei tämän ko. henkilön kuullen.

    • suorapuhetoimii

      Keskustele asiasta suoraan miniäsi kanssa.
      Kerro, että hän on tervetullut teille pari kertaa viikossa, mutta haluaisitte viettää aikaa ihan kahdestaan.
      Kysele hänen harrastuksistaan ja ystävistään. Jos hänellä ei ole sellaisia, niin auta löytämään.
      Jos miniä käy noinkin usein, niin hänellä voi teettää töitä ihan reilusti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe