Ketä vittu on keksinyt että työpaikoilla pitää pakko kuunnella radiota!
Vituttaa pelkkätyömatka kun tietää että sitä paskaa saa kuunnella taas koko päivän!!
Pelkästään työn teko ei vois vittu vähempää kiinnostaa!!
Joka päivä samoja ärsyttäviä biisejä soi sen 8 tuntia!
Radiot pois työpaikoilta!!
5
180
Vastaukset
- viisastenkives
Soita radion puheohjelmaan ja hauku työsi, työpaikkasi nimeltä mainiten sekä duunikaverisi myös nimeltä mainiten maan tasalle. Potkut tulee ja ongelma ratkaisu. Tässä tavassa on myös tiettyä ironiaa.
- Ärsyttävää
Muaki ärsyttää toi KETÄ sanan väärinkäyttö. Oikea sano on KUKA?.
Mitäs siitä tulis jos radiossa soisi : KETÄ keksi rakkauden? ;) - hohhoijakkaa
Lähde pois raivohullu, moni olisi varmasti iloinen.
- Juuh14
No radiosta tulee kyllä paskaa
- ketä_rariota_soittaa
Radio on täynnä pelkkää paskaa ja idioottien hohtuksia tai sitte jopa sarasvuota! YRJÖ
Olin kerran duunissa, joka oli erittäin keskittymistä vaativaa, ja tietty avokonttorissa.
Naapurikarsinan jonne kuunteli ratiota aamusta iltaan ja kovaa.
Sanoin esimiehelle, että tuo ratio häiritsee, ketä sitä soittaa.
Mitää ei tapahtunu ja edelleen vitutti ja siirryin enemmän etätöihin.
Duunissa on muuten aina hyvä olla tosi tiiviit korvatulpat, että saa olla rauhassa, kun on noita idiootteja, jotka ei ymmärrä ja esimieskään ei saa hommaa loppumaan kun silläkin on vetelät housussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211