olen siis 8.lk tyttö. aloitin kahdeksannen luokan viikko sitten.
eilen liikunnassa kävi jotain mitä en olisi IKINÄ AJATELLUT KÄYVÄN!
otin kolme päivää sitten septum lävistyksen ja liikunnan opettajani VAATI että otan sen pois!! -.-
selitin sille että tää ei vaikuta mitenkään mun liikkumiseen yms. mut eihän se helvetin vitun vanha mummo paska ymmärtäny!!
jouduin siis ottamaan korun pois ja reikä meni (yllätys) umpeen!! ja on nyt tulehtunut! laitoin tänään vanhempieni kanssa kouluun tästä viestiä, ja laitettiin siihen että koulun pitäis korvata tää :/ nenä niin helvetin kipeä (koska tulehtunut) että vedän särkylääkkeitä koko ajan..
Mitä mieltä ootte ite? onko ok?
Vaadin korvausta!!!
8
346
Vastaukset
- Lävistys_hullu
No ei todellakaan oo ok. Itse käyn ottamassa perjantaina kielikorun niin mainitstin tästä liikunnanopettajalleni ja hän sanoi, että ei tarvii ottaa liikunnantunnilla pois. Oon myös kasil.
- Dummy
Septum lävistys...? Siis nenässä kuin sonnilla?
- ehjätnaamatlapsille
Hyvä ope!
- Rautanaamat_on_rumia
Hyi helvetti! Ota pois pysyvästi. Yököttää suorastaan kun näkee tollasia muijia jolla on naama kuin romukaupan ikkuna.
- ParempiNainen
Hei, anna tytön olla! On jokaisen oma asia mitä he haluavat itselleen tehdä ja miltä näyttää. Mikä näyttää rumalta joillekkin on kaunis toiselle, joten pidä mielipiteesi itselläsi ellei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa!
- rumia
Samaa mieltä.....ei kaunista ketään.....enkä myöskään palkkaisi töihin, kuten ei minunkaan työnantajani palkkaa ketään jolla lävistyksiä muita kuin korvikset
- voiteitäteinejä
kasvoissa olevalla lävistyksellä on aina vaara repeytyä irti, itselläni kävi näin kulmakorun kanssa kun olin pulkkamäessä. olisit ehkä voinut ennakoida pyytämällä lävistäjällä tanko-mallisen korun septumiin, jolloin sen kaikki osat jäävät piiloon nenän sisälle eikä riskiä repeytymisestä juurikaan ole.
- törkeää
jokasen oma asia ja tuo ei kuitenkaan olis mitenkään vaikuttanut liikunnantuntiin joten mielstäni kans aiaton kommentti opettajalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898