olen siis 8.lk tyttö. aloitin kahdeksannen luokan viikko sitten.
eilen liikunnassa kävi jotain mitä en olisi IKINÄ AJATELLUT KÄYVÄN!
otin kolme päivää sitten septum lävistyksen ja liikunnan opettajani VAATI että otan sen pois!! -.-
selitin sille että tää ei vaikuta mitenkään mun liikkumiseen yms. mut eihän se helvetin vitun vanha mummo paska ymmärtäny!!
jouduin siis ottamaan korun pois ja reikä meni (yllätys) umpeen!! ja on nyt tulehtunut! laitoin tänään vanhempieni kanssa kouluun tästä viestiä, ja laitettiin siihen että koulun pitäis korvata tää :/ nenä niin helvetin kipeä (koska tulehtunut) että vedän särkylääkkeitä koko ajan..
Mitä mieltä ootte ite? onko ok?
Vaadin korvausta!!!
8
367
Vastaukset
- Lävistys_hullu
No ei todellakaan oo ok. Itse käyn ottamassa perjantaina kielikorun niin mainitstin tästä liikunnanopettajalleni ja hän sanoi, että ei tarvii ottaa liikunnantunnilla pois. Oon myös kasil.
- Dummy
Septum lävistys...? Siis nenässä kuin sonnilla?
- ehjätnaamatlapsille
Hyvä ope!
- Rautanaamat_on_rumia
Hyi helvetti! Ota pois pysyvästi. Yököttää suorastaan kun näkee tollasia muijia jolla on naama kuin romukaupan ikkuna.
- ParempiNainen
Hei, anna tytön olla! On jokaisen oma asia mitä he haluavat itselleen tehdä ja miltä näyttää. Mikä näyttää rumalta joillekkin on kaunis toiselle, joten pidä mielipiteesi itselläsi ellei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa!
- rumia
Samaa mieltä.....ei kaunista ketään.....enkä myöskään palkkaisi töihin, kuten ei minunkaan työnantajani palkkaa ketään jolla lävistyksiä muita kuin korvikset
- voiteitäteinejä
kasvoissa olevalla lävistyksellä on aina vaara repeytyä irti, itselläni kävi näin kulmakorun kanssa kun olin pulkkamäessä. olisit ehkä voinut ennakoida pyytämällä lävistäjällä tanko-mallisen korun septumiin, jolloin sen kaikki osat jäävät piiloon nenän sisälle eikä riskiä repeytymisestä juurikaan ole.
- törkeää
jokasen oma asia ja tuo ei kuitenkaan olis mitenkään vaikuttanut liikunnantuntiin joten mielstäni kans aiaton kommentti opettajalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779