Pohjois-Karjala hoi!

Tahtoisikiltin

Millaisia luonteeltaan on pohjois-karjalan 55-65 vuotiaat naiset noin niikuin pääpiirtettäin, yksilöitä tietenkin jokainen.
Mua pelottaa nämä kotiseudun äkäiset ja tossunsa alle heti polkevat pohjalaisakat, tuntuu ettei näillä koskaan ole hyvää päivää, aina otsanahka rypyssä mikään ei kokaan ole hyvin.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumä

      minä luulen laiskoja

      • Tahtoisinkiltin

        No mutta eikai sentään!😮


    • Tahtookiltin

      Up up

    • samanlaisia

      tuskimpa ne paljon eroaa seutukuntasi naisista

    • heili-karjalast

      Positiivisii ja toimeliait naisii tietennii, ollaaha myö kaik karjalast kotosin ja juuret syväl mullas. Kunnioitust myö kaivataa enemmä ku mittää muut, työntekkoo ja kunnioitust. Siks miehe pitää olla kans aktiivine ja puuhakas, ko mittää ei semmosel vässykäl tee joka koton vaa makkaa ja telekkua vahtoo, hyö mänkööt etelä heitukoil jotk kynsiää vaan maalailoo!
      Jossie teet työtä ja haastelet mielelläs ihimiste kans etkä oo tuppisuu jurnuttaja, niin hyvin siul sillo männöö, kaikkie karjalaisnaiste kans!

      • Tahtookiltin

        Mä en teidä mikä mua viehättää, jotain niissä pohjois-karjalan naisissa on joka vetää.
        Saako yhtää olla muuten vaan, vai pitääkö aamusta iltaan pysyä pois emännän näkyviltä, sitä vaan että minä kun olen semmonen romanttinen tapaus joka tykkää välillä halatakkin ja muutenkin joskus kyljessä kyhnyttää, koska siihen aika järjestyy jos aina pitää olla työntouhussa, seksinpuoli on sitte asia erikseen ei sitäkää viitsi väsyneenä pimeässä peton alla aina olla puuhastelemassa.
        Nyt mua alkoi huolestuttaa miten sitä hyvää lämmitä suhdetta saa hoidettua, vai meneekö se samoin kun täällä pohjanmaalla että emäntä komentaa ja mies vikisee, ei edes pusua saa päivänvalossa antaa, jos sen erehdut antamaan märkää lattarättiä saat ympäri korvia.


    • Tyhjän.saa.pyytämättäkin

      Pohjoiskarjalasta se oli se ainut nainen jolta ensitapaamisella sain. Pohjanmaalaiselta en ole saanut koskaan.
      Nyt ei enää edes seiso, impotenssi on iskenyt. Siksi en enää edes yritä mitään, eihän tällaista kukaan huoli.
      Se pohjoiskarjalan nainen sentään aina silloin tällöin soittelee, pohjanmaalainen ei koskaan. Eikä ne muutkaan joita joskus olen yrittänyt ja ehkä joltakin joskus saanutkin. Lemput nyt ainakin.

      • pidä-huolta-itsestäsi

        Impotenssi on nykyään henk.koht. valinta, sillä erilaisia apukeinoja potenssin kohottamiseen kyllä löytyy, sen kun vaan menee urologille valittamaan asiasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe