Kävin tänään ottamassa ekan tatuoinnin kaikki oli ok kun lähdin liikkeestä, mutta sen jälkeen tatuointi alkoi vuotaa verta?! Ihan yhtäkkiä tajuton huimaus ja korvissa soi, kävin oksentamassa ja nyt heikko olo. Onko tää normaalia vai onko kyseessä nyt jotain vakavaa?
Pyörryin tatuoinnin oton jälkeen
Matoluikku
73085
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Tatuoinnista saattaa tulla verta, jos tatuoijasi on "hakannut" kuvaa vähän kovemmin ja rajummin. Heikko olo johtuu varmaan itsestäsi. Vaikutat siltä, että sinulla on alhainen kipukynnys. Lepää vain rauhassa niin eiköhän se siitä :)
Mulla on eri käsitys pyörtymisestä. Verensokerit vaan heittelehtii, pitää syödä kunnolla ennen tatuoitavaksi menoa! Verta tulee, se on haava hei.
Jos huono olo jatkuu tänäänkin tai tulee muita oireita niin kannattaa mennä varmuuden vuoksi ainakin lääkäriin. Musteille tai joillekkin niiden aineelle voi olla allerginen, eikä terveydellä kannata leikkiä.
Minäkään en tosin usko että kyseessä on ollut mitään muuta kuin että olisit vain järkyttynyt siitä kun näit mihin kuntoon iho voi mennä tatuoinnin oton yhteydessä.
Itselläni oli sama reaktio tatuoimisen ja akupunktion jälkeen. Kovasti huimasi ja säikähdin, mutta molemmista selvisin.
Muaki hieronnan jälkee joskus huippaa
Aiotko silti ottaa lisää tatuointeja?
Huimaus ja oksentelu tatuoinnin jälkeen ei kuulu asiaan. Jotain on vialla (aivoissa). Mene äkkiä lääkäriin!
Kuinka kauan olit tatuoitavana? Säikähditko tuota verenvuotoa?