Olen ujo normaalivartaloinen mies,en ole koskaan kokeillut treffipalstoja ja kysyisin että varmaan tältä treffit24 palstalta löytyisi salarakasta naisseuraa joiden kanssa vois harrastaa suukottelua,hellittelyä,silittelyä,paijaamista,paljas iho ihoa vasten oleilua ja vaikka ilman seksiäkin,mutta seksikin käy mieluusti koska kaikkinainen hellyys ja hellittely puuttuu minun parisuhteestani, koen suurta halipulaa.
Ujo mies 52.
Halaava
3
124
Vastaukset
- Halaava
No,niin kai sitten , mutta yritin kuitenkin.
- kaipausZ
Löytyykö todellakin yksi mies Suomesta joka osaa halailla ja suukotella, eikä heti ole pano mielessä naisen vierellä.
Olisihan ihanaa tuntea toisen läheisyys, hellyys ja lämpö vierellään. Turvalliset kädet ympärillä ja hellät suukot huulillaan....olisipa se mahdollista vielä joskus. - Rakkausss
Miten löydät sen halailijan tätä kautta...ootko treffipalstalla? Kirjoittaja on ikäisesi yksinäinen nainen, jolla on sama onkelma yksinäisyydessään, tuntuu että just halkeaa. En kyllä ala varattujen kanssa silti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846