Mitä veetä voin tehdä. Sekä serkku1 johon minulla on satunnainen seksisuhde, että eräs parin illan hoito, serkku 2 raskaana.
Vaimo ei tietenkään tiedä mitään ja uskon selviäväni asiasta niin, ettei saa tietääkään. Ja pakko onkin, jättäisi heti jos saisi tietää ja lapsiani en halua menettää päivittäisestä elämästäni. Olen erittäin hyvä ja huolehtiva isä ja mies.
Kumpikaan serkuista ei ota aborttia kuuleviin korviinsa. Miehet. Pystyykö ruokkoja maksamaan siten, ettei puoliso saa tietää, jos vaikka maksaisi kertakorvauksena kunnon summan. AUTTAKAA kärsivää
Kaksi serkku raskaana yhtä aikaaa. VOI VITTU
7
1511
Vastaukset
- fhthhth
Et vissiin ole kuullut ehkäisystä. ? Kanna vastuu teoistasi. Elstusmaksuihin joudut .
- MrLoveDoctor
Kuole sinä feministilehmä pois.
- MrLoveDoctor
Sanot serkuilles, etteivät nimeä isää vaan sanovat "yhdenillan jutuksi" niin et joudu maksumieheksi ja perhe on pelastettu. Toisaalta naiset ovat vittupäisiä idiootteja kun raskaaksi tulevat ja haluavat joko omistaa sinut tai kuohita sinut. En voi muuta tehdä kuin toivottaa onnea.
- pippelipiiloon
Kannattaa lopettaa vittujen ajattelukin. Ja pippelin heiluttelu..kuten yks juristi täs totes kun asiakas valitteli elatusmaksuja
- mautonprovo
Miten mauton ja sairas provo.
NOIN tyhmiä miehiä EI VOI olla Suomessa!- gfdfhdfhdfhd
No just suomessahan niitä on, vitun elovena-kanttura
- kaikkihelvetissätavataan
Olette ilmeisesti jotain lahkolaisia? Ei normaalit ihmiset nussi serkkujaan, vaikka mieli tekisikin. Mutta kun on lahkon puolesta taivaspaikka jo taskussa, niin ilmeisesti voi pervoilla ja tehdä syntiä miten tahtoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619