Pelkään...

Wonderlandia

Pelkään kuolemaa
Pelkään nukahtaa
Pelkään olevani liian kiintynyt materiaan
Pelkään menettäväni kaiken liian pian

14

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xanor

noilla peloilla suosittelisin hakeutumaan lääketieteen sekä hoitotyön ammattilaisten pariin

• Efexor

Pelkäänpä ,että pelkosi tulevat käymään toteen....
      ...kuolema on varma...elämä ei!

• Anonyymi

Musta tuntuu että mun suunta vaistolla jos mä vaan jatkan suoraan ni saavun ennen pitkää keskustaan

• äkkiäjohonki

Mitä ristusta?

• lkjfslksjlfsjsflkjsf

Ei kannata pelätä sitä, mikä on väistämätöntä...olen irtaantunut ruumistani ja voin sanoa, että katsellessani omaa kehoani sängyssä katonrajasta, ei se merkinnyt yhtään mitään...mutta tulin takaisin. Isäni ja äitini ovat käyneet luonani kuoltuaan ja voin sanoa, että olivat todella helpottuneita päästessään sairauksistaan...tämä elämä on vain hetki täällä, toisella puolella on paljon enemmän sitä elämää ja joka ei sitä ymmärrä, on kyllä aika hölmö.

• pilleriä

Tuohonki varmaan saa jotaki lääkkeetä.

• Utelias-Ulla

Minä pelkään myös ja usein iltaisin ne pelot ja möröt hiipivät salaa makuuhuoneeseen. Sen jälkeen ei enää nukuta. Miksi juuri silloin? Miksi iltaisin ja öisin?

• 55588879

Mä taaas pelekään notta Kuhapirttiä ei tuarakkaan takaasi

• kokeilejuuoaou

Lährevettä siinei ole pelättävää

• kehakuitto

Pelekään kans jotta saako nykyään mistään hyvää kuhakeittua

• kylläsaa

Kuhasta saa keiton

• Anonyymi

Näen jo jotain polkuja. Mutta mä en siis tiedä kosteista kahvi teen poruista mitään. Ttai siitä kun yksi oli vielä heinänä heilumassa. Välillä voi ola vähän vetelänä pimeän valossa ja nauttia maan oloista.

• luoman

Nii.i mutta mihinä sitä keitethän kun ei kuhapirttiä kuulemma enää oo son vishin viäty Utsjoelle taikka Lakaluamalle

• nohitto

Varmaan kattilas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3560
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3403
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      50
      3371
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      3025
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2849
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      19
      2594
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2325
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      132
      1348
    Aihe