Bensavaras

Todistaja

Käytiin äsken kaverin kanssa Kontulan Jetissä tankilla. Kaveri laitto kortin sisään, tunnusluku, alkoi tankkaamaan. Ihmetteli ku mitään eituu. Minä kysyin onko se loppu ja katoin kun Italiaano tankkas omaa Mustaa Fiat Unoa. Kyydissä nainen ja poika. Arvasin mitä tapahtuu ja otin rekkarin ylös samalla kun kaasuttivat paikalta. Tankkasivat toisen kortille. En laita nyt rekkaria tänne koska soitettiin omistajalle joka oli myynyt auton 2 viikkoa sitten italiaanolle. Ei ole rekisteröinyt itselle. Saatin Italiaanon numero, soitettiin, kaveri myösi puhelimessa mutta sitten löi luurin kiinni. Soitettiin uudestaan ja kielsi kaiken koska on juuri menossa Tammisaareen. Tehtiin rikosilmoitus Itäkeskuksen poliisille periaatteesta vaikka rahan menetys oli vain 30e. Kaveri on todennäköisesti tehnyt saman aikaisemmin joten varokaa jos näette tankilla mustan fiat unon italiaano tankkaamassa varsinkin Kontulan Jetillä. Jos saatte vielä kiinni että yrittää samaa teille niin kertokaa terveisiä;)

45

14833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisen

      Miten he tankkasivat toisen kortilla? oliko tuo italiaano kytttäämässä pistoolilla, mutta eikö tunnusluvun jälkeen valita mittari ko. asemalla?

      • heppu

        vaihtaa kortinkäytön jälkeen mittarin valinnan, ennen kuin kortinkäyttäjä aloittaa tankkauksen...!


      • rahaa käytettäessäkin ?
        heppu kirjoitti:

        vaihtaa kortinkäytön jälkeen mittarin valinnan, ennen kuin kortinkäyttäjä aloittaa tankkauksen...!

        voiko samaa konstia käyttää käyttäessäni rahaa, eli joku tankkaa "puolestani" ?
        syytä kuitenkin olla tarkkana tankatessa.


      • Todistaja
        rahaa käytettäessäkin ? kirjoitti:

        voiko samaa konstia käyttää käyttäessäni rahaa, eli joku tankkaa "puolestani" ?
        syytä kuitenkin olla tarkkana tankatessa.

        Kyseisellä Kontulan Jetillä Kun olet laittanut kortin ja tunnusluvun tai rahan ja painanut OK niin lukee aina seuraavaksi Ota pistooli tankkaa.


      • jälkeen
        Todistaja kirjoitti:

        Kyseisellä Kontulan Jetillä Kun olet laittanut kortin ja tunnusluvun tai rahan ja painanut OK niin lukee aina seuraavaksi Ota pistooli tankkaa.

        Tuon jälkeen varas painaa nappulaa, jolla tankkaus siirtyy hänen autolleen ja alkuperäinen tankkaajaa odottelee tollona pensan tuloä sen ajan, kun varas on autonsa tankannu ja häipynyt.

        Ei tämä uutta ja outoa ole.
        Nuoriso on tuota jippoa käyttänyt jo vuosia.

        Vaimoa olen opastanut tankkaamaan tutulla huoltoasemalla ja itse osaan noitten kanssa pitäävarani.
        Pahimmassa tapauksessa muutun väkivaltaiseksi.


      • agricola
        jälkeen kirjoitti:

        Tuon jälkeen varas painaa nappulaa, jolla tankkaus siirtyy hänen autolleen ja alkuperäinen tankkaajaa odottelee tollona pensan tuloä sen ajan, kun varas on autonsa tankannu ja häipynyt.

        Ei tämä uutta ja outoa ole.
        Nuoriso on tuota jippoa käyttänyt jo vuosia.

        Vaimoa olen opastanut tankkaamaan tutulla huoltoasemalla ja itse osaan noitten kanssa pitäävarani.
        Pahimmassa tapauksessa muutun väkivaltaiseksi.

        Jetillähän tuo varastaminen onnistuu. Katsokaa missä välissä syötätte rahaa koneeseen. Ei kannata syöttää jos siinä on auto kytiksellä vieressä. Ja omat bensaluukut kannattaa avata valmiiksi jotta pääset ripeästi tankkaamaan.


      • siinä
        agricola kirjoitti:

        Jetillähän tuo varastaminen onnistuu. Katsokaa missä välissä syötätte rahaa koneeseen. Ei kannata syöttää jos siinä on auto kytiksellä vieressä. Ja omat bensaluukut kannattaa avata valmiiksi jotta pääset ripeästi tankkaamaan.

        Kontulan jetillä ei paineta enää mitään nappia sen jälkeen kun kortti/rahat laitettu eli ei valita mittaria vaan SIINÄ lukee ota pistooli tankkaa. Varas nostaa pistoolin ja tankkaa ja hölmistynyt MAKSAVA asiakas pitelee letkua kun mittään ei tule.


    • pulla

      Olet melko pikkusieluinen jos noin mitättömän summan takia häiritset poliisia. Heillä on ihan oikeitakin rikoksia selvitettävänä.

      • poliisi

        Pieni tai iso rikos, mitä väliä ? Ehkä italiaano oli ensikertalainen, ehkä tapa rikollinen joka on käyttänyt vippaskonsteja vuosia. Joka tapauksessa ensikertalainen tai taparikollinen ei ikinä jää kiinni ja mahdollisesti lopeta jos kaikki aattelisi ettei noin pienestä kannata tehdä ilmoitusta. Eise parkkisakkokaan ole Helsingissä ole kuin 40e mutta v..... jos sattuu kohalle.


      • Lauri

        olet. Hänellä on luultavasti jokseenkin köyhä elämä kun täytyy tuollaisesta jännitystä hakea.


    • Lauri*

      helvetin kyläpoliisi sä oikeen olet!?!?!?!
      Mitä hyödyit tuosta uroteosta??
      Ja millä oikeudella aloit "selvittämään"itse juttua, meinaan vaan että eikös tuollainen ole poliisin hommia eikä kenen tahansa urkkijan.
      Taidat olla juuri niitä ihmisiä jotka kyttää minne kukakin kusettaa koiraansa yms yms..

      • Jussi__

        Siis tuo varkaushan sattui kirjoittajan seurueelle, jos oikein ymmärsin?

        Eikös "kenen tahansa urkkijan" tehtävä ole ilmoittaa poliisille, jotta nämä voivat jatkaa tästä ja tehdä työnsä? Vai oletatko sinä, että jos tällainen rikos sattuu (tai mikä tahansa rikos), poliisit on aina vieressä valmiina tekemään työnsä, ilman että heille tehdään rikosilmoitusta???

        Vaikka olisi kohtuullisestikin toimeentuleva, on tuo 30 euroa mielestäni jo aika merkittävä summa, eikö?

        Ja jos tuo varas tekee tuota vaikkapa joka päivä jollekin, on rikoshyöty aika iso. Pitäisikö siis vain elättää moista loista?

        -Jussi


      • Lauri
        Jussi__ kirjoitti:

        Siis tuo varkaushan sattui kirjoittajan seurueelle, jos oikein ymmärsin?

        Eikös "kenen tahansa urkkijan" tehtävä ole ilmoittaa poliisille, jotta nämä voivat jatkaa tästä ja tehdä työnsä? Vai oletatko sinä, että jos tällainen rikos sattuu (tai mikä tahansa rikos), poliisit on aina vieressä valmiina tekemään työnsä, ilman että heille tehdään rikosilmoitusta???

        Vaikka olisi kohtuullisestikin toimeentuleva, on tuo 30 euroa mielestäni jo aika merkittävä summa, eikö?

        Ja jos tuo varas tekee tuota vaikkapa joka päivä jollekin, on rikoshyöty aika iso. Pitäisikö siis vain elättää moista loista?

        -Jussi

        minä en soittaisi poliisia muutamankympin vuoksi.
        Ja tuo "sankari" sanoi itse soitelleensa ja ottaneensa selvää ko.auton kuljettajan yksityisasioista. Eikös se ole urkkimista jos jokin..


      • Jussi__
        Lauri kirjoitti:

        minä en soittaisi poliisia muutamankympin vuoksi.
        Ja tuo "sankari" sanoi itse soitelleensa ja ottaneensa selvää ko.auton kuljettajan yksityisasioista. Eikös se ole urkkimista jos jokin..

        Selvä.

        Vippaatko mulle 30 euroa? En kyllä maksa ikinä takaisin, mutta eihän sillä ole mitään väliä sinulle?

        Sinua ei haittaa/pistä miettimään, jos tuollainen varas saa jatkaa toimintaansa? Jos hän tekisi sen joka päivä jollekin, hyötyisi hän 900 euroa kuukaudessa. Tuo on ihan OK? Jokainen vaan ajattelee, että ei viitsi 30 euron takia ilmoittaa, niin kukaan ei ilmoita..

        Samalla logiigalla on ihan sallittu juttu, jos esim. pankkivirkailija silloin tällöin kavaltaa asiakkaan tileiltä 30 euroa omalle tililleen. Jos hän tekee tämän vaikka 1000:lle asiakkaalle, saa hän 30 000 euroa. Mutta tuohan on sallittua, koska hän vie vain 30 euroa/asiakas. Jos työkaverit/johtaja huomaa, ei hänen pidä "kytätä" ja ilmoittaa poliisille. Se on poliisin homma arvata, mitä virkailija touhuaa.

        En usko, että tuon oman selvitystyön tarkoitus oli mitenkään negatiivinen. Uskoisin, että tämä uhri halusi päästää varkaan vähemmällä ja yritti selvittää asian ilman virkavaltaa. Jos tuo ei onnistu, on mielestäni aivan hyväksyttyä, että tekee ilmoituksen.

        Tuo "urkkiminen" rekistereistä on ihan laillista ja oikein. Juuri siksi näitä palveluja tarjotaan avoimesti, jotta kansalaiset voivat käyttää niitä hyväkseen, jos tarvitsee tietoa (oletettuun)vääryyden korjaamiseen (tietoa auton rasitteista, tarkistaa ostotilanteessa oikean omistajan, kolarissa syyllinen pakenee, BENSAVARKAUS, jne jne, ..)

        Niin mites sen 30 euron lainan kanssa on?

        -Jussi__


      • Lauri
        Jussi__ kirjoitti:

        Selvä.

        Vippaatko mulle 30 euroa? En kyllä maksa ikinä takaisin, mutta eihän sillä ole mitään väliä sinulle?

        Sinua ei haittaa/pistä miettimään, jos tuollainen varas saa jatkaa toimintaansa? Jos hän tekisi sen joka päivä jollekin, hyötyisi hän 900 euroa kuukaudessa. Tuo on ihan OK? Jokainen vaan ajattelee, että ei viitsi 30 euron takia ilmoittaa, niin kukaan ei ilmoita..

        Samalla logiigalla on ihan sallittu juttu, jos esim. pankkivirkailija silloin tällöin kavaltaa asiakkaan tileiltä 30 euroa omalle tililleen. Jos hän tekee tämän vaikka 1000:lle asiakkaalle, saa hän 30 000 euroa. Mutta tuohan on sallittua, koska hän vie vain 30 euroa/asiakas. Jos työkaverit/johtaja huomaa, ei hänen pidä "kytätä" ja ilmoittaa poliisille. Se on poliisin homma arvata, mitä virkailija touhuaa.

        En usko, että tuon oman selvitystyön tarkoitus oli mitenkään negatiivinen. Uskoisin, että tämä uhri halusi päästää varkaan vähemmällä ja yritti selvittää asian ilman virkavaltaa. Jos tuo ei onnistu, on mielestäni aivan hyväksyttyä, että tekee ilmoituksen.

        Tuo "urkkiminen" rekistereistä on ihan laillista ja oikein. Juuri siksi näitä palveluja tarjotaan avoimesti, jotta kansalaiset voivat käyttää niitä hyväkseen, jos tarvitsee tietoa (oletettuun)vääryyden korjaamiseen (tietoa auton rasitteista, tarkistaa ostotilanteessa oikean omistajan, kolarissa syyllinen pakenee, BENSAVARKAUS, jne jne, ..)

        Niin mites sen 30 euron lainan kanssa on?

        -Jussi__

        vaikka kyseinen henkilö nettoaisikin 900euroa kuukaudessa, eihän se ole kuitenkaan kuin VAIN sen 30euroa pois yhdeltä henkilöltä. Ja huomattavasti vaarallisempaa on ajaa pienintäkään ylinopeutta kuin pienellä kepposella hankkia itselleen muuten niin kallista polttoainetta.


      • oikeassa
        Lauri kirjoitti:

        vaikka kyseinen henkilö nettoaisikin 900euroa kuukaudessa, eihän se ole kuitenkaan kuin VAIN sen 30euroa pois yhdeltä henkilöltä. Ja huomattavasti vaarallisempaa on ajaa pienintäkään ylinopeutta kuin pienellä kepposella hankkia itselleen muuten niin kallista polttoainetta.

        ... että olet V***N tyhjiö tyyppi, alahuulen kun vedät niskaasi ja nielaset, niin teet palveluksen meille muille, eikä maksa mitää.


      • JOOPASENJOO
        Lauri kirjoitti:

        vaikka kyseinen henkilö nettoaisikin 900euroa kuukaudessa, eihän se ole kuitenkaan kuin VAIN sen 30euroa pois yhdeltä henkilöltä. Ja huomattavasti vaarallisempaa on ajaa pienintäkään ylinopeutta kuin pienellä kepposella hankkia itselleen muuten niin kallista polttoainetta.

        Niinpä!
        Se 30 euron vippi. Ei se ole kuin sinulta pois Lauri!
        Sinulla on aika jännä logiikka ajatella.
        Miten sinä itse olisit toiminut ko tilanteessa. Olisitko purrut hammasta ja niellyt vähin äänin tappion. Poliisille et luonnollisesti voi ilmoittaa, kun kyseessä on " VAIN " 30 euroa.


      • Jessica
        Lauri kirjoitti:

        vaikka kyseinen henkilö nettoaisikin 900euroa kuukaudessa, eihän se ole kuitenkaan kuin VAIN sen 30euroa pois yhdeltä henkilöltä. Ja huomattavasti vaarallisempaa on ajaa pienintäkään ylinopeutta kuin pienellä kepposella hankkia itselleen muuten niin kallista polttoainetta.

        Muuttaisit Lauri vaikka Afrikkaan, Namibiaan vaikka. Sellaiseen paikkaan missä ei ole internet-yhteyksiä. Siellä asuisit kakkamajassa, eikä kenenkään tarvitsisi lukea sinun hölmöjä kommentteja. Suosittelen lämpimästi.
        Ps: Vippaa mulle 30 euroa, en maksa ikinä takaisin.


      • Vulcan
        Lauri kirjoitti:

        vaikka kyseinen henkilö nettoaisikin 900euroa kuukaudessa, eihän se ole kuitenkaan kuin VAIN sen 30euroa pois yhdeltä henkilöltä. Ja huomattavasti vaarallisempaa on ajaa pienintäkään ylinopeutta kuin pienellä kepposella hankkia itselleen muuten niin kallista polttoainetta.

        Taidat itsekin olla ns. "alan mies" eli loisija. Kyllä niitäkin täällä pyörii - tältä palstaltahan on hyvä hakea vinkkejä kanssa-autoilijain kuppaamiseksi.

        Hatunnosto vaan ilmiantajalle ja nollatoleranssi (tässä asiassa) kunniaan!


      • Lauri
        Vulcan kirjoitti:

        Taidat itsekin olla ns. "alan mies" eli loisija. Kyllä niitäkin täällä pyörii - tältä palstaltahan on hyvä hakea vinkkejä kanssa-autoilijain kuppaamiseksi.

        Hatunnosto vaan ilmiantajalle ja nollatoleranssi (tässä asiassa) kunniaan!

        olisi oleellisempaa ottaa käyttöön ylinopeuksien valvonnassa


      • jpa

        Jo on kumma kun tuota rikollista puolustellaan. Ketään ei tule päästää kuin koiraa veräjstä, minä ainakin ilmoitan vaikka suklaapatukan rosvoajasta poliisille samantien. Sama se minulle sitten mitä poliisi/syyttäjä tekee, olenpahan tehnyt oman osani yhteiskuntarauhan säilyttäjänä. Mieluummin poliisille ilmoitus kuin oman käden oikeuden jako, joka sekään ei tuntuisi väärältä. Itse yhytin autoradion rosvoajan verekseltään autosta, en päästänyt menemään vaan soitin poliisit. Poliiskikin sitten kiinniotossa mainitsi että eipä tuo heitä haittaisi jos kaveri "sattuisi kaatumaan" kiinniotettaessa..


    • opiatk302

      No moikka....!

      • Sivullinen uhri

        Eiköhän nuo "Laurin" jutut todista että kyseessä on taparikollinen jonka ei kuuluisi kulkea vapaalla jalalla. Ei normaalijärjellä varustetut ihimiset kirjaile tuollaisia kommentteja. Missäpäin oot muuten istunnu linnassa viimeksi Lauri ?


      • Lauri
        Sivullinen uhri kirjoitti:

        Eiköhän nuo "Laurin" jutut todista että kyseessä on taparikollinen jonka ei kuuluisi kulkea vapaalla jalalla. Ei normaalijärjellä varustetut ihimiset kirjaile tuollaisia kommentteja. Missäpäin oot muuten istunnu linnassa viimeksi Lauri ?

        kokemusta vankiloista, minulla sen sijaan on vielä tallessa jonkinlainen oikeudentaju enkä voi sietää sitä että TOISTEN asioita urkitaan. Tämä palsta tulisikin lopettaa yksityisyyttä loukkaavana.


      • noin se
        Lauri kirjoitti:

        kokemusta vankiloista, minulla sen sijaan on vielä tallessa jonkinlainen oikeudentaju enkä voi sietää sitä että TOISTEN asioita urkitaan. Tämä palsta tulisikin lopettaa yksityisyyttä loukkaavana.

        homma etenee, SINUT pitäisi lopettaa....., käytä nyt hyvä pojo järkeäs, ai niin eihän sulla ole..


      • sinä se
        Lauri kirjoitti:

        kokemusta vankiloista, minulla sen sijaan on vielä tallessa jonkinlainen oikeudentaju enkä voi sietää sitä että TOISTEN asioita urkitaan. Tämä palsta tulisikin lopettaa yksityisyyttä loukkaavana.

        sama Lauri, joka etsii huutonetistä Ladoja 10€??.... BUAAHHAHAHAHAAA


      • Lauri
        sinä se kirjoitti:

        sama Lauri, joka etsii huutonetistä Ladoja 10€??.... BUAAHHAHAHAHAAA

        minä Ladoja etsin huutonetistä joo..


      • Lauri
        noin se kirjoitti:

        homma etenee, SINUT pitäisi lopettaa....., käytä nyt hyvä pojo järkeäs, ai niin eihän sulla ole..

        on pojo...?


      • Italiaano
        Lauri kirjoitti:

        minä Ladoja etsin huutonetistä joo..

        erehty siirtää auton omiin nimiinsä. Osoite tiedossa. Toivottavasti se on Lauri.


      • Savolainen tursas
        Lauri kirjoitti:

        minä Ladoja etsin huutonetistä joo..

        saa sieltä kympillä, että pitäs vähän nostaa hintaa.

        Tonnikuussatasistakin maksetaan maltaita puhumattakaan pyöreälamppuisista. Hyviä pelejä, tekniikka ok ja osaa itse rempata.

        Eli neuvoni on, että nosta hintapyyntöä. Kyllä sieltä Ladan saa, itsekin ostanut olen.


      • Lauri
        Italiaano kirjoitti:

        erehty siirtää auton omiin nimiinsä. Osoite tiedossa. Toivottavasti se on Lauri.

        sinä sen luulet tietäväsi..


      • Lada
        Savolainen tursas kirjoitti:

        saa sieltä kympillä, että pitäs vähän nostaa hintaa.

        Tonnikuussatasistakin maksetaan maltaita puhumattakaan pyöreälamppuisista. Hyviä pelejä, tekniikka ok ja osaa itse rempata.

        Eli neuvoni on, että nosta hintapyyntöä. Kyllä sieltä Ladan saa, itsekin ostanut olen.

        sieltä huutonetistä ole ostanut, sitävastoin olen kyllä myynyt sitä kautta yhtä sun toista tavaraa, erittäin hyvä markkinapaikka onkin.
        En ymmärrä tuon jutun kirjoittajan enkä muidenkaan ihmisten Lada-vastaisuuta, säästyisi mm.autovarkailtakin sillä Ladahan lienee melko vaikea varastettava..


      • No nii
        Italiaano kirjoitti:

        erehty siirtää auton omiin nimiinsä. Osoite tiedossa. Toivottavasti se on Lauri.

        Pikkusielu taitaa itse harrastaa "tankkausta"


      • lailla
        Lauri kirjoitti:

        kokemusta vankiloista, minulla sen sijaan on vielä tallessa jonkinlainen oikeudentaju enkä voi sietää sitä että TOISTEN asioita urkitaan. Tämä palsta tulisikin lopettaa yksityisyyttä loukkaavana.

        Sinäkin urkit,vastoin tahtoasi..etkö? kyllä luultavasti....


    • LAURIPÖSILÖ

      mellastaa täällä jokapuolella puolustelemassa
      autovarkaita bensarosvoja jne

      se on käsitykseni mukaan joku kehittymätön kloppi
      jolla ei ole muuta tekemistä kuin laukoa näitä
      älyttömyyksiään ja touhuilla yöt jotain muuta

      säälittävä persaukinen paskakasa

    • että toit asian tänne

      Tuollaisesta pahuudesta en tiennyt mitään ! Kiitos Sinulle että ilmoitit asiasta täällä.

    • niin...

      Kannattaa ottaa se kuitti tankkauksen päätyttyä aina, olen kuullut että vain se katkaisee ettei samalle kortille voi kukaan muu tankata jälkeesi.

      • Lauri

        olisi pitää mukanaan rahaa jolla tankkaa eikä vingutella velkabensoja kortilla


      • höpö

        Silloin kun olet pistoolin laittanu takas niin ei voi tankata enää kortille.


      • hohhoijaa
        Lauri kirjoitti:

        olisi pitää mukanaan rahaa jolla tankkaa eikä vingutella velkabensoja kortilla

        "eikä vingutella velkabensoja kortilla"

        Yleensä se bensa maksetaan kyllä ihan PANKKIkortilla, joka ei ole velaksi myyntiä.

        "Tämä palsta tulisikin lopettaa yksityisyyttä loukkaavana."

        Sinun oikeustajusi on pahasti kateissa, toisin kuin itse aiemmin väität. Puhut "yksityisyyden loukkaamisesta" ymmärtämättä lainkaan mitä se tarkoittaa.

        Sanot ettet ole linnassa istunut, sen uskon kyllä. Luulenpa että et ole tehnyt mitään muutakaan rötöstä, kunhan soitat suutasi kaiket päivät.

        "Ja tuo "sankari" sanoi itse soitelleensa ja ottaneensa selvää ko.auton kuljettajan yksityisasioista. Eikös se ole urkkimista jos jokin.."

        Tuo on ihan laillista toimintaa, siinä ei ole mitään rikollista.

        Auot päätäsi toisille ihmisille, ja väität, ettei heillä ole omaa elämää. Kuka tahansa näkee, että sinähän se täällä pyörit kaiket päivät, vailla omaa elämää ja järkeviä mielipiteitä.

        Tosin kuka tahansa tajuaa, että asialla ei aina ole se oikea "Lauri", vaan näitä "Laureja" on luultavasti vaikka kuinka monta. Kuka milloinkin sattuu linjoilla olemaan, kirjoittelee sitten nimimerkillä "Lauri", ärsyttääkseen muita ihmisiä.


    • Todistaja

      Tiedoksi kiinnostuneille. Rosmo maksoi bensat. Varokaa kuitenkin Mustaa Fiat Unoa Kontulan Jetillä jotka siellä tankkaatte. Rosvot kuriin !

      • 643643

        Minä oisin heittänyt sivuikkunasta Uunoon tiiliskiven muistutukseksi, ettei tuo ole oikein.


      • viiatti
        643643 kirjoitti:

        Minä oisin heittänyt sivuikkunasta Uunoon tiiliskiven muistutukseksi, ettei tuo ole oikein.

        heittämään.


      • JÖööbs
        viiatti kirjoitti:

        heittämään.

        Kerran kaverini autosta vietiin lähes joka ilta bensat tankista ku ei ollut lukollinen tankin korkki... Hermotha siinä meni ku joka aamu suoraan tankille. Sitten kaveri osti lukollisen tankin korkin ja seuraavana aamuna bensat oli kyllä tankissa mutta lommo oli kylessä ku eivät olleet saaneet bensaa. :s


      • pp
        JÖööbs kirjoitti:

        Kerran kaverini autosta vietiin lähes joka ilta bensat tankista ku ei ollut lukollinen tankin korkki... Hermotha siinä meni ku joka aamu suoraan tankille. Sitten kaveri osti lukollisen tankin korkin ja seuraavana aamuna bensat oli kyllä tankissa mutta lommo oli kylessä ku eivät olleet saaneet bensaa. :s

        kuopiossa aikoinaan veivät rekordista bensat useampaan otteeseen, hän kyllästyi ja laittoi peräkonttiin toisen tankin ja alkuperäiseen tankkiin sokeriliemet, nekin viettiin ja eipäs kauaakaan kun paikallisilla pil...rallia ajavilla leikkasi fiuden kone kiinni ja sedällä rupesi pysymään rekordin tankin korkki paikoillaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe