Minkä ikäisenä opettelitte bailaamaan?

ex-raitis3

Minkä ikäisenä opettelitte bailaamaan? Vai sujuiko homma ihan luonnostaa alusta lähtien?

Itse olin noin 20-vuotiaaksi enemmänkin rauhallista elämää haluava ihminen. Sitten ymmärsin, että jos haluaa naisia tavata ja parisuhteen, pitää opetella bailaamaan. Baareissa jossa ihmissuhteet syntyvät ei pärjää jollei osaa bailata kuten muutkin. Naiset eivät kiinostu miehestä jolla ei ole meno päällä.

Sitten aloin juomaan ja opin hiljalleen bailaamaan. Alkuun tuli vähän ylilyöntejä viinan kanssa ja muutenkin kun ei ollut kokemusta, mutta hiljalleen sitten oppi tämänkin taidon.

39

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytj

      Itse olen myös nuori mies jolla alkoi biletys tuossa vähän ennen kun täytin 20, kun olin päässyt yliopistoon. Se on ollut tuollaista opiskelukavereiden kanssa hauskanpitoa, ei mitään parinhakemista ja sitäpaitsi opiskelijoista (varsinkin naispuolisista) niin moni jo seurustelee. Mitäpä sitä bilettää jos ei elä kaveriporukassa, minä aloin elää porukassa vasta yliopiston alusta alkaen.

    • jonnejanne19

      Siinä 18 vuotiaana ku oppi ryyppäämään ja panemaan, nii siinä viinaralleissa sitä oppi sit bailaamaan.

    • Ei sitä taida ikinä tapahtua. :D

      • Sinun osalla sitä ei ehkä enää tapahdu. Bailasit parhaat nuoruusvuotesi jännämiesten kanssa ja nyt olet yh-lortto. Uskon hyvin ettet jonkun aisurin kanssa bailaa minuuttiakaan, vaan vaadit häntä elättämään toisen miehen äpärälasta, remontoimaan asuntoa, ostamaan tila-auton ja käymään joka viikonloppu prismassa ja ikeassa ostoksilla.


      • super-atm kirjoitti:

        Sinun osalla sitä ei ehkä enää tapahdu. Bailasit parhaat nuoruusvuotesi jännämiesten kanssa ja nyt olet yh-lortto. Uskon hyvin ettet jonkun aisurin kanssa bailaa minuuttiakaan, vaan vaadit häntä elättämään toisen miehen äpärälasta, remontoimaan asuntoa, ostamaan tila-auton ja käymään joka viikonloppu prismassa ja ikeassa ostoksilla.

        Enää?

        Ei ole tapahtunut koskaan.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Enää?

        Ei ole tapahtunut koskaan.

        Älä puhu paskaa. Naiset aina valehtelevat menneisyytensä.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Naiset aina valehtelevat menneisyytensä.

        En osaa bilettää, en osaa ryypätä. Ei mulla ole tarvetta valehdella täällä mistään.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        En osaa bilettää, en osaa ryypätä. Ei mulla ole tarvetta valehdella täällä mistään.

        Sanot varmasti aisurimiehellesikin ettet osaa ottaa suihin, etkä muutenkaan harrastaa seksiä, vaikka olet koko nuoruutesi tehnyt kyseisiä asioita kymmenien jännämiesten kanssa.


      • super-atm kirjoitti:

        Sanot varmasti aisurimiehellesikin ettet osaa ottaa suihin, etkä muutenkaan harrastaa seksiä, vaikka olet koko nuoruutesi tehnyt kyseisiä asioita kymmenien jännämiesten kanssa.

        Olin koko nuoruuteni varattu. :D

        Enkä ole ihan noin hyvä valehtelija. :D


      • super-atm kirjoitti:

        Sanot varmasti aisurimiehellesikin ettet osaa ottaa suihin, etkä muutenkaan harrastaa seksiä, vaikka olet koko nuoruutesi tehnyt kyseisiä asioita kymmenien jännämiesten kanssa.

        Mitä sä oikein taas tulet tänne näitä samoja juttuja jankkaamaan?? Sulla taitaa olla itselläsi joku pakkomielle niistä jännämiehistä, kun sun niistä pitää kerran aina jaksaa muistuttaa.


      • super-atm kirjoitti:

        Sinun osalla sitä ei ehkä enää tapahdu. Bailasit parhaat nuoruusvuotesi jännämiesten kanssa ja nyt olet yh-lortto. Uskon hyvin ettet jonkun aisurin kanssa bailaa minuuttiakaan, vaan vaadit häntä elättämään toisen miehen äpärälasta, remontoimaan asuntoa, ostamaan tila-auton ja käymään joka viikonloppu prismassa ja ikeassa ostoksilla.

        Mikä sä oikein oot täällä muiden puolesta puhumaan ja sanoja muiden suuhun laittamaan???

        Eihän nainen28 ole koskaan täällä mistään tollaisesta yhtään mitään puhunut. Eikä se vielä naista mihinkään huononna, jos hänellä on lapsi tai lapsia aikaisemmasta suhteesta, että ei pitäisi ajatella noin kamalan mustavalkoisesti.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mitä sä oikein taas tulet tänne näitä samoja juttuja jankkaamaan?? Sulla taitaa olla itselläsi joku pakkomielle niistä jännämiehistä, kun sun niistä pitää kerran aina jaksaa muistuttaa.

        Haha. Vitun tyhmä :) Jankkaan niin kauan että sinäkin ymmärrät. Sitä ei tule tapahtumaan, joten toistan samaa asiaa vielä kauan. Sinä kehitysvammaisena et lukemaasi ymmärrä, etkä kyllä yhtään mitään muutakaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mikä sä oikein oot täällä muiden puolesta puhumaan ja sanoja muiden suuhun laittamaan???

        Eihän nainen28 ole koskaan täällä mistään tollaisesta yhtään mitään puhunut. Eikä se vielä naista mihinkään huononna, jos hänellä on lapsi tai lapsia aikaisemmasta suhteesta, että ei pitäisi ajatella noin kamalan mustavalkoisesti.

        "Eikä se vielä naista mihinkään huononna, jos hänellä on lapsi tai lapsia aikaisemmasta suhteesta, että ei pitäisi ajatella noin kamalan mustavalkoisesti."

        Ei tietenkään huononna, mutta parisuhdemarkkinoilla sellaisen naisen arvo on romahtanut. Yhdenkään itseään kunnioittavan miehen ei pidä suostua seurustelemaan yh-mamman kanssa ja elättämään toisten miesten äpärälapsia.


      • super-atm kirjoitti:

        Haha. Vitun tyhmä :) Jankkaan niin kauan että sinäkin ymmärrät. Sitä ei tule tapahtumaan, joten toistan samaa asiaa vielä kauan. Sinä kehitysvammaisena et lukemaasi ymmärrä, etkä kyllä yhtään mitään muutakaan.

        Jaa että kehitysvammaiseksi pitää taas alkaa sen vuoksi haukkumaan, kun en olekaan heti sua mielistelemässä, että miten oikeassa sä oikein oot tässä asiassa. Mutta onhan sulla tällä palstalla paljon ymmärtäjiä, kun kaikki ätmit ovat yhdessä sun mielipiteitäsi täällä kehumassa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Jaa että kehitysvammaiseksi pitää taas alkaa sen vuoksi haukkumaan, kun en olekaan heti sua mielistelemässä, että miten oikeassa sä oikein oot tässä asiassa. Mutta onhan sulla tällä palstalla paljon ymmärtäjiä, kun kaikki ätmit ovat yhdessä sun mielipiteitäsi täällä kehumassa.

        Monenko miehen käyttämä turkulainen homo olet?


      • super-atm kirjoitti:

        "Eikä se vielä naista mihinkään huononna, jos hänellä on lapsi tai lapsia aikaisemmasta suhteesta, että ei pitäisi ajatella noin kamalan mustavalkoisesti."

        Ei tietenkään huononna, mutta parisuhdemarkkinoilla sellaisen naisen arvo on romahtanut. Yhdenkään itseään kunnioittavan miehen ei pidä suostua seurustelemaan yh-mamman kanssa ja elättämään toisten miesten äpärälapsia.

        En nyt sanoisi että olisi romahtanut, kun aina sitä löytyy miehiä, jotka hyväksyvät ne lapset naisella oikein hyvin. Löytyy myös miehiä joilla on itsellään lapsia ja sitten myös ihan lapsettomia miehiä, joille ne naisen lapset aikaisemmasta suhteesta eivät ole mikään ongelma.

        Eikä se vielä tarkoita mitään sellaista, että sitä pitäisi toisen miehen lapsia elättää, jos sitä seurustelee naisen kanssa, jolla on lapsia. Aika harvat naiset sitä hakevat miehestä mitään elättäjää lapsilleen, niin että ei pitäisi luulla sen parisuhteen tarkoittavan mitään lasten elättämistä.


      • super-atm kirjoitti:

        Monenko miehen käyttämä turkulainen homo olet?

        Jaa että tollaisen haukkumiseen sitä pitääkin taas turvautua vai. Tiedoksi vaan sulle se, että en ole miehistä kiinnostunut ja en ole asunut Turussa enää yli vuoteen.

        Mutta etkös sä itse asukin tuolla suomen ätmien pääkaupungissa, eli Turussa?? Eipä käy kateeksi sunkaan asuinpaikkaasi.


      • DarkFear kirjoitti:

        En nyt sanoisi että olisi romahtanut, kun aina sitä löytyy miehiä, jotka hyväksyvät ne lapset naisella oikein hyvin. Löytyy myös miehiä joilla on itsellään lapsia ja sitten myös ihan lapsettomia miehiä, joille ne naisen lapset aikaisemmasta suhteesta eivät ole mikään ongelma.

        Eikä se vielä tarkoita mitään sellaista, että sitä pitäisi toisen miehen lapsia elättää, jos sitä seurustelee naisen kanssa, jolla on lapsia. Aika harvat naiset sitä hakevat miehestä mitään elättäjää lapsilleen, niin että ei pitäisi luulla sen parisuhteen tarkoittavan mitään lasten elättämistä.

        Miksi et itse elätä toisen miehen äpärälapsia kun kerran se on sinusta niin hienoa?


      • Onko varma?


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Olin koko nuoruuteni varattu. :D

        Enkä ole ihan noin hyvä valehtelija. :D

        Monesti jos eka seurustelu päättyy avioon se harmittaa jälkeenpäin.


    • Rose_91

      En ole koskaan oppinut bailaamaan. En pidä alkoholin mausta enkä erityisesti nauti baarissa käymisestä. Lähinnä tulee vaivautunut olo.

      • 22mies

        Sama juttu mut minä käyn kahvilla!!!


      • Sama juttu.


    • ex-sönkkö

      Bailaaminen ei ole mun juttu ollut koskaan. Joten jätän bailut aina väliin. Juhlia voin, mutta selvinpäin.

    • 44 vuotiaana avioeron myötä. Sitä ennen olin enemmän sellaista baaritiskillä tuopin ääressä mailman menoa katselevaa tyyppiä.

      Rupesin käymään bändien keikoilla, jossa jorailu on melko luonnollista ja nykyään vietän tanssilattialla enemmän aikaa kuin muualla baarissa. Yleensä siihen eteen ilmestyy joku nainen/naisia persettään heiluttamaan ennemmin tai myöhemmin :-D.

      Alkoholi vapauttaa miettimästä, mitähän muut ajattelevat.

    • Bi-nainen

      Siinä 15 - 16 -vuotiaana. Samana kesänä kun iskin ekan poikaystäväni,

    • jokumies83

      Olen kohta 33v ja en ole oppinut vieläkään. Toisin sanottuna ei kiinnosta moinen touhu lainkaan, enkä käy baareis ym.

    • liian_nuorena

      Ekat kännit otin 12 vuotiaana viskillä. Sen kauheen olon (trauman) jälkeen meni vuosia ennenkuin uskalsin juoda alkoholia uudestaan.

    • MuutamaRisuUskoJoPerkele

      Minä en oo kuule huviukko. Oon jo 41v enkä vieläkään ole bailannut enkä juonut alkoholia. Luultavasti en edes pääsisi baariin kun ärähtäisin ovimiehellle että "etkö sä oo saanu tarpeekses vartiohommista saatana!" :D

    • Noin 16- vuotiaana pussikaljaa ja kiljua pakkasessa.. varsinaista bilettämistä se. :D Joihinkin ei niin selektiivisiin baareihin tosin pääsi alaikäisenä väärennetyillä, tai jonkun etäisesti itseä muistuttavan, vanhemman tutun henkkareilla. Ihan kivasti on alusta saakka sujunut ja suurempia ylilyöntejä olen osannut aina välttää.

    • Totuus_1

      Mitä on bailaaminen?

      Terveisin 24v mies

    • KunnollinenRaitisMies

      Ite olen nyt 15 vuotta baareissa käynyt. Muutama tuhat iltaa takana muttei naista edessä. Kohtuullisen hyödytöntä jos ei tiedä mitä tekee.

    • Menin naimisiin koulu kaverin kanssa. En ole koskaan bailannut.
      Vieläköhän sitä oppisi? Olen kuulostellut että tarvetta voisi alkaa olemaan.

    • Tekniikkasukeltaja

      Olin kolmen. Bailasin vaippapaketin kanssa.

      Tallenteita löytyy.

      (Reps)

    • Ms.feniks

      En ole koskaan opetellut. Ravintoloissa olen käynyt elämäni aikana ehkä kolme tai neljä kertaa. En osaisi edes tilata alkoholipitoista drinkkiä, sillä en tiedä mitä sellaisia on olemassa.
      Tuttava toi kerran mukanaan kotiini oman tuttavansa, joka on kauniisti ilmaistuna todella osaava bailaaja. Tämä oli kysellyt myöhemmin olenko jokin uskovainen. En sitten tiedä mikä kodissani tai tavassani olla aiheutti toiselle tunteen, että kuulun johonkin "kaiken kivan" kieltävään uskonlahkoon.
      Sen kuitenkin tiedän, että oma luonteeni ei millään sopeutuisi elämään sellaisen superalfan rinnalla, jota palstamiehet luulevat kaikkien naisten haluavan. Kaikki eivät todellakaan halua itsevarmaa menestyjää, joka "saa asiat tapahtumaan". Itselleni sellainen mies olisi äärimmäisen ahdistava kumppani.

    • OmaKokemus

      Miten baareissa/yökerhoissa pystyy seurustelemaan - eihän niissä kuulekaan mitään?

      Nojoo, noin 200 kertaa kävin 18-31-vuotiaana ja lähinnä nautin siitä yleisesti fiiliksestä. Seuranhaku ei ollut päällimmäisenä mielessä, eikä mua kukaan koskaan yrittänytkään iskeä. Rauhassa sain siemailla juomaani baaritiskillä ja jos tuli hyvä biisi, niin kävin tanssilattialla. Sitten kaverit katos johonkin (naisten perään ja muille paikkakunnille) ja annoin itsekin baareilun olla. Jos ei ujo ja kilttimies kelpaa niin sitten ei kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4095
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      211
      2061
    3. 133
      1617
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1283
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      60
      994
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      979
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      164
      954
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      895
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    Aihe