Kauanko olette olleet ilman seksiä?

Kyselijä-

Ja ilman suhdetta?

40

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HC-jokatap

      Perjantaista lähtien kun ukko löysi naapuritalosta natisevamman patjan.

      Miehiin ei ole luottamista.

    • maamies.otsa.hies

      Tuloo kuus vuotta ku akka häipys ulkomaanpellen mukahan.

      Tasan ei käy lahjat eikä pankkitilin numerot niin se vaan o.

      • ettämitäkä

        Ei VOI olla totta. Suomipoika on eritttttttäin uskollinen koirarotu.


      • maamies-
        ettämitäkä kirjoitti:

        Ei VOI olla totta. Suomipoika on eritttttttäin uskollinen koirarotu.

        No niin onki! Mitä helevettiä sää mulle mesoot mun akkanihan se on joka jätti mut eikä toisinpäin!


    • hekumablondi

      About tunnin ilman seksii ja 22 vuotta ilman mitään 'suhdetta'. ;)

    • suicide_odottaa

      Koko ikäni ollut ilman naista, 2 viikon päästä täytän 30v, harmittaa kun en inttiaikana ampunut avioja muusiksi kovapatruunaammunnoissa

      • Naisasialooseri1

        Totta, missasit elämäsi tilaisuuden lähteä näyttävästi ja ikimuistoisesti, moni HC-ATM odottaa armeijaa juuri sen takia, että siellä saa järeää tykistöä käsiinsä, joilla voi posauttaa aivonsa pihalle. Jokaisessa saapumiserässä yleensä joku ampuu itsensä


    • jari.k

      Kohta lähtee 4 vuosi ilman suhdetta, ja seksiä.
      On tämä kyllä ahdistavaa, no mutta sellaista se on täällä hypergamisessa maailmassa.

    • 31 vuotta. :-/

      • Hk3

        Olen ollut 34 vuotta ilman seksiä ja suhdetta. Erosin silloin miehestäni. En voinut sietää muita naisia. Seuraa olisi monet kerrat kyllä saanut, niin kotimaisista kuin ulkomaalaisistakin. Mutta kun etsin tosi rakkautta. Ei kelpaa kuka tahansa.


      • Krapu83

        Kohtahan sun varmaan jotkut jo tuntee kun paljastat naamaasi koko ajan enemmän.


      • 16plus7

        Juuri tuollaisia kokemattomia aikuisia suomalaismiehet aina on.


      • faktaa-ätmille

        nenätön mies ei naista saa


      • faktaa-ätmille kirjoitti:

        nenätön mies ei naista saa

        Just tommoisesta nenismistä saa aina kärsiä. :-/


      • PenaNenätön
        faktaa-ätmille kirjoitti:

        nenätön mies ei naista saa

        Ootko saanu teollisuushappoa nenilles niiku ne pankladesiläiset neirot harva se päivä?


      • edfdsf
        HC-ätmel kirjoitti:

        Just tommoisesta nenismistä saa aina kärsiä. :-/

        Et voi ainakaan saada nenilles, että se hyvä puoli


      • faktaaätmeille
        PenaNenätön kirjoitti:

        Ootko saanu teollisuushappoa nenilles niiku ne pankladesiläiset neirot harva se päivä?

        Nenättömät MIEHET eivät naista saa. Lukutaidottomia en voi auttaa.


    • eläkääelämäänne

      reilu 3 v, olen nainen. Tutulla miehellä yli 10 v. Kumpikaan ei ole kuitenkaan iteensä lahtaamassa. Itse olen täysin tyytyväinen, selibaatti on oma valintani, koska en jaksa enään paskoja panoja, joista ei tule kuin paha mieli ja epäilys taudeista.

      Tuttu on joskus vähän murtuneempi asian suhteen.

      Seksi on yliarvostettu ajanviete. Ihmissuheet tuovat aina sen toisen 50 prossaa paskaa niskaan, niin se van on.

    • onnea-on

      Kauan, toista kymmentä vuotta.
      Suhteet ja miehet ei vaan nappaa. En mistään hinnasta enää päästä yhtäkään 2 metriä lähemmäs! Vapauttani en myy, ja kroppani ei ole kaupan.

      • Luolasukeltaja

        Kuulostat mielenkiintoiselta. Ihmiseltä.

        Joe Bob liikahti levottomasti sohvalla.

        (Naurua)


    • Qwertyuiopåasd

      Ilman seksiä, itsensä kanssa pelehtimistä pidetään kai seksinä.. ei kovin kauaa. Jonkun toisen kanssa, vuosia (ei mun juttu). Eli olen luultavasti aseksuaali. Joidenkin mielestä freak'a, minulle täysin normaali juttu.

    • YliVrk

      Olin eron jälkeen ilman suhdetta lähes vuoden ja ilman seksiäkin 5kk. Vaikka yliarvostettua, ihan mukavaahan seksi on, huomasin sittemmin.

    • Herrasmieskertoo

      Herras mies ei kerro suhteistaan julkisesti =D.

    • 41vätmi

      Noo olen ollut 41 vuotta ilman seksiä ja suhdetta jos lasketaan siitä lähtien kun synnyin

    • Krapu83

      Mitään seksin lajia ennoo harrastanut vähän reiluun 33:n vuoteen. Mutta ei voi olla kaikki täydellistä tässä synnin turmeloimassa maailmassa. Kuoleman jälkeen vasta koittaa ikuisuus ja saamme kokea täydellisyyden , joko hyvässä tai pahassa. Mieluummin toki hyvässä

    • jokuvaaaaaaaan

      Ihan äskettäin panin tekopillua reilun puol tuntii kera hyvän pornon ja jäi taatusti parempi fiilis ku esim. viimeisimmästä yhen illan jutusta.
      Naisen täytyy olla todella timmi ja hyväkroppainen, että se voittaisi oman kivan ja pornon.

    • iehova-love

      Jumala on tullut minuun, hän antaa tukea. En muita ma kaipaa.

      • huh.-

        No sen kyllä ymmärtää. Yritähän jaksella....


    • werfsg
    • Mikäs_tässä

      Runsaat 50 vuotta mutta hyvin menee. Kun ei tee mieli surkeita suhteita, tulee pidetyksi rimaa korkealla naisten suhteen. Ja toisaalta niillä parhailla naisilla yleensä on myös miesrima aika ylhäällä. Jos minä kelpaisin jollekulle, hän olisi ilmeisesti sopimaton minulle.

    • kgytu675t

      23v sinkkuna. Viimeksi sain 2012, silloinkin maksoin.

    • wergterth
      • rfgt

        Se on kuin lämmin henkäys talvisäässä, tai täsä hallaisen loppukesän julmuudessa


    • Kohta 30 vuotta jollei runkkausta lasketa. Suhdettakaan ei ole ollut koskaan.

    • Joskus 4 vuotta sitten taisin viimeksi käydä huorissa. Mitään suhteita minulla ei ole ikinä ollut, eikä edes yhden yön juttuja.

    • Eihän rumilukset saa seksiä.

    • Naikkonem

      4 vuotta ilman seksiä ja suhdetta.
      Ikää kohta 34

    • Palstanainen

      Ilman seksiä (toisen kanssa) muutaman tunnin.
      Ilman varsinaista suhdetta alle vuoden.

    • pankaa.nussikaa

      Miksi olette ilman seksiä, pelkäättekö nussimista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe