Miksikö minä en tee itsemurhaa?Kerrotaampa kaikill

Naisasialooseri1

e nyt kunn tuota jatkuvasti minulta kysellään kun sitä HC-AT-miehille suosittelen?

Ensinnäkin olen saanut pillua, joten voin saada sitä jatkossakin ja vielä suurempana syynä on se, että tulevaisuus näyttää erittäin mielenkiintoiselta ja todellakin haluan olla paikalla näkemässä sen.

ATM kaverini nimittäin on hengissä ja pärjää taloudellisesti vain äitinsä avulla, mutta kun äiti tulee liian vanhaksi tai kuolee niin kaverini tulee tuhoutumaan ja sitä en todellakaan aio missata kuten en myöskään toisen ATM kaverini kohtaloa juoda yksin kaljaa yksiössään viimeisenkin toivonrippeen menettäneenä. Tähän kun vielä lisätään jo vanhojen kamunaisten rusinoituminen yhä edelleen ja MA:n painuminen pohjamutiin sekä nuorien kamunaisten parasta ennen päivän ohittaminen parin vuoden päästä ja MA:n lasku heilläkin, niin tulevaisuushan näyttää oikein valoisalta. Kyllä se on se toisten ihmisten kärsimys mikä sitä elinvoimaa antaa and keeps me going.

Kun tuollaiset asiat odottavat tulevaisuudessa niin en näe mitään syytä tehdä itsemurhaa ainakaan vielä.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valehtelijavalehtelija

Valehtelet, et ole saanut.

• Naisasialooseri1

Kyllä olen ja muutamasta saannista olen jopa kieltäytynytkin koska naiset olivat ylipainoisia ja pari muuta olivat hoikkia ok-näköisiä ja nuoria, mutta varattuja.

• valehtelijavalehtelija
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kyllä olen ja muutamasta saannista olen jopa kieltäytynytkin koska naiset olivat ylipainoisia ja pari muuta olivat hoikkia ok-näköisiä ja nuoria, mutta varattuja.

Ei ole uskottavaa. Kaikista teksteistäsi huomaa, että et ole naista saanut.

• Naisasialooseri1
        valehtelijavalehtelija kirjoitti:

Ei ole uskottavaa. Kaikista teksteistäsi huomaa, että et ole naista saanut.

No kai se on sitten tunnustettava että minulla on poikuus visusti tallella.

• päästeletsammakoita

Nyt kyllä valehtelet. Nenä rekkamiehen perseessä et edes näe naista.

• Met kuolemma jo muutenkin...

• Wertyx

Nallilla on ihan terve asenne, itse asiassa sama kuin minulla, eli itsemurha on mietinnässä mutta sen aika ei ole vielä. Kannattaa miettiä ajankohta erittäin tarkkaan että voi sitten rauhallisin mielin päättää elämänsä kun on saanut pitkäaikaisen elämänpohdinnan päätökseen.

• Naisasialooseri1

Kyllä. Kaikki aikanaan, itsemurha tehdään sitten kun on sen aika. Jokaiselle miehelle tulee jossain vaiheessä elämäänsä aika päättää päivänsä kunniakkaasti.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kyllä. Kaikki aikanaan, itsemurha tehdään sitten kun on sen aika. Jokaiselle miehelle tulee jossain vaiheessä elämäänsä aika päättää päivänsä kunniakkaasti.

Kuinka niin muka jokaiselle miehelle?? Varmasti suurin osa miehistä haluaa elää elämänsä ihan luonnollisesti loppuun asti, ilman että kuolisi itseaiheutetusti.

• "Tiedän, että tapan itseni, mutten vielä."

Noinhan on Aki Kaurismäkikin todennut eräässä haastattelussa.

Ja niin voisin todeta itsekin, ja varmaan aika moni muukin.

• huhmikätyyppi

Oot kyllä nalle sisäiseti rumin ihminen josta olen ikinä kuullut. Hyvä nähdä näin netin välityksellä, että tuollaistakin on. En kyllä haluis tuntea.

• Naisasialooseri1

Niin, jos ihmiset näkisivät pääni sisään se kaiken edustamani äärimmäisen epäinhimillisyyden niin ei minulla varmasti livenäkään olisi yhtään kaveria.

Mutta tällaisia todellakin on enemmän kuin uskotkaan, jopa paras kaverisi voi olla tällainen, me narsistit olemme näyttelemisen mestareita.

• Raakatotuus

No, jos tuo pitää paikkansa, niin sittenhän sinä olet kuin upporikas joka suosittelee köyhille itsemurhaa. Eli sen ajatuksen takana ei ole sen köyhän etu, vaan rikkaan oma etu.

Tuossakin tapauksessa kannattaa sen köyhän näyttää sille rikkaalle sekä fyysistä että henkistä keskisormea, ja sinnitellä ihan piruuttaan.

• Ujoatm27v

Eikös kokoomuslaiset yleensä ole juuri tuollaisia ihmisiä että suosittelevat heikommassa asemassa oleville itsemurhaa mutta eivät tietenkään itse tekisi sitä.

• Minä kuolen ainoastaan vanhuuteen. Pahinta olisi jos kuolisi kun jäisi vaikka auton alle tai saisi sydärin kuntosalin juoksumatolla. Haluan elää ainakin 80 vuotiaaksi vaikka en pillua saisikaan ja en tule saamaan tiedän sen nyt jo. Rahakin on hyvä motivaatio elää.

• jjjjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkk

Hyvä! Ei sitä koskaan tiedä mitä eteen tulee, kun maisemaakin vaihdat.

• 18plus8

Hmm... 80 vuotta ilman pillua...

• sinkkunainen--

Kamalaa olla ilman seksiä niin kauan

• SelibaattiMies-77
        sinkkunainen-- kirjoitti:

Kamalaa olla ilman seksiä niin kauan

No ei oikeastaan. Kun ei suostu olemaan viettiensä orja, niin sitä vapautuu. Itse olen ollut ilman jo vuosikymmenen. Hyvin menee. Ilman aion olla loppuun asti.

• mulkku.olet

Et tee itsemurhaa koska olet mulkku. Joudutaan kestämään sua ja sun haista vittu aloituksia. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman sinua, mielikuvitus atm-kaverisikin saisi heti naista, kun et olisi mielikuvitusestämässä hänen saantiaan. :D

• Naisasialooseri1

Niin, olen aikamoinen mulkku, mutta ei ole mitään mielikuvituskavereita vaan ihan oikeita kavereita ja tuon kaverini saantia ei edes tarvitse estää.

• mielikuvitus2

Niin, olen aikamoinen mulkku, mutta ei ole mitään mielikuvituskavereita vaan ihan oikeita kavereita ja tuon kaverini saantia ei edes tarvitse estää.

Kyllä on, sulla on vain mielikuvituskavereita ja mielikuvituselämää.

• Naisasialooseri1

ei ole ja sekös sinua vituttaa ja pelottaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6555
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3581
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3138
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2352
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2113
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      2087
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2029
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1912
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1648
    Aihe