mitä jumalalla tekee

mitähyötyä

Jumala on ihmismielen keksintö, mutta mitä hyötyä siitä on.
Jumala ei korjaa autoani, ei estä sairauksia, ei tarjoa ruokaa.
Mitä konkreettista jumala tekee?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nää_on_näitä

Jumala ei korjaa autoani, ei estä sairauksia, ei tarjoa ruokaa.

Siis mitä on se konkretia jota et kiellä, onko jotain todellista jota et kiellä.
      Osoitat tietäväsi ja silti kyselet. Valitse kysymys tai vastaus kun tiedät

• pää_täynnä_täitä

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Siksipä kumarratkin minua ja käytät elämäsi saadaksesi minua . Minä ohjaan sinua ja päätän mikä on kohtalosi

• a-no

Jumala korjaa autoani, estää sairauksia ja tarjoaa ruokaa! Tämä!

#Jumalaonkaikki #muuten

• todista

Ei vitussa olematon tee mitään.

• a-no

No eihän sitä kukaan koko aikaa siellä vitussa...

• Sinun pitää keksiä käyttöä keksinnöllesi, se on sen tarkoitus. Ei ole huono käyttötapa tämä, kysellä täällä. Ei kukaan voi määrätä miten mielikuvaasi käytät. Saatat oivaltaa vastauksen.

• pallomaapallo

Vihaan valheella ratsastamista yli kaiken.

• Luxu

Jumala ei ole kongreettinen ja siten ei auta meitä tekemällä meille palveluksia tai hemmottele meitä täälä maan päällä. Jumala ja kristinusko esim. antaa toivoa että kuoleman jälkeen ei koita loppu maan alla mädäntyessä vaan uusi ja parempi alku sielun noustessa taivaaseen. Mistä sitä tietää oikeasti kuinka paljon töitä Jumala eteemme tekee?? Tuomiopäivän koittaessa haluan itse ainakin olla niitten joukossa jotka nousevat taivaaseen ja pelastuvat ennen loppua eivätkä joudu näkemään kauheaa maailmanloppua. Sitä hyötyä Jumalasta ja uskosta on ollut minulle. Se antoi minulle uuden ja laajemman näkökulman asioihin ja valoisamman tulevaisuuden!!

• olemmeaivot

Katkaisijasta kun kääntää, se oli sitten siinä.

• Ei ole ihmisen keksintö Jumalan nimi,koska ei edes tunne jumalaa miten voi keksiä sitten nimen.

• olematontaeiole

Näytä tai todista se jumalasi.

• olematontaeiole kirjoitti:

Näytä tai todista se jumalasi.

Se on helppo,eipä sinuakaan olisi ole massa ellei jumaa olisi todellinen,joka on suonut sullekin elämän,etkä sitä voi kiistää.

• VesaNasareth

Ihmisten kautta Jumala toimii. Mutta kukaan ihminen ei voi pitää sinua yhtä rakkaana kuin Jumala.

• petriasanasa

Miten se rakkaus ilmenee?

• petriasanasa kirjoitti:

Miten se rakkaus ilmenee?

Siten että olet sellainen kuin olet.
        Tiedätkö millainen olet

• Elämänhenki

Jumalan henki on kaikkialla,kaikissa elävissä olennoissa,sinussakin .Jumala on
      antanut sinulle valinnanvapauden palvella hyvää tai pahaa,joten itse vastaat tekojesi
      seurauksista.Jos et osaa korjata autoasi,viet sen korjattavaksi toiselle elävän hengen
      henkeyttämälle ihmiselle,silloin tiedät saavasi Jumalta avun.

• toimintanneaiheutti

Minun valintaani vaikutti, uskovaisten suojelema rikollinen.

• Jumala on jotakin sellaista, mitä me emme voi nähdä ja jota emme voi määritellä tieteellisin termein. Jumala on jotakin suurempaa.
      Jumalan rakkaus tuli näkyväksi Jeesuksessa Kristuksessa, joka sovitti meidän syntimme ja avasi meille tien taivaan kotiin. Usko Jumalaan on uskoa siihen, että kaikki ei pääty kuolemaan, vaan jatkuu iankaikkisuudessa.
      Jumala toimii maailmassa, jos vain haluamme nähdä. Ja Jumala kutsuu meitä työtovereikseen ja rakastamaan lähimmäistämme.
      Jumala ei ole taikuri, joka tekisi meidän omien toiveittemme mukaan, vaan odottaa, että me itse myös teemme asioiden eteen jotakin.

Merja-pappi

• pelinneonpelattu

Teidän tekonne aiheuttaa syyttömien kärsimyksen.
        Te olette rikollisten suojelijoita ja rahoittajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      218
      1481
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1138
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1126
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      860
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      806
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      805
    Aihe