Olen pian 50-kymppinen nainen. Asustelen kaksin nuoremman,jo kuitenkin täysi-ikäisen tyttäreni kanssa. Tuttavia on,mutta se kainenjakava ystävä puuttuu. Tykkään luonnosta,eläimistä,liikunnasta,tosin sairauteni rajoittaa täysipainoista liikuntaa. Positiivisuus on elämäni kantava voima kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Voitaisiin jakaa ajatuksia sähköpostilla, jos asut inhimillisen matkan päässä kenties tavatakin tai harrastaa jotain molempia kiinnostavaa. Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen [email protected]
kaveria kaipailen
Sykerö123
3
90
Vastaukset
- Hilipati-pippan
Moikka...keunotar !
Millaisen sairautesi olet kohdannut
kuinka voisimme kohdata aj mitenkä voisi kuntouttaa itseni kera.
kerrohan avoimesti !! Hei!
Missä päin asustelet? Itse olen viisikymppinen nainen ja asun Tampereella.Asun Joensuussa. Mutta sähköpostihan kulkee. Välimatka on vähän pitkänlainen usein tavata, mutta kirjoittelukaverikin on tervetullut. Laita vaan postia tulemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786