Näin aamulla salilla varmaan 140 kiloisen äijän

Isotkomukavahvoja

joka teki penkkipunnerrusta kahdella 15 kilon kiekolla. Hyvin vaivalloisen näköistä oli. Luulis että tuon kokoinen äijä nostaisi isompia rautoja vaikka olisi salilla eka kertaa. Mutta ei näköjään.

21

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuntosaliHaha

      Painoharjoittelu hidastaa lihakset, tekee impotentiksi, verenkierto aivoihin heikkenee ja kikkeli kutistuu.... lisäksi hormooneja vetävillä loppuu kiveksistä testo tuotanto ja ne sitte vikisee lopun ikäänsä ku pikku ämmät...

    • IsoMiesSalilla

      En ollut minä sillä painan 165 kiloa ja teen penkkipunnerrusta pelkällä tangolla. Ennätys on 3 toistoa.

    • sdfgfg

      Diabeetikolla harvemmin on voimaa..

      • Musclebuilder

        Luulis että niillä sitä voimaa just on kun saavat piikittää insua vapaasti


    • miehiävaineitejä
    • Voisko_

      Kiertäjäkalvosimen kuntoutusta?

      • e567yhyjt7o8

        Sillä oli kevyt/palauttava viikko.


    • Useasti

      Olkapäät / niska operoitu. Ei pysty nostamaan kuin pienillä painoilla muutamia toistoja.

      • vm43

        Saatuani olkapääni leikkauksen jälkeen "liikuteltavaan" kuntoon ja lämmitellessäni olkaniveliäni ylärajojen treeniin, kysyi eräs mamma "meinaat sie lähtee lentoo"?
        Asetan aloituksen samaan kategoriaan.


    • vm43

      Onneksi ja luijan kiitos, ettet ole ollut salillamme sopivaan aikaan kun olen tehnyt vatsaa.
      Pääsisit säälittelemään, että varmaan 88kg ukko teki rocky vatsaa ILMAN NILKKAPAINOJA! Herra jestas. Vanhainkotiin tollane kuuluis!

    • rautaatankoon

      Huolehdi vaan omasta tekemisestä. Tarkoitus ei nostella siellä salilla sen takia et joku tollanen idiootti sais siitä kiksejä.

    • vm43

      Lisää ihmeteltävää. Tulin juuri salilta ja vedin 5 x 10 sarjat korkeita maastavetoja 60kg:lla. Ihmettelet varmaan mutta olkapääni ei kestä tempauksia. Seli. Seli.

      • otahan.nitro

        Älä nyt tukehdu herneeseesi.


    • personalreineri

      Lihava, huonosti liikkuva, huonosti harjoitukset osaava, vanha tai vaikkapa vammautunut on kuntosalilla juuri oikeassa paikassa. Harjoitukset oppii tekemällä niitä harjoituksia. Jos olet niin hieno, että erilaiset ihmiset ärsyttävät, siirry jollekin fitnes-salille naisten jumppaan.

    • RespektiäLäskeille

      Olen ottanut tavaksi olla nauramatta läskeille jotka tulevat punttisalilla tai purulle. Ne on kulkeneet pitkän tien. Kynnys on ollut todella korkea ja mahdollisuudet kuntoutumiseen on olemassa, parempi että ollaan mukavia.

    • Tankopainaa

      Tervetuloa tavallisen kansan pariin.

      Minä olen juuri tuollainen pieniä painoja nostava, tosin puolet köykäisempi, vain 75kg. . Kun on keski-ikäisenä aloittanut puntinnoston ja sitä ennen liikkunut koulussa, niin tankokin on painava.

      Kuukausia treenattuani kyykkäsin vielä 3x12 sarjoja pelkällä tangolla (nyt olen kokeillut 25 kg:lla). Tämä vastaa siis penkkilaitteella noin sataa kiloa: aloittaessani tein laitteessa 80kg:lla sarjoja, mikä vastaa suurin piirtein sitä että kyykkää ilman painoja. Mutta arvaa mitä: suuri osa ikäisistäni ei pysty kyykkäämään edes ilman painoja.

      Nostan penkistä vastaavat 3x12 sarjat neljälläkympillä.

      Matalalta aloitin (ja silti olin ihan hapoilla) mutta varsinkin laitteissa olen onnistunut lisäämään painoja ilman että paikat menee rikki. Niin että vahvemmaksi tullaan vaikka ikää kertyy. Se on arvokasta se.

    • LöskiTestonVihollinen

      140 kiloinen läskivuori ei tuota testosteronia juuri yhtään ja siksi lihakset katoavat nopeasti.

      • kjhkjki

        Ei se lihavuus pelkällään riitä testojen häviämiseen, vaan liikkumattomuus...
        Yhtälailla pleikkaria hakkaavalla kukkakepillä on alhaiset testot...


    • tankosevainnousee

      aloittaminen on helppoa kun tietää mihin pystyy

    • Simosipuli

      Tottakai kaikkien tulee nostaa penkistä markan kun pakkiksen teinitkin nostaa 2.

    • hw5tdycfg

      Aloitus on varmaan trolli, mutta kuten varmasti tiedät, heikko voimataso voi johtua monesta syystä. Jos iso koko johtuu läskin suuresta määrästä ja kaveri on vasta aloittanut salitreenin, ei isolla koolla ole siinä tapauksessa mitään voimaa lisäävää merkitystä. Tai jos ko. kaveri on ollut jossakin leikkauksessa tai sairastelun/ylikunnon takia joutunut pitämään pitkän tauon salilta, on voimatasot tilapäisesti alhaalla ja maltilla on pakko aloittaa. Syitä voi vain arvailla, ja miksi asian pitäisi ketään edes kiinnostaa? Pääasia, että kaveri treenaa. Jostain se on aloitettava (jos on aloittelija) tai haettava uudelleen vauhtia (jos on ollut loukkaantuneena).

      Itse arvostan tyyppiä, kun tulee salille tietäen, että kaltaisesi räkänokat kuitenkin nurkan takana naureskelevat kaverin kokoon nähden heikkoa voimatasoa. Todennäköisesti ei mene pitkään, kun tuokin tyyppi huiskii penkissä kaksi kertaa niin isoja painoja kuin sinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe