joka teki penkkipunnerrusta kahdella 15 kilon kiekolla. Hyvin vaivalloisen näköistä oli. Luulis että tuon kokoinen äijä nostaisi isompia rautoja vaikka olisi salilla eka kertaa. Mutta ei näköjään.
Näin aamulla salilla varmaan 140 kiloisen äijän
21
124
Vastaukset
- KuntosaliHaha
Painoharjoittelu hidastaa lihakset, tekee impotentiksi, verenkierto aivoihin heikkenee ja kikkeli kutistuu.... lisäksi hormooneja vetävillä loppuu kiveksistä testo tuotanto ja ne sitte vikisee lopun ikäänsä ku pikku ämmät...
- IsoMiesSalilla
En ollut minä sillä painan 165 kiloa ja teen penkkipunnerrusta pelkällä tangolla. Ennätys on 3 toistoa.
- sdfgfg
Diabeetikolla harvemmin on voimaa..
- Musclebuilder
Luulis että niillä sitä voimaa just on kun saavat piikittää insua vapaasti
- miehiävaineitejä
Miksi isot miehet vasikoivat?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2632415/poliisin_vasikat_pyorittaa_huume_ja_hormonikauppaa - Voisko_
Kiertäjäkalvosimen kuntoutusta?
- e567yhyjt7o8
Sillä oli kevyt/palauttava viikko.
- Useasti
Olkapäät / niska operoitu. Ei pysty nostamaan kuin pienillä painoilla muutamia toistoja.
- vm43
Saatuani olkapääni leikkauksen jälkeen "liikuteltavaan" kuntoon ja lämmitellessäni olkaniveliäni ylärajojen treeniin, kysyi eräs mamma "meinaat sie lähtee lentoo"?
Asetan aloituksen samaan kategoriaan.
- vm43
Onneksi ja luijan kiitos, ettet ole ollut salillamme sopivaan aikaan kun olen tehnyt vatsaa.
Pääsisit säälittelemään, että varmaan 88kg ukko teki rocky vatsaa ILMAN NILKKAPAINOJA! Herra jestas. Vanhainkotiin tollane kuuluis! - rautaatankoon
Huolehdi vaan omasta tekemisestä. Tarkoitus ei nostella siellä salilla sen takia et joku tollanen idiootti sais siitä kiksejä.
- vm43
Lisää ihmeteltävää. Tulin juuri salilta ja vedin 5 x 10 sarjat korkeita maastavetoja 60kg:lla. Ihmettelet varmaan mutta olkapääni ei kestä tempauksia. Seli. Seli.
- otahan.nitro
Älä nyt tukehdu herneeseesi.
- personalreineri
Lihava, huonosti liikkuva, huonosti harjoitukset osaava, vanha tai vaikkapa vammautunut on kuntosalilla juuri oikeassa paikassa. Harjoitukset oppii tekemällä niitä harjoituksia. Jos olet niin hieno, että erilaiset ihmiset ärsyttävät, siirry jollekin fitnes-salille naisten jumppaan.
- RespektiäLäskeille
Olen ottanut tavaksi olla nauramatta läskeille jotka tulevat punttisalilla tai purulle. Ne on kulkeneet pitkän tien. Kynnys on ollut todella korkea ja mahdollisuudet kuntoutumiseen on olemassa, parempi että ollaan mukavia.
- Tankopainaa
Tervetuloa tavallisen kansan pariin.
Minä olen juuri tuollainen pieniä painoja nostava, tosin puolet köykäisempi, vain 75kg. . Kun on keski-ikäisenä aloittanut puntinnoston ja sitä ennen liikkunut koulussa, niin tankokin on painava.
Kuukausia treenattuani kyykkäsin vielä 3x12 sarjoja pelkällä tangolla (nyt olen kokeillut 25 kg:lla). Tämä vastaa siis penkkilaitteella noin sataa kiloa: aloittaessani tein laitteessa 80kg:lla sarjoja, mikä vastaa suurin piirtein sitä että kyykkää ilman painoja. Mutta arvaa mitä: suuri osa ikäisistäni ei pysty kyykkäämään edes ilman painoja.
Nostan penkistä vastaavat 3x12 sarjat neljälläkympillä.
Matalalta aloitin (ja silti olin ihan hapoilla) mutta varsinkin laitteissa olen onnistunut lisäämään painoja ilman että paikat menee rikki. Niin että vahvemmaksi tullaan vaikka ikää kertyy. Se on arvokasta se. - LöskiTestonVihollinen
140 kiloinen läskivuori ei tuota testosteronia juuri yhtään ja siksi lihakset katoavat nopeasti.
- kjhkjki
Ei se lihavuus pelkällään riitä testojen häviämiseen, vaan liikkumattomuus...
Yhtälailla pleikkaria hakkaavalla kukkakepillä on alhaiset testot...
- tankosevainnousee
aloittaminen on helppoa kun tietää mihin pystyy
- Simosipuli
Tottakai kaikkien tulee nostaa penkistä markan kun pakkiksen teinitkin nostaa 2.
- hw5tdycfg
Aloitus on varmaan trolli, mutta kuten varmasti tiedät, heikko voimataso voi johtua monesta syystä. Jos iso koko johtuu läskin suuresta määrästä ja kaveri on vasta aloittanut salitreenin, ei isolla koolla ole siinä tapauksessa mitään voimaa lisäävää merkitystä. Tai jos ko. kaveri on ollut jossakin leikkauksessa tai sairastelun/ylikunnon takia joutunut pitämään pitkän tauon salilta, on voimatasot tilapäisesti alhaalla ja maltilla on pakko aloittaa. Syitä voi vain arvailla, ja miksi asian pitäisi ketään edes kiinnostaa? Pääasia, että kaveri treenaa. Jostain se on aloitettava (jos on aloittelija) tai haettava uudelleen vauhtia (jos on ollut loukkaantuneena).
Itse arvostan tyyppiä, kun tulee salille tietäen, että kaltaisesi räkänokat kuitenkin nurkan takana naureskelevat kaverin kokoon nähden heikkoa voimatasoa. Todennäköisesti ei mene pitkään, kun tuokin tyyppi huiskii penkissä kaksi kertaa niin isoja painoja kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136