Oltiin ajamassa mummolasta kotiin 40kilometriä ja mies innostui ajaessaan tekstaamaan. Kyydissä oli raskaana oleva vaimo ja 3 pientä lasta. Auto pysyi hädin tuskin kaistalla ja siinä vaiheessa meni hermo kun auto oli menossa ulos ajoradalta. Otin miehen kädestä pois puhelimen ja ilmoitin että tekstaaminen loppuu. Mies suuttui että anna olla viimeinen kerta kun kosket hänen puhelimeensa!!! Minä taas raivosin että on vaarantanut koko perheen ja vieläkö se puhelin kiinnostaa jos auto on kolarissa ja lapsi kuolleena!
Ei mitään katumusta miehellä, päinvastoin olen hirveä pahis kun olen kehdannut koskea puhelimeen ja huutaa hänelle... Nyt molemmat mököttää ja minä olen aika kaukana siitä että pyytäisin anteeksi että olen suojellut lapsiani! Mielestäni miehen pitäisi osoittaa katumusta ja osoittaa että ymmärtää miten vaarallista moinen liikennekäyttäytyminen on.
Miten eteenpäin????
Vaaransi lapset, ei kadu
6
103
Vastaukset
- näineteenpäin
jätä se sika!
- keskustelemaan
Ei auta olla noin herkkänahkainen. Kummankaan. Perheen pyörittäminen vaatii rutkasti epäitsekkyyttä, sietokykyä ja tiimityötä, täytyy kyetä purkamaan negatiiviset tunteet muuallekin kuin vain puolisoon ja lapsiin.
Mököttäminen kielii molempien kyvyttömyydestä osata keskustella ja selvittää siten ongelmatilanteet. Mököttäminen on lapsellinen tapa vaatia huomiota ja olla samalla passiivinen ja syyllistävä. Mököttämällä eivät asiat parane, päinvastoin, niistä jää hampaankoloon entistäkin enemmän painolastia purettavaksi. - Ajattelematonaatu
Hups, ja sinä teet neljättä lasta tuollaiselle tollolle. Jos meillä olisi käynyt noin, niin olisin hiljaisuuden sijaan vetänyt esille kaikki mahdolliset esimerkit, jotta olisin saanut tollon ymmärtämään mistä jutussa on kyse.
Meillä kävi tosin niin päin, että lasten tultua kuvaan mukaan siipan kaasujalka keveni huomattavasti eikä edes ajoittaista hurjasteluintoa enää löytynyt. Sinun puolisosi ei selvästikään ymmärrä mistä on kyse. Miksi sinä et selitä? - teevaikka
Tee rikosilmoitus, puhelimen käyttö ajon aikana on kielletty.
- kjookjoo
Jos se jatkaa tuota,niin lopeta sen kyytiin meneminen. Jos jäät kattelee tommosta toimintaa ja jotain vielä käy,niin sähän olet osallinen..
- Nuoleekokengät
Koska olet oikeassa, nöyryytä miestä oikein kunnolla. Ties vaikka parisuhde siirtyisi kokonaan uuteen vaiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279