Moikkelis moi!
Tääl kirjottelee 13v tyttö. Oon nyt seiskalla, ja mun arkimeikki on tähän asti ollu ripsari ja värillinen kulmageeli. Mun ihoon on tullu epätasasuutta ja haluisin alkaa käyttämään BB-voidetta ja beaytyblenderia, mut en vaan voiko beaytyblenderia käyttää BB- voiteen kanssa. Niin voisiko joku kertoo?
Enkä toivo et mulle sanotaan oot liian nuori, ja älä pilaa ihoasi. Mä oikeesti pidän huolta mun ihosta.Puhdistan kasvot aamuin illoin meikinpoistoaineella,puhdistusmaidolla, daily scrubilla iho alueet joissa mulla on epäpuhtauksia (päivittäinen kuorinta-aine) ja kasvo vedellä. Rasvaan sitte vielä aamuin ja illoin, ja teen ton kasvorutiinin jokapäivä. Kaikki tuotteet mitä käytän on mulle kosmetologin suosittelemia.
Eli kysymys siis oli että, voiko beaytyblenderia käyttää BB-voiteen kanssa?
Kiitos jos autatte mua:)
BB-voide ja beaytyblender
TarvitsenNeuvoa
1
131
Vastaukset
- ertyjk1
Voi käyttää, BB voide ei edes niin paljon eroa meikkivoiteesta. Tosin jos haluat BB voiteen UV-suojan säilyttää, on parempi levittää sormin tai siveltimellä/kuivalla sieniellä. Beautyblenderin vesi sotkee koostumuksen näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596