kun näette muuten komealla miehellä tatuoinnin?
Mikä on ensimmäinen tunne
14
<50
Vastaukset
Tatuoinnit ovat nykyisin niin yleisiä, että eipä niistä juuri ajatuksia herää.
- Hlö44
Hölmö. Lapsellinen.
- vihatipunen
Jollei se ole naamassa tai ruma töherrys, niin en mitään.
Riippuu tatuoinnista.
Tatska voi pilata muuten kauniin ihmisen tai sitten se voi olla superseksikäs.- miesssssssssss
En kannata mutta vähemmän paha kuin naisella.
- i-aint-sorry
Se ilme, kun nuuhkaisee noin viikon (tai kauemmin) huoneenlämmössä seisseen maitopurkin sisältöä.
Se tunne, kun kaadat vahingossa ison lasillisen nestettä läppärisi näppäimistölle. - Kirrrsikka
Tatuoinneissa trendit menee aika nopeasti. 2000-luvun tribalit, kiinalaismerkit ja lohikäärmeet näyttävät naurettavilta ja paljastavat nopeasti muuten nuorekkaana säilyneen kantajansa todellisen iän.
Valkoiselle kalmankalpealle iholle hakattu iso musta tatuointi on aina ruma.
En veisi vanhemmilleni näytille miestä, jolla on kasvo-, kaula-, kämmenselkä- tai sormitatuointeja.
Myös kesäkeleillä sortsien paljastamissa valkoisissa säärissä olevat jalkatatskat on rumia.
Komea mies ei tatuointeja kaipaa ja rumaa miestä ne usein rumentavat entisestään. Kyseessä on jännämies
- gkfdlf
Mielikuvitukseton.
- tyylikäsnainen
Ahaa, joku juntti-einari.
- luomukaunein
Sori, mutta se on välitön turn off. Valitettavasti antaa niiiiin halvan vaikutelman, samoin naisen iholla.
- Bi-nainen
Turn off. Mutta naisilla tatuoinneista pidän. Tää heijastaa mitä oon eri alakulttuureissa oppinut. Tatuoidut naiset on olleet mukavia, tatuoidut miehet kusipäitä. :D
Kilteillä nörttimiehillä, joita harrastan, ei oo tatskoja. - ex-sönkkö
Eipä herätä juuri mitään ajatuksia, ei se tatuointi eikä se komea mieskään. Molemmat ovat niin tavallisia katukuvassa, että niihin on tottunut. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519