Miksi treffaillaan jos ei olla tosissaan

Surusilmä

Oli kolmas kerta nettitreffeillä tänään, viime syksynä yhdet, joulun jälkeen toiset...
Mikä miehiä vaivaa? Miksi halutaan treffeille jos sitten olla tosissaan?
Tositarkoituksella! Se lukee ilmoituksessani.
Ja sitten kirjoitellaan ja innokkaana tapaamaan. Sitten tavataan ja "moi vaan" eikä mitään kuulu sen jälkeen, vaikka perään kyselen.
Onko teidän mielestä tositarkoituksella se että mies tapaa vain kerran; kaksi tuntia jossakin kuppilassa ja siinä kaikki. En ole tyrkky mutta en mielestäni torjuvakaan.

7

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deittaajamies

Jos olet lähettänyt toiselle kuvan ennen tapaamistasi ja kertonut jotain itsestäs, niin sitten merkillistä toimintaa ko. miehiltä.

Mutta jos vaan tavataan tietämättä toisesta yhtään mitään, niin useinhan se toinen on niin erilainen että vaikea tavata toista kertaa, mutta toki silloinkin olisi hyvä pistää viestiä ja selittää että ei tästä nyt tulekaan mitään.

• Kolmas kerta toden sanoo

Paljon näemmä keskustellaan kuvan tärkeydestä. Toisille se on tärkeä, toisille ei. Mutta tohon ensimmäiseen vuodatukseen sanoisin, että ei tosiaankaan yhden tapaamisen perusteella voi vielä sitoutua suhteeseen. Ja tuolle toiselle vastaajalle; olen samaa mieltä; kun kuvan lähettää (edellyttäen että on kuvansa näköinen) ja on kertoillut haaveistaan ja toiveistaan ja itsestään jne. niin aika hyvät mahdollisuudet on "napata kala kiinni" jo ensitreffeillä.
        Mun oma kokemus on kolme deittitapaamista. Yksi valehteli ulkonäkönsä aivan toisenlaiseksi mitä oli. Komea, uljas uros olikin viinan huuhtoman kännikalan näköinen. Mitä meni kehuskelemaan kun ei ollut kanttia kuvaansa lähettää. Toinen treffikaveri oli komea poika, mutta muuten ei synkannut (ei lähettänyt kuvaansa) ja kolmannen kanssa pidempään kirjoittelin eikä suostunut lähettämään kuvaa ja olin järkyttynyt tavatessani hänet. Kuvalla ja ulkonäöllä harva etsii missiä ja adonista vaan tyyliä ja olemusta - sehän on kuitenkin osa viehätysvoimaa ja sen perusteella kemiat syntyvät. Itse olen kuvan lähettänyt ja rehellisesti kertonut elämästäni ja haaveistani ja jokainen näistä kolmesta olisi ollut valmis tapaamaan minut uudelleen - ja pettyneinä purkivat raivoaan minulle netin ja kännykkäviestin välityksellä.

• Sama se muuten koskee naisiakin.Aivan yhtälailla haetaan ja todetaan samat asiat.Suurin osa tietysti aivan syystä.Sillehän ei voi mitään, jos ei satu tykästämään.Matkaan vain mahtuu hieman niitä ikävämpiäkin syitä, mutta en niitä tähän laita.Onneksi harvemmin.

Tositarkoitus ei ole todellakaan 2 tuntia kahvilassa sanan varsinaisessa merkityksessä.Sana on kärsinyt vain jonkin inflaation nykyään.Hieman samaa piirrettä sanassa kuin"katotaan".Että näin.

• Nimetön

Vaikka oliskin lähettänyt kuvan niin silti ei voi olla varma toimiiko livenä. Sitä ei vaan pysty täysin tietää etukäteen. Olen ollut miehen kanssa nettitreffeillä useamminkin ja todennut että vaikka juttu luistaa jos ei kemiat synkkaa niin on se aika turhaa. Kyllä vasta ekoilla treffeillä pystyy sanoo haluaako tavata uudelleen vaikka kuinka olis tositarkotuksella. Vastaanotto on ollut ihan asiallista kun olen kertonut avoimesti mistä kiikastaa, fiksuja miehiä siis olleet.

• Harvemminpa on tullut tuo toteamus keneltäkään naiselta, että mistä kiikastaa, jos ei kelpaakaan.Toiselle erittäin fiksua edes sanoa jokin perustelu toisin kuin yleensä tehdään.Eli yleensä tulee tyyliin jonkin sortin tekstiviestillä toteamus ettei kelpaakaan.Se harmittaa kaikkein eniten, jos ei osaa suoraan sanoa.Ei suoraan sanomisessa ole pahaa, päinvastoin.Sillehän ei mahda mitään, jos"kemiat"eivät pelaa, mutta se rehellinen toteaminen asiasta..Toki ymmärrän jossain suhteessa, että toinen saattaisi pelätäkin tai ei vain uskalla sanoa suoraan.Mutta noin pääsääntöisesti asioita voi tehdä fiksullakin tavalla.

• nainen

Ei ekojen treffien perusteella voi sanoa toisesta paljoa mitään.Aika lailla se menee ulkoisiin seikkoihin vielä.Muutamien kertojen ja lukuisien keskustelujen jälkeen pikkuhiljaa jotain alkaa selvitä.Toki jos jokin ulkoinen seikka ärsyttää niin paljon että jo silloin tietää ettei siitä mitään tule,paras sanoa suoraan ettei jää kaivelee.

• labtech27 kirjoitti:

Harvemminpa on tullut tuo toteamus keneltäkään naiselta, että mistä kiikastaa, jos ei kelpaakaan.Toiselle erittäin fiksua edes sanoa jokin perustelu toisin kuin yleensä tehdään.Eli yleensä tulee tyyliin jonkin sortin tekstiviestillä toteamus ettei kelpaakaan.Se harmittaa kaikkein eniten, jos ei osaa suoraan sanoa.Ei suoraan sanomisessa ole pahaa, päinvastoin.Sillehän ei mahda mitään, jos"kemiat"eivät pelaa, mutta se rehellinen toteaminen asiasta..Toki ymmärrän jossain suhteessa, että toinen saattaisi pelätäkin tai ei vain uskalla sanoa suoraan.Mutta noin pääsääntöisesti asioita voi tehdä fiksullakin tavalla.

Mielestäni olisi kohtaliasta ilmoittaa vaikka sähköpostiviestillä, ettei syystä tai toisesta tuntunut siltä, että haluaa tavata uudelleen.

Onhan kyseessä se maaginen "jokin", joka yleensä saattaa ihmiset yhteen. Mistä sen voi tietää, mitä itse kukin on hakemassa. Eihän työpaikkaankaan yleensä valita sitä parasta ehdokasta, vaan sopivin. Ei siis ole mitään syytä, antaa pakkien vaikuttaa omaan itsetuntoon.

Omalla kohdallani olen ainakin pyrkinyt toimimaan reilusti, silloin kun kävin muutamilla treffeillä.
        Olen esittänyt kohteliaat kiitokset ja todennut, etten minä varmaankaan ole oikea ihminen ko. henkilön kumppaniksi. Minusta olisi ihan turhaa loukata toista ihmistä kertomalla esim. että jokin asia hänen ulkoisessa olemuksessaan ärsyttää. Yhdessä tapauksessa totesimme yhdessä, että oli ihan kiva tavata ja jutella, mutta emme kuitenkaan vastanneet sitä, mitä toinen etsi.

Voimmehan ainakin omalta osaltamme vaikuttaa asiaan ja olla reiluja, vaikka hyvät tavat näyttävät monelta unohtuneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe