Kaikkiko sarjadeittaajia?

Siiri77

Vai olenko liian totinen ja vanhanaikainen näihin touhuihin. Tapaat miehen, toisenkin kerran. Miksi ei voi keskittyä yhteen kerrallaan vaan samalla katsellaan jos löytyisikin joku vielä kiinnostavampi. Itse ajattelen siten että jos yhtä tapailen, keskityn häneen aikani ja jos ei mitään tule, sitten seuraava.

Itse tapasin miehen, viel toisen ja kolmannenkin kerran. Miehellä kännykkä soi ja piippaili joka kerta ja aina se oli "velipoika" joka soitti. Miksi hän ei sit vastannut ja sanonut soittavan myöhemmin. Mä kyl pystyin kännyyn vastaan hänen seurassa.

No, naisia taisi olla joka sormelle kun viikonloppuisin ei ikinä ottanut yhteyttä eikä vastannutkaan. Ihmettelinkin kun hän painotti profiilissaan rehellisyyttään ihan liikaa. Ei sitä tarvitse painottaa jos rehellinen on. Tämä mies on nyt historiaa.

En jaksa katella miehen touhuja kun taitaa säätää moneen suuntaan. Miten muilla tutustumisvaiheessa, pitääkö olla useampi ns.varalla?

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastuntosiharvoin

      Ei, vain yksi kerrallaan.

    • Enuskoisi

      Tilaisuus tekee varkaan ja nettielämä vie miestä. Siellä on hyvä lupailla mitä tahansa ja valehdella minkä ehtii. Ei pidä uskoa tämän päivän nettideittailijoihin. Joku aarre voi joukossa olla mutta miten heidät roskan seasta erottaa?

      • Mittarina.uskollisuus

        Ei tilaisuuskaan tee varasta uskollisen luonteen omaavalla.


    • halooö

      miksi se aina pelimies on ok ? onhan siellä tavallisia miehiä

    • reeryeryre

      tapasin naisen suoli 24, oli hoikka ja kuvakin ok, tehtiin treffit ja ajoin toiseen kaupunkiin pe iltana, vedin normi kännit ja tottakai laskin mällit sisään, sehän on selvä, jos sitä en olisi tehnyt niin olisi kylillä juoruttu ettei osaa panna, lauantai iltana kun tyhjensin kassit takaapäin ja oli sohvalla bissella, menin makkariin ja nainen oli jo etsimässä uutta suoli 24 palstalla huomasin että ei voi jäädä yhteen vaan haluaa j o toisen, tosin akkakin odotti jo kotona joten panin vielä kerran lähetyssarnaaja asennossa ja poistuin eikä kysellyt enää koomin
      kohtuu hyvä ajokone oli, suihin en ehtinyt painaa joten se puoli jäi epäselväksi kuten myös b rapun ajovarmuuden maksimointi

    • ikuinen-sinkku

      Nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella joten tottakai miehellä on sitten muita naisia koska mies on komea. Ei naiset halua rehellistää yhden naisen miestä vaan pitää ottaa se pelimies jokpettää ja penee muitakin naisia.

    • omakokemus

      Ei. Ei nainen valitse miestä ulkonäön perusteella.

    • bingbong

      Usein on sellaista että tavataan monia yhtaikaa. Ollaan villisti ja jos jonkun kanssa sitten alkaa enemmän haluta aikaa viettämään, niin muut karisevat pois.

      Näin oli nykyisellä miesystävälläni ja itselläkin ennen seurusteluaikaa. Minä tosin aika nopeasti rauhotuin. Se oli itselle muutenkin sellaista aikaa, että päätin lopettaa miehen etsimisen ja treffailut kokonaan. Miehellä taisi olla aika viimetinkaan muitakin, kunnes sitten todettiin tämän olevan niin tärkeä juttu, että kutsuttiin hommaa seurusteluksi.

      Ihan hyvä jos ei tapaile monia samaan aikaan. Meillä se nyt vain oli sellaista, ettei pitkiin aikoihin aiottu alkaa seurustelemaan yhtään kenenkään kanssa. Itse olin päättänyt, että olen vain yksin, enkä edes tapaile ketään. Kuitenkin tapahtui meidän välillä jotain, eikä pystytty olla erossa. Se oli sitten siinä.

    • Sarjadeittaaja

      Sitä oppii sarjadeittaajaksi täällä deitti maailmassa. Suurin osa metsästää jotain haave ihmistä. Unohtaen että ihan tavallisia ollaan kaikki omine virheittemme kanssa. Puhutaan siitä miten yksin ihmiset nykyään on eikä mikään ihme kun tätä on jokin aikaa seurannut. Olin jokusen vuoden deitti maailmasta pois ja kun palasin niin samat profiilit keikkuivat paikoillaan joitain uusia oli tullut ja joitakin hävinnyt.

      Eli olisikohan seuraava vähän parempi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe