Suomi24 treffipalsta nykyään

suomiseksit

Käykö suomi24 treffipalstalla ketään nykyään? Ilmeisesti hiljentynyt siitä mitä oli jokunen vuosi? Oli kuulemma suomalaisten ykköspaikka netissä deittailun suhteen?

39

2137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grgergerger

Ihan kuollut paikka nykyään, ennen oli yksi parhaista, joskus vuosia sitten.
      Nykyään tinder on valitettavasti se "paras" vaikka ei kukaan nainen siellä halua tavata, pelkästään jutella..

• ikuinen-sinkku

Käy nirsot naiset katsomassa että olisko joku rikas mies vastannut heille.

• Aika_ajoi_ohi

Suoli24 on "parantanut palvelua" riittävän monesti. Nyt treffipalstalla on enää niitä, jotka tekivät profiilin ennen vuotta 2008, eivätkä osaa siirtyä muualle.

• 12plus17

ilmaiskäyttäjien osalta mennyt vaan huonompaan suuntaan uudistusten myötä... oisko porukka siirtyny happypancaken käyttäjiksi.

• wrfgsf

on hiljaista, itse en ole saanut yhtään vastausta moneen viikkoon, vaikka olen laittanut viestiä jollekin vähänkin kiinnostavalle miehelle, mutta itse vastausta ei kuulu eikä näy. Ei edes, että sanoisivat kiltisti, että ei kiinnosta. Ja nää uudistukset on ihan hävyttömiä, me ilmais- käyttäjät joudumme kärsimään paljon......ennen uudistuksia mä näin, ketkä siellä on käyneet yms, nyt näen vain, ketkä on vierailleet pro- fiilisivullani edellisen 24:n tunnin aikana, eikä niitä ole nykyään juuri- kaan.............todellakin vain huonompaan suuntaan tää homma on mennyt meidän ilmaiskäyttäjien osalta ! se EI OLE OIKEIN !!!!!!

• Shole

Sinä tunnut luulevan, että Suomi24:lla on jokin lakisääteinen velvollisuus ylläpitää maksutonta deittipalvelua kaikille kansalaisille.
        Mitenkäs elämä netin ulkopuolella?
        Eikö niin, että yhteiskunta ja "se sika" ovat velvollisia elättämään sinut ja lapsesi?

• 10plus1

Eipä paljoo maksa tilata plussa paketti pariks viikkoa niin sinunkin ongelmat loppuis. Ainiin mutta kun te naiset oletatte että teille nettideittailun pitää olla ilmaista ja miehille maksullista vaikka tilanne on juurikin toisinpäin. Miehet eivät saa juuri koskaan viestejä mutta naisilla viesti boxi täyttyy hetkessä. Jos naisena et saa vastauksia on asialle kaksi selkeää perustetta. a. Olet ruma läski. b. yrität niitä kaikista komeampia ja suosituimpia miehiä joita kaikki muutkin yrittävät ja joille naisia riittää mistä valita. Laske rimaa omaan tasoosi sopivaan luokkaan niin vastauksiakin tulee.

• surullista.mutta.totta

S24 oli loistava joskus viisi vuotta sitten. Tinderin tulon jälkeen kaikki vähänkin fiksummat hävisivät sinne. Nyt on vain pohjasakkaa jäljellä.

• nnnnn3456

Voih, onko näin? Laitoin sinne äskettäin profiilin enkä tiennyt olevani pohjasakkaa :(

• Vihreä_mies

Näkeekö tuolla kuka on käynyt katsomassa omaa profiilia, jos maksaa palvelusta? Kuka tietää vastauksen? Ikävä sokkona yritellä.

• näkyynäk

katoin
        minkä ikäistä seuraa etsitte

• Kyllä.

Mikäli s24 treffien puolella olet maksavana jäsenenä, näet kuka on vieraillut profiilissasi viimeisen kuukauden aikana ja kuinka monta kertaa.

Aiemmin myös ilmais käyttäjät näkivät viimeisen 24h aikana profiilissaan vierailleet henkilöt, mutta tämä tieto poistui tässä kesän aikana kun "paransivat" ja "kehittivät" palvelua. Nyt ilmaiskäyttäjät näkevät vain profiilissaan kävijöiden kokonais lukumäärän, Ja tämäkin vain siinä tapauksessa mikäli viimeisen 24h aikana joku on käynyt kurkkaamassa profiilia. Muuten ilmaiskäyttäjällä lukeen "kukaan ei ole vieraillut profiilissasi viimeisen 24h aikana."

• pete_pjn kirjoitti:

Kyllä.

Mikäli s24 treffien puolella olet maksavana jäsenenä, näet kuka on vieraillut profiilissasi viimeisen kuukauden aikana ja kuinka monta kertaa.

Aiemmin myös ilmais käyttäjät näkivät viimeisen 24h aikana profiilissaan vierailleet henkilöt, mutta tämä tieto poistui tässä kesän aikana kun "paransivat" ja "kehittivät" palvelua. Nyt ilmaiskäyttäjät näkevät vain profiilissaan kävijöiden kokonais lukumäärän, Ja tämäkin vain siinä tapauksessa mikäli viimeisen 24h aikana joku on käynyt kurkkaamassa profiilia. Muuten ilmaiskäyttäjällä lukeen "kukaan ei ole vieraillut profiilissasi viimeisen 24h aikana."

Lisäyksenä tuohon Plus jäsenen vierailutietoihin.

Näet ketkä ovat vierailleet profiilissasi ja kuinka monta kertaa, sekä milloin. Poikkeus tähän on, jostain kumman syystä, viimeisimmät kolme vierailijaa, joiden kohdalta ei näytetä vierailu ajankohtaa taikka vierailujen lukumäärää.

• Nutturavinossa

Tämä kokemukseni sopii tosin moneen muuhunkin "parituspalstaan". Nimittäin. Mies osoittaa kiinnostuksen katsottuaan kuviani. Sitten kehuja satelee ja kauniita sanoja. Kun viestiin vastaa sitten, että kiitos ja kyselee kuulumisia niin eipä enää yhteydenottoja tule. Ei edes vastauksia. Joku tuolla aiemmin ketjussa mainitsi "riman laskemisesta". Itse en ole kovinkaan tarkasti määritellyt hakemaani ihmistyyppiä. Miehistä ei ota selvää Marjattakaan.. Paras tähän astisista on Twoo. Ehdottomasti

• jahvenainen

Hiljaista on kuin hautausmaalla. Tinder ja Happy Pancake ovat nykyään ne parhaat paikat ainaski itseni osalta. Omassa 24 profiilissa ei aikoihin ketään kum taas Pancakessa useita kävijöitä ja viestejä viikossa; Samat tiedot ja Pancake profiili ollut kesän alusta asti,,, ei tosin vielä ole useista treffeistä huolimatta tärpännyt.

• Timperitsu

Kyllä Suomi24:n Treffit on laakia vaille vainaata kamaa. Kaikki tuntineet siirtyvän Happypancakeen. Mutta sehön nyt vaan on niin että kukapa hullu nettitreffailusta haluaa maksaa?! Ei kukaan!

• Eniten ihmettelen varsinkin omassa ikäluokassani naisia jotka treffipalstalla hakevat seuraa ja jotka ovat mielestäni kaikki äärimmäisen kauniita saisivat varmasti miehen heti kun ulko-ovesta ulos astuisivat niin miksi jostain treffipalstalta etsiä. No kukin tyylillään. Nykyään ei näy noilla treffipalstoilla edes tavallisen näköisä vaan todellakin KAIKKI ovat superkauniita. Rumia ei ole yhtään ja tavallisenkaan näköistä saa hakemalla etsiä, mutta suurin osa siis on lähes missitasoisia. Nopeaa on naisrotu kaunistunut viimeisen 20 vuoden aikana suomessa. Jopa ikäluokassa 60-80 v oli huomattavan hyvännäköisiä naisia joille en pärjäsi alkuunkaan.

Siksi tää mun oma hirvittävä rumuus entistä enemmän korostuu kun naiset kaikkialla ovat super kauniita mielestäni koska näen jopa tavalliset naiset äärimmäisen kauniina. Mulla kun ei ole pelkästään vaan yksi kohta tai kaksi kohtaa rumaa vaan KAIKKI päästä varpaisiin ja koko olemus ulkonäössäni oikein huokuu epätasapainoisuutta, epäsopusuhtaisuutta, rumuutta ja vastenmielisyyttä. Siinä ei auta normaali paino, kauniisti laitetut hiukset, vaatteet, meikit ja terveys tuon taivaallista kun on luusto paskana ollut jo syntyessä.

• enuskosua

En usko sua että olet niin ruma kuin yrität meille kertoa, pakko sussa on jotain kaunistakin olla.

• enuskosua kirjoitti:

En usko sua että olet niin ruma kuin yrität meille kertoa, pakko sussa on jotain kaunistakin olla.

Kerran jossain chatissa juteltuani miehen kanssa se sanoi mulle, että mun täytyy olla kaunis ihminen kun kuulostan siltä, mutta kun kuvan sai loppui jutut siihen ja mies häipyi kuin pieru saharaan. Joten se siitä kauniista sisimmästäni jolla ei ole mitään merkitystä kun ulkonäkö on niin voimakkaasti häritsevä.

Eli mulla on valtaisan voimakas tää ulkomuoto ja se pelottaa ja vihastuttaa monia. Ja voihan monet miehet olettaa myös, että olen oikeasti mies joka on laittanut naisen peruukin päälle yms. Minkäs tässä voi kun ei ole ainoatakaan kaunista kohtaa. Jos olisin mies niin sitten mä olisin komea ja maskuliininen varmaankin useimpien naisten silmissä, mutta kun mä olen nainen. Että tällainen tapaus tosiaan kyseessä, vaikka moni ei usko ennen kuin näkee.

• synkkiss
        ruma-nainen kirjoitti:

Kerran jossain chatissa juteltuani miehen kanssa se sanoi mulle, että mun täytyy olla kaunis ihminen kun kuulostan siltä, mutta kun kuvan sai loppui jutut siihen ja mies häipyi kuin pieru saharaan. Joten se siitä kauniista sisimmästäni jolla ei ole mitään merkitystä kun ulkonäkö on niin voimakkaasti häritsevä.

Eli mulla on valtaisan voimakas tää ulkomuoto ja se pelottaa ja vihastuttaa monia. Ja voihan monet miehet olettaa myös, että olen oikeasti mies joka on laittanut naisen peruukin päälle yms. Minkäs tässä voi kun ei ole ainoatakaan kaunista kohtaa. Jos olisin mies niin sitten mä olisin komea ja maskuliininen varmaankin useimpien naisten silmissä, mutta kun mä olen nainen. Että tällainen tapaus tosiaan kyseessä, vaikka moni ei usko ennen kuin näkee.

Kyllähän siinä kuka tahansa tuntee itsensä nollaksi jos 5-kymppiset on tätä tasoa

http://treffit.suomi24.fi/profile/832539

• 41-sinkkumies

Onhan ne palstat täynnä tavis nirsoja naisia joille ei kelpaa tavis mies. Saa kirjoitella ehkä noin tuhannelle naiselle että saa vastauksen ja sekin on joku parin sanan mittainen sepustus. Pitäisi olla joku tunnettu julkkis että naiset kiinnostuisi, oletteko huomanneet että julkkis mies kun eroo niin kahden viikon päästä sillä on uusi nainen. Joku tauskikin on eronnut sata kertaa ja aina uusi nainen on heti vaikka tauskikin on hakannut naisia niin julkkis status takaa sen että naiset kiinnostuu siitä. Kunnolinen tavis mies ei naisia kiinnosta.

• onkoihme.etteilöydy

Nirsolle kuutos-ukolle ei kelpaa "vain" missintasoiset "tavikset"! :D

• Onnellinenvm82

Eipä taida tän treffipalstan pitäjät huomioida, että ensin katoavat ilmaiskäyttäjät ja sitten kukaan ei enää viitsi maksaa, kun käyttäjiä on vähän. Siirryin itsekin Tinderin kautta happy pancakeen ja melkein heti tärppäsi. Et silleen tsemppiä muillekin.

• Ei_enää_profiilia

Minulla oli joskus profiili S24 treffipalstalla. Poistin profiilin, sillä löysin sieltä sen, mitä olin lähtenyt hakemaan :-)
      Tarkastin tuolloin profiilin poistettuani, että sitä ei siellä enää hakutuloksissa näkynyt ja kaiken piti olla siltä osin kuten pitikin.
      Nyt, jokin aika myöhemmin tarkastin asian uudestaan ja mitä ihmettä, profiilini on ilmestynyt sinne takaisin! Ajattelin, että minulla on varmaan käynyt aiemmin joku virhe profiilia poistaessani ja käyn sen nyt poistamassa saman tien (uudestaan). Vaan enpä voi enää kirjautua kyseisellä tunnuksella! "Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana" Siis mitä!? Profiilini muka on siellä, muttei mun hallittavissa! En siis pääse sitä haamuprofiilia enää itse poistamaan!
      Treffipalsta siis näyttää noita "kuolleita" profiileja hakutuloksissa, jotta palstan käyttäjämäärä näyttäisi suuremmalta(?).
      Voihan tuolta jokainen rekisteröimätön / ilmaiskäyttäjä käydä tarkastamassa kuinka suuri osa hakutuloksista poistuu kun haun rajaa "viimeisen 2 viikon aikana kirjautuneet".

Onko kenelläkään muilla tällaisia kokemuksia?

• jarkyttava_paikka_

Nyt uutena on nuo ulkomaalaiset tajunneet, että maksaa yhdestä profiilista että saa plussan ni voi tehdä monta. 33v nainen helsinki. kuva vaihtuu vaan, etsivät netistä. Mitään speksejä ei laita itestä eikä ihannekumppanista. Näistä tietää että sama karvainen Igor asialla.

Osassa on sitten google kääntäjällä laitettu suomi tekstiä ja joku seksikäs "rinnat pullottaa" kuva, että juntit kirjottaisi. Saat sähköposti osoitteen johon voit lähettää rahaa tai jos lähetät oman kuvan sinne niin alkaa kiristys ja huijaus.

Samoiten yllättäen ilmestyy näitä 16v tyttöjä samaan aikaan uusia profiileita monta, kuva vaan vaihtuu. Välillä teksti ollut kolmessa tai neljässä profiilissa sama. Helppo seurata näitä huijareita kun katsoo uudet profiilit ikä 16-100. Älkää vaan sortuko kirjottelemaan tai lähettelemään mitään. Huijaavat teiltä kuvanne ja sitten alkaa kiristys kun vanha setä kirjottelee alaikäselle. Näin voisin kuvitella.

Ylläpidolle ilmoitan kaikista huijareista, mutta kuten olette huomanneet suoli24 treffit on huijareita täynnä. Joskus täältäkin sai yhden illan hoitoja helposti, nykyään ei uskalla kirjotella kun jätetään kaikki teksti pois profiilista eikä ihannekumppanissakaan lue juuri mitään = huijari / ulkomaalainen.

• entinen_suolingainen

Tein keväällä profiilin samoilla tiedoilla sekä suomi24 että happy pancake sivustoille. Kuukauden aikana 24:ssä yhteensä 63 kävijää ja 1 flirtti ja 1 viesti, pancakessa 271 kävijää, 16 viestiä ja 17 flirttiä. Arvatkaa mitä tien suoli24 profiilille.
      Tinder on vielä kokeilematta enkä usko että tulee edes kokeiltua.

• Anonyymi

Tinderissä on fb ja muista lähteistä kopioituja kuvia. Profiilit on tekaistuja ja he haluavat vain kirjoitella. Jos oikeasti ihastut profiiliin niin pyri mah. pian tapaamaan tai ottamaan wapilla kuvapuhelu tai jotain. Tinderissä tuntuu olevan yhtäkkinen häviäminen, kun ehdotat tapaamista. Treffipalstalla inhottavaa kun toinen on tosissaan liikkeellä ja toinen osapuoli vain leikkii. Olen jonkun aikaa seurannut tinderissä menoa ja en usko olevani aivan väärässä sanoessani kuvien olevan kirjoittajan n. 30-40 % tapauksista. Kun huomio tämän painaessaan tykkään, niin ei pety niin suuresti keskustelukumppanin vain hävitessä.

• Anonyymi

Itellä (mies) ainakin tärppäsi Suomi24 treffit -sivustolta. En harmittele. En ole kokeillut muita, enkä tätäkään paljoa.

• Anonyymi

Kyllä S24 treffit on mennyttä aikaa tänä päivänä.
        Mutta niin on Tinderkin uudempana "saittina".

Itellä ei enää oikein "lähde tekstiä" missään nettideittipaikassa. Sen huomaa että olis paras pitää taukoo siinä vaiheessa kun koko homma alkaa tuntua "työltä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä S24 treffit on mennyttä aikaa tänä päivänä.
        Mutta niin on Tinderkin uudempana "saittina".

Itellä ei enää oikein "lähde tekstiä" missään nettideittipaikassa. Sen huomaa että olis paras pitää taukoo siinä vaiheessa kun koko homma alkaa tuntua "työltä"

Aikanaan 90-luvun loppupuolella paras deittipaikka oli sinkut.fi.
        Eli City lehden ylläpitämä palvelu. Niinä aikoina sikailu oli vähäistä ja kaikki suht korrekteja.

• Anonyymi

Käyn lähes päivittäin katsomassa tilanteen. Eli minkä tasoisia kurppia siellä on. Ja kurppia nimenomaan ainakin 80 %:ssa ikääntyneempiä. Eli jo kuva karkottaa. Sitten ne hyvän tai edes tavallisen näköiset: Tavoitteet ovat taivaissa! Pitää olla ainakin 30 cm pitempi kuin itse, pitää olla Jet-Setin harrastukset, sadan neliön huvila veden varrella, vene, ökyauto, kulttuuriharrastuksia, ulkomaanmatkoja tai vielä parempi kun ulkomaalainen upseeri ja komeassa virkapuvussa paljon kiiltäviä killuttimia jne. Samat naamat vuosita ja vuosikymmenistä toiseen, rima pikemminkin nousee kuin laskee vaikka rupsahdus etenee.
      Niin, katselemassa käyn. Itsellä ei mitään mahdollisuuksia ja tämän jo oppineena vain katselen, en ota enää turhan takia kontaktia.

• Anonyymi

Oletteko kuulleet edes huhuja treffit24llä mies naista hakenut tavannut sekä saanut jynksyttää sitä.

• Anonyymi

Jos ei pidä mitään väliä iällä ulkonäöllä ym millään seikoilla voihan sieltä joskus pitemmän perään jonkun jyksyttely kavarin saada.

• Anonyymi

Nuo naiset jotka eivät viestejä saa on noita vanhojapiikoja jotka kirjoittavat etteivät hae sänkyyn kaveria , ilmeisesti hakevat sen kaverin sitten muualta kuin seurustelukumppanistaan ,tai ovat lie tiukkapipoja asian suhteen joka tapauksessa . että katse peiliin , mulla on ainakin kaikki vakavat suhteet alkaneet sängyn kautta ja muuhun mielistelyyn en viitsisi edes aikaani kuluttaa , jos ei osaa ihmistä yhtään lukea kelle kellistyy niin heikosti on asiat jo lähtökohtaisesti.

• Anonyymi

Kerron vanhan kokemukseni deiteiltä, ei treffit34 Minuun otti yhteyttä nainen joka kertoi tuntomerkkinsä kiinostaviksi, hoikka tummahiuksinen jne. Ajattelin tästä nyt kävi tuuri rouva forttuuna oli kerrankin puolellani sillä tämä nainen asui myös kohtuulisen matkan päässä minusta. Menin tapaamaan pimeän aikaan tuntemattomalle paikkakunnalle missä nainen hyppäsi kyytiin, pieni lyhyt juttelu, elikkäs jännittävä ensitapaaminen josta siirryttiin välittömästi yksityisasunnolle, Autolla ajellessa laulelin mielessäni olinpa onnekas kolli luonnolinen itsesuojelu naputti jossain takaalalla mutta naisen asunnolla valaistuksessa heti kävi ilmi että tämä nainen onkin vakavan sairauden vuoksi elämänsä loppu suoralla kuoleman kynsissä. Silmille säälittävä tapaus mutta siinä sitten pientä näennäistä keskenäistä kahvien kera jutustelua zuppadi duu ja myöhemmin kotia ajellessa manailin perk huonoa tuuria.

• Anonyymi

Deiteiltä henkilöstä paljastuu usein joku kompura.

• Anonyymi

Kompura tämäkin,kaveria tekemistä menoa naisella joka päivälle riittämiin mutt se pitää naamaa työntää näytille treffit24lle tositarkoituksella ja näillä on rima max korkeudessa.

• Kävin silloin joskus mutta en enää :D
      Eiköhän se tinderi oo nykyään monen sinkun suosikki.

• Anonyymi

Olispa nainen nettideiteillä niin vois vaatia miehiltä ihan mahdottomia.

Vois vaatia komeaa mallimiestä vaikka ite tavis ja rikasta julkkismiestä joka käy töissä ku ite makaisin päivät pitkät kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4607
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      82
      3758
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      136
      3242
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2534
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2131
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2047
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1820
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1697
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1669
    Aihe