mitä maksaa yksityisellä lääkäriasemalla luomen poisto kasvoista? Tekevätkö jollain laserilla vai veitsellä? Poistavatko vain yhden vai useampia samaan rahaan?
mitä maksaa luomen poisto
8
5396
Vastaukset
- Asiasta kuullut
100 euroo on yhen luomen poiston hinta kasvoista, pakko tehä laserilla ettei jää arpee kasvoihin. Masentavan kallista ku pitäs itekki mennä poistaan kasvoista useampi mut maksaa niin sikana köyhölle opiskelijalle=(
- Edison
200-600€ riippuen luomen koosta. Yleensä poistavat sellaisilla pienillä veitsillä. Ehkä joskus käyttävät myös laseria apuna. Eivät poista useampia luomia samaan rahaan.
- no joo
..mistä ne noita hintoja repivät. Onko se parin minuutin työ nyt parin sadan euron arvoista... huh huh
- minä
Laatu maksaa kuten aina...
Kyllähän terveyskeskuslääkäritkin poistavat luomia, mutta on jälki sitten sen näköistäkin. Itse pääsin yksityisen kautta sairaalan polille plastiikkakirurgille, joten halvalla pääsin. En sitten tiedä kuinka yleistä moinen käytäntö on. - moon
minä kirjoitti:
Laatu maksaa kuten aina...
Kyllähän terveyskeskuslääkäritkin poistavat luomia, mutta on jälki sitten sen näköistäkin. Itse pääsin yksityisen kautta sairaalan polille plastiikkakirurgille, joten halvalla pääsin. En sitten tiedä kuinka yleistä moinen käytäntö on.Minulla ei kyllä luomenpoisto maksanut 50 euroa enempää, ja yksityisellä kävin. Samaan hintaan otti pois kolme luomea ja kystan. Ja arpia ei jäänyt kun ei laitettu tikkejäkään...
- lilli
Mulla poistettu useita luomia plastiikkakirurgilla ja toki on maksanu, mutta ymmärrän sen kun jälki on tosi erilainen kun terkkarissa poistetun. Lisäks plastiikkakirurgiksi on joutunut opiskelemaan 13 vuotta, mun mielestä hyvää työtä tekevä on palkkansa ansainnu. Laseria ei suositella kuulemma luomen poistoon siksi, et sillä joutuu ihoon polttamaan luomen kokoisen ja syvyisen reiän, leikkaamalla jää vain pieni viivä, jotka mulla täysin kadonneet. Laserilla poistetusta ei saa myöskään näytettä patologille- eli et saa koskaan tietää oliko melanooma luomi...
- ei pidä paikkaansa
lilli kirjoitti:
Mulla poistettu useita luomia plastiikkakirurgilla ja toki on maksanu, mutta ymmärrän sen kun jälki on tosi erilainen kun terkkarissa poistetun. Lisäks plastiikkakirurgiksi on joutunut opiskelemaan 13 vuotta, mun mielestä hyvää työtä tekevä on palkkansa ansainnu. Laseria ei suositella kuulemma luomen poistoon siksi, et sillä joutuu ihoon polttamaan luomen kokoisen ja syvyisen reiän, leikkaamalla jää vain pieni viivä, jotka mulla täysin kadonneet. Laserilla poistetusta ei saa myöskään näytettä patologille- eli et saa koskaan tietää oliko melanooma luomi...
Tuon on kyllä täyttä puppua että plastiikkakirurgiksi opiskelu kestää 13 vuotta! En kylläkään tiedä kauanko opiskelu moiseen hoomaan kestää mutta sen verran on maalaisjärkeä päässä että tuo 13 vuotta on kyllä otettu hatusta.
- puppua?!?!?!
ei pidä paikkaansa kirjoitti:
Tuon on kyllä täyttä puppua että plastiikkakirurgiksi opiskelu kestää 13 vuotta! En kylläkään tiedä kauanko opiskelu moiseen hoomaan kestää mutta sen verran on maalaisjärkeä päässä että tuo 13 vuotta on kyllä otettu hatusta.
Lääkäriksi opiskelu kestää 6-7 vuotta. Sen jälkeen kirurgiksi erikoistuminen vaatii myös monta vuotta. Ei 13 vuotta kuulosta yhtään liioittelulta (toki loppuosaa siitä ei vietetä koulun penkillä vaan töitä tehden ja siinä seassa opiskellen). Jo arkkitehtiopinnotkin kestää kymmenisen vuotta, revi siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232