Vieläkin vihainen

Vielkivihanen

Miten tästä pääsee eroon? Yli puoli vuotta jo mennyt. Muija valehteli ja eron jälkeen vielä yritti saada musta jotain varasuunnitelmaa, jos ei vakipanoltaan sattuisikaan saamaan tai baarista ketään löytään. Yritti vielä mua syyllistää ja kääntää omaa toimintaansa mun syyksi. Vieläkin yhä, jos sitä jossain nään tai se jollain tapaa tulee jotenkin esiin, tunnen ihan käsittämätöntä vihaa ja inhoa sitä kohtaan. Enkä todellakaan pysty siitä mitään hyvää ajatteleen. Ei nyt kuitenkaan kiinnostais katkeroitua, mut välillä tuntuu et tää vitutuksen määrä menee yli, mut en vaa voi sille mitään. Mitä tehdä?

2

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskojatoivo

Ymmärrän vihasi nuo pettävät ihmiset yleensä sen pahan olon kohdistavat juuri sille jota ovat pettäneet. Syy on se ettei sitä voi muille osoittaa. Nyt kun tiedät niin osaat välttää tuollaisen ihmisen ja löytää aito rehellinen ihminen rinnallesi. Se on paras kosto kun pettäjä näkee sinun jatkaneen. Ole ja elä onnellisena se kyllä kirpasee juuri pettäjää. Pettäjä on muuten yleensä narsisti joka nauttii toisen kärsimyksistä. Näin se vain on.

• vihasisälläni

Yli viisi vuotta samasta tilanteesta miehen pettämänä ja hiillyn aihetta sivuavista aiheista. Kerroin just, että naimisissa oleva työkaverimies kävi juttelemassa mukavia, johon hyvä ystävä kepeästi totesi oliko hyvänkin näköinen ja että pitäis varoa, kun ukkomiehet ei jätä vaimojaan. Vedin sisäiset raivarit ja totesin, et minut on kyllä jätetty ja etten IKINÄ KUUNA PÄIVÄNÄ tekis samoja kenellekkään!! Niin et keskustelu on niin tarpeeton, ettei sanaakaan enää aiheesta, kun tiedän tarpeeksi siitä paskasta elämässäni. Se sit siitä keskustelusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6716
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4361
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3669
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3070
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1670
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1088
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1063
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1049
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      1044
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      1019
    Aihe