Onko välimatka este?

auto ja ajokortti

Koetteko välimatkan esteeksi uuden suhteen aloittamisessa?

Itse en asu Uudellamaalla, missä sinkkuja eniten ainakin deitti-ilmoitusten perusteella asuu. Olen muutaman varteenotettavan miehen tavannut vuosien varrella ja yhteinen fiiliskin on löytynyt helposti... mutta moni kokee etäisyyden hankalaksi, vaikka halua suhteen jatkamiselle olisikin. Onko tosiaan niin, ettei enää ole pitkäjänteisyyttä katsoa ja yrittää, vaan kaikki pitäisi olla helposti ja nopeasti saatavilla?
Jos suhde kehittyisi, niin sen myötä tulisivat uudet valinnat kyllä eteen ajallaan.

Minulla on auto ja ajokortti ja pääsen liikkumaan tarpeen vaatiessa vaikka mihin kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla. Tuntuu että Hesan seudulla asuville kaikki kehäIII takana oleva on yhtä kaukana kuin Kiina!

Deitti-ilmoituksissa haetaan usein ihmisessä juuri niitä ominaisuuksia, joita löytyy vielä täällä rauhallisemmalla seudulla olevilla. Täälläkin asuu elämää kokeneita, sivistyneitä, maita matkustelleita, koulutettuja ja sydämellisiä ihmisiä!

5

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen,auto ja ajotaitoakin...

Puhut asiaa ja totta! Vaikka eipä taida minulle kelvata,ellei sydämessä ole aitoutta!

• Ei tuo välimatka ole olennaisin osa vaan se mitä voi kumpikin tehdä välimatkan eteen mielestäni.Riippuen tilanteesta eli välimatkasta kuin reaalisista mahdollisuuksistakin.Eihän yksipuolisuudella saavuta mitään ja se paljastaakin aika helposti kaikenlaista.Kyllä pitkäjänteisyyttäkin on.Vika vain joskus on siinä, että se menee yli ymmärryksenkin.

Se kuitenkin täytyy myöntää, että tiettyjä rajauksia teen.Johonkin 100km asti karkeasti.Tietenkin tilanteesta riippuen.

Deitti-ilmoituksissa on kyllä yksi vika sitten kirjoitukseesi verrattuna.Silloin näiltä rauhallisemman seudun asukeilta jää puuttumaan se tietty hektinen elämäntapa.Kuitenkin monet ominaisuudet kulkevat monen silmissä ristiin ja siinäkin piilee kysymys.

• Topias

Onko välimatka este? Itse muutin joitakin vuosia sitten maalle enkä tällaista ole huomannut. Mikä meidän on liikkuessa hyvillä autoilla rauhallisessa maassa. Et kai itsekään usko tähän potaskaan,että välimatka olisi este. Kuinka selität suuret rakkaustarinat; mies Siperiassa vankina ja nainen odottaa kymmenen vuotta lännessä. Tai kumppani toisella puolella maapalloa. Jos kumppani on mielenkiintoinen ja suhde ok, niin ei sitä muutamilla sadoilla kilometreillä mitata. Miellyttävän naisen vuoksi minä ainakin miehenä olen matkustellut ja nytkin matkustaisin muttei tällä kertaa ole sellaista suhdetta. Ja sitten viedä yhteiselle matkalle. Yes!

• mrs Singel

Minulle se ei ole este, vain hidaste.
        Tiedän esim. parin, joista toinen on asunut Australiassa ja toinen täällä, siitä huolimatta suhde piti ja lujittui ja nykyään pariskunta on onnellisesti aviossa ja yhdessä.
        Välimatka saattaa olla se suhdetta kiinteyttäväkin tekijä. Pieni ikävä opettaa antamaan toiselle arvoa ja tekee tapaamisista odotettuja. Toinen ei myöskään liian äkkiä muodostu itsestään selvyydeksi.

• Heppu
        mrs Singel kirjoitti:

Minulle se ei ole este, vain hidaste.
        Tiedän esim. parin, joista toinen on asunut Australiassa ja toinen täällä, siitä huolimatta suhde piti ja lujittui ja nykyään pariskunta on onnellisesti aviossa ja yhdessä.
        Välimatka saattaa olla se suhdetta kiinteyttäväkin tekijä. Pieni ikävä opettaa antamaan toiselle arvoa ja tekee tapaamisista odotettuja. Toinen ei myöskään liian äkkiä muodostu itsestään selvyydeksi.

Tiedän sen voivan toimia jo syntyneessä suhteessa. Mutta jos juttu ei ala äkki-ihastumisella vaan sillä, että pieni, mutta itsepintainen uteliaisuus jää kihertämään mieleen ensitapaamiseten jälkeen, niin että haluaa työstää sitä pikku hiljaa ja katsoa mitä siitä voisi tulla niin silloin se tuntuu olevan este. Pitkän välimatkan vaiva tuo ikäänkuin paineita tapaamisen onnistumiseen. Mutta jos on hieman keskiverrosta poikkeava ihminen niin sopivia, vapaita partneriehdokkaita on harvassa, joten matkustamiseen on varauduttava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe