Onko välimatka este?

auto ja ajokortti

Koetteko välimatkan esteeksi uuden suhteen aloittamisessa?

Itse en asu Uudellamaalla, missä sinkkuja eniten ainakin deitti-ilmoitusten perusteella asuu. Olen muutaman varteenotettavan miehen tavannut vuosien varrella ja yhteinen fiiliskin on löytynyt helposti... mutta moni kokee etäisyyden hankalaksi, vaikka halua suhteen jatkamiselle olisikin. Onko tosiaan niin, ettei enää ole pitkäjänteisyyttä katsoa ja yrittää, vaan kaikki pitäisi olla helposti ja nopeasti saatavilla?
Jos suhde kehittyisi, niin sen myötä tulisivat uudet valinnat kyllä eteen ajallaan.

Minulla on auto ja ajokortti ja pääsen liikkumaan tarpeen vaatiessa vaikka mihin kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla. Tuntuu että Hesan seudulla asuville kaikki kehäIII takana oleva on yhtä kaukana kuin Kiina!

Deitti-ilmoituksissa haetaan usein ihmisessä juuri niitä ominaisuuksia, joita löytyy vielä täällä rauhallisemmalla seudulla olevilla. Täälläkin asuu elämää kokeneita, sivistyneitä, maita matkustelleita, koulutettuja ja sydämellisiä ihmisiä!

5

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen,auto ja ajotaitoakin...

Puhut asiaa ja totta! Vaikka eipä taida minulle kelvata,ellei sydämessä ole aitoutta!

• Ei tuo välimatka ole olennaisin osa vaan se mitä voi kumpikin tehdä välimatkan eteen mielestäni.Riippuen tilanteesta eli välimatkasta kuin reaalisista mahdollisuuksistakin.Eihän yksipuolisuudella saavuta mitään ja se paljastaakin aika helposti kaikenlaista.Kyllä pitkäjänteisyyttäkin on.Vika vain joskus on siinä, että se menee yli ymmärryksenkin.

Se kuitenkin täytyy myöntää, että tiettyjä rajauksia teen.Johonkin 100km asti karkeasti.Tietenkin tilanteesta riippuen.

Deitti-ilmoituksissa on kyllä yksi vika sitten kirjoitukseesi verrattuna.Silloin näiltä rauhallisemman seudun asukeilta jää puuttumaan se tietty hektinen elämäntapa.Kuitenkin monet ominaisuudet kulkevat monen silmissä ristiin ja siinäkin piilee kysymys.

• Topias

Onko välimatka este? Itse muutin joitakin vuosia sitten maalle enkä tällaista ole huomannut. Mikä meidän on liikkuessa hyvillä autoilla rauhallisessa maassa. Et kai itsekään usko tähän potaskaan,että välimatka olisi este. Kuinka selität suuret rakkaustarinat; mies Siperiassa vankina ja nainen odottaa kymmenen vuotta lännessä. Tai kumppani toisella puolella maapalloa. Jos kumppani on mielenkiintoinen ja suhde ok, niin ei sitä muutamilla sadoilla kilometreillä mitata. Miellyttävän naisen vuoksi minä ainakin miehenä olen matkustellut ja nytkin matkustaisin muttei tällä kertaa ole sellaista suhdetta. Ja sitten viedä yhteiselle matkalle. Yes!

• mrs Singel

Minulle se ei ole este, vain hidaste.
        Tiedän esim. parin, joista toinen on asunut Australiassa ja toinen täällä, siitä huolimatta suhde piti ja lujittui ja nykyään pariskunta on onnellisesti aviossa ja yhdessä.
        Välimatka saattaa olla se suhdetta kiinteyttäväkin tekijä. Pieni ikävä opettaa antamaan toiselle arvoa ja tekee tapaamisista odotettuja. Toinen ei myöskään liian äkkiä muodostu itsestään selvyydeksi.

• Heppu
        mrs Singel kirjoitti:

Minulle se ei ole este, vain hidaste.
        Tiedän esim. parin, joista toinen on asunut Australiassa ja toinen täällä, siitä huolimatta suhde piti ja lujittui ja nykyään pariskunta on onnellisesti aviossa ja yhdessä.
        Välimatka saattaa olla se suhdetta kiinteyttäväkin tekijä. Pieni ikävä opettaa antamaan toiselle arvoa ja tekee tapaamisista odotettuja. Toinen ei myöskään liian äkkiä muodostu itsestään selvyydeksi.

Tiedän sen voivan toimia jo syntyneessä suhteessa. Mutta jos juttu ei ala äkki-ihastumisella vaan sillä, että pieni, mutta itsepintainen uteliaisuus jää kihertämään mieleen ensitapaamiseten jälkeen, niin että haluaa työstää sitä pikku hiljaa ja katsoa mitä siitä voisi tulla niin silloin se tuntuu olevan este. Pitkän välimatkan vaiva tuo ikäänkuin paineita tapaamisen onnistumiseen. Mutta jos on hieman keskiverrosta poikkeava ihminen niin sopivia, vapaita partneriehdokkaita on harvassa, joten matkustamiseen on varauduttava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      146
      3167
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2593
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1954
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1891
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1714
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1627
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1502
    Aihe