Olen Lapista. Ja olen asunut yli 3,5 vuotta Hämeenlinnassa. Käynyt koulun täällä... kuitenkaan en ole saanut mitään pysyviä ystävyys-suhteita. Olen 22.v ja juuri eronnut joten seura olis enemmän kuin tarpeellista. Ei ihan riitä Lappi kontaktit. Ota vain rohkeasti yhteyttä... nainen tai mies 😅
Etsin kavereita Hämeenlinnasta
4
73
Vastaukset
- ainatanssinut
Lähde harrastuksiin.
Tanssi esim. on kivaa ja sitä voi sitten osatessaan harrastaa tanssilavoilla kesät ja talvet. Kavereita löytyy, etenkin jos olet mies.
http://www.baunssi.net/kurssitarjonta/kurssilukujarjestys Mä oon Hämeenlinnasta haluisitko tavata?
- niko554
tavataan goodmarkin s marketin penkillä joka päivä klo 9.00
- Vänner
Hei! Olen samassa tilanteessa oleva , muualta muuttanut noin 50 -vuotias nainen. Elämäni perusasiat ovat kunnossa ja pidän kaupungista, mutta kaipaan naispuolisia ystäviä etenkin nyt kun lapset viettävät yhä enemmän aikaa muualla kuin kotona . Olen luonteeltani ulospäin suuntautunut ja optimistinen. Ota yhteyttä. 😊😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574604
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1544218- 673852
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473644Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414