Miksi lihavalla

Gallupoija

sönköllä on niin iso perse?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolasukeltaja

      Siksi että fiktiivisellä Luolamadonnalla on olemattomat kriisitissit.

      Katsos, nämä seikat tasapainottavat toisiaan.

      (Hihitystä)

      • bsygiatri

        Mitkä ovat kriisitissit?


      • Luolasukeltaja
        bsygiatri kirjoitti:

        Mitkä ovat kriisitissit?

        Katukieltä. Tarkoittaa rintoja, joita ei voi havaita tai tunnustella. Aiheuttavat kantajalleen minäkuvaongelmia.

        (Reps)


      • kkdsfgk
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Katukieltä. Tarkoittaa rintoja, joita ei voi havaita tai tunnustella. Aiheuttavat kantajalleen minäkuvaongelmia.

        (Reps)

        Sulla on semmoset?


      • Luolasukeltaja
        kkdsfgk kirjoitti:

        Sulla on semmoset?

        Ei suinkaan. Tarkoitan nettifeikkinaisia.

        (Hihitystä)


      • Bsygiatri
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Ei suinkaan. Tarkoitan nettifeikkinaisia.

        (Hihitystä)

        Millaiset tissit sinulla on?


      • Luolasukeltaja
        Bsygiatri kirjoitti:

        Millaiset tissit sinulla on?

        Ei minulla ole tissejä. Olen fiktiivinen palstamies.

        (Reps)


    • artsandcraftss

      En ymmärtänyt mitään tästä ketjusta. Hyvin eksoottista.

      • Eihän tässä ole mitään eksoottista. Luolajobiina ei pidä siitä että pienirintaiset naiset avautuvat negatiivisista kokemuksistaan s24 palstoilla, tai että asiasta puhutaan millään muotoa, ja niistelee nyt urakalla ryynejä nokastaan palstalle. Hän ei edes usko pienirintaisten naisten olemassa oloon, vaikka taitaa itsekin olla sellainen.


      • Luoladonkki
        PikkuLikka kirjoitti:

        Eihän tässä ole mitään eksoottista. Luolajobiina ei pidä siitä että pienirintaiset naiset avautuvat negatiivisista kokemuksistaan s24 palstoilla, tai että asiasta puhutaan millään muotoa, ja niistelee nyt urakalla ryynejä nokastaan palstalle. Hän ei edes usko pienirintaisten naisten olemassa oloon, vaikka taitaa itsekin olla sellainen.

        Hölynpölyä

        (Naurua viimeiseltä kesäterassilta)

        https://youtu.be/1TEFkLlG7h4


      • ..sanoo hän ja tietysti kiistää kaiken.


    • ex-sönkkö

      Hah, sovitaan vaikka että mulla on isot peppulihakset ja istumasento joka edesauttaa. ;)

      • Luolasukeltaja

        Naisessa pitää olla työntö- ja ponnistusvoimaa. Elämässä tulee eteen hetkiä, joissa on hyvä olla reservissä forssia.

        Eihän amerikkalaista jalkapalloakaan voi pelata mikään perseetön rimakinttu.

        (Naurua)


    • kauan-tuntenut

      Ei sillä ole erityisen iso perse, vaan suora pötikkävartalo. Isot tissit vaan. Nykyään varmaan aika roikkuvat.

      • Luolasukeltaja

        Roikkumisessa ei ole mitään ongelmallista. Roikkuminen on osa jokapäiväistä elämäämme. Roikumme kiinni jatkumoissa, idiosynkrasioissa, aikatauluissa ja psykedeelisissä kiinnekohdissamme, eli uskomuksissamme. Ja kaikki tämä siksi että olemme roikkumisen ammattilaisia, eli apinoita.

        (Hihitystä)


      • antisuomineito

        situkkaa ja kaljaa pari tatskaa siinä on matulle elättäjä naista


      • ex-sönkkö

        Ei se minustakaan erityisen iso ole. Hiukan malli muuttunut lasten myötä, mutta eiköhän sekin vielä sallituksi lasketa. :)

        Tissithän saa rusetille kaulan alle muutaman vuoden päästä, joten kaulahuivia ei enää kaivata sen jälkeen. :)


      • ex-sönkkö
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Roikkumisessa ei ole mitään ongelmallista. Roikkuminen on osa jokapäiväistä elämäämme. Roikumme kiinni jatkumoissa, idiosynkrasioissa, aikatauluissa ja psykedeelisissä kiinnekohdissamme, eli uskomuksissamme. Ja kaikki tämä siksi että olemme roikkumisen ammattilaisia, eli apinoita.

        (Hihitystä)

        Niin, kuis roikkuu ei ole turhaan lanseerattu kysymys. :)


      • Luolasukeltaja
        ex-sönkkö kirjoitti:

        Niin, kuis roikkuu ei ole turhaan lanseerattu kysymys. :)

        Ei ole ei.

        (Naurua)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe