sönköllä on niin iso perse?
Miksi lihavalla
19
<50
Vastaukset
- Luolasukeltaja
Siksi että fiktiivisellä Luolamadonnalla on olemattomat kriisitissit.
Katsos, nämä seikat tasapainottavat toisiaan.
(Hihitystä)- bsygiatri
Mitkä ovat kriisitissit?
- Luolasukeltaja
bsygiatri kirjoitti:
Mitkä ovat kriisitissit?
Katukieltä. Tarkoittaa rintoja, joita ei voi havaita tai tunnustella. Aiheuttavat kantajalleen minäkuvaongelmia.
(Reps) - kkdsfgk
Luolasukeltaja kirjoitti:
Katukieltä. Tarkoittaa rintoja, joita ei voi havaita tai tunnustella. Aiheuttavat kantajalleen minäkuvaongelmia.
(Reps)Sulla on semmoset?
- Luolasukeltaja
kkdsfgk kirjoitti:
Sulla on semmoset?
Ei suinkaan. Tarkoitan nettifeikkinaisia.
(Hihitystä) - Bsygiatri
Luolasukeltaja kirjoitti:
Ei suinkaan. Tarkoitan nettifeikkinaisia.
(Hihitystä)Millaiset tissit sinulla on?
- Luolasukeltaja
Bsygiatri kirjoitti:
Millaiset tissit sinulla on?
Ei minulla ole tissejä. Olen fiktiivinen palstamies.
(Reps)
- artsandcraftss
En ymmärtänyt mitään tästä ketjusta. Hyvin eksoottista.
Eihän tässä ole mitään eksoottista. Luolajobiina ei pidä siitä että pienirintaiset naiset avautuvat negatiivisista kokemuksistaan s24 palstoilla, tai että asiasta puhutaan millään muotoa, ja niistelee nyt urakalla ryynejä nokastaan palstalle. Hän ei edes usko pienirintaisten naisten olemassa oloon, vaikka taitaa itsekin olla sellainen.
- Luoladonkki
PikkuLikka kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään eksoottista. Luolajobiina ei pidä siitä että pienirintaiset naiset avautuvat negatiivisista kokemuksistaan s24 palstoilla, tai että asiasta puhutaan millään muotoa, ja niistelee nyt urakalla ryynejä nokastaan palstalle. Hän ei edes usko pienirintaisten naisten olemassa oloon, vaikka taitaa itsekin olla sellainen.
Hölynpölyä
(Naurua viimeiseltä kesäterassilta)
https://youtu.be/1TEFkLlG7h4
- ex-sönkkö
Hah, sovitaan vaikka että mulla on isot peppulihakset ja istumasento joka edesauttaa. ;)
- Luolasukeltaja
Naisessa pitää olla työntö- ja ponnistusvoimaa. Elämässä tulee eteen hetkiä, joissa on hyvä olla reservissä forssia.
Eihän amerikkalaista jalkapalloakaan voi pelata mikään perseetön rimakinttu.
(Naurua)
- kauan-tuntenut
Ei sillä ole erityisen iso perse, vaan suora pötikkävartalo. Isot tissit vaan. Nykyään varmaan aika roikkuvat.
- Luolasukeltaja
Roikkumisessa ei ole mitään ongelmallista. Roikkuminen on osa jokapäiväistä elämäämme. Roikumme kiinni jatkumoissa, idiosynkrasioissa, aikatauluissa ja psykedeelisissä kiinnekohdissamme, eli uskomuksissamme. Ja kaikki tämä siksi että olemme roikkumisen ammattilaisia, eli apinoita.
(Hihitystä) - antisuomineito
situkkaa ja kaljaa pari tatskaa siinä on matulle elättäjä naista
- ex-sönkkö
Ei se minustakaan erityisen iso ole. Hiukan malli muuttunut lasten myötä, mutta eiköhän sekin vielä sallituksi lasketa. :)
Tissithän saa rusetille kaulan alle muutaman vuoden päästä, joten kaulahuivia ei enää kaivata sen jälkeen. :) - ex-sönkkö
Luolasukeltaja kirjoitti:
Roikkumisessa ei ole mitään ongelmallista. Roikkuminen on osa jokapäiväistä elämäämme. Roikumme kiinni jatkumoissa, idiosynkrasioissa, aikatauluissa ja psykedeelisissä kiinnekohdissamme, eli uskomuksissamme. Ja kaikki tämä siksi että olemme roikkumisen ammattilaisia, eli apinoita.
(Hihitystä)Niin, kuis roikkuu ei ole turhaan lanseerattu kysymys. :)
- Luolasukeltaja
ex-sönkkö kirjoitti:
Niin, kuis roikkuu ei ole turhaan lanseerattu kysymys. :)
Ei ole ei.
(Naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581