Miksi...hän tekee näin..

Khkl

Heippa kaikille!
Olen ollut suhteessa puolivuotta 10-vuotta nuoremman kanssa. Hän on ollut alusta niin niin ihastunut/rakastunut, halunnut yhteisen tulevaisuuden ja kaikkea mitä ihanaa haluaa jokainen kuulla ja tuntea toiselta. Suhteemme on ollut intohimoinen. Mutta normaaleja ylä- ja alamäkiä ollut. Keväällä kuitenkin mies jätti minut. Seuraavana päivänä kuitenkin oli todella surullinen ja katuva ja sanoi miettineensä että haluaa todella olla kanssani nyt ja aina. Kesän aikana kuitenkin olemme aika paljon riidelleet, mutta saatu myös asiat sovittua.
Nyt on kuitenkin tapahtunut jotain. Hän keksii syitä, syyttää, tarttuu sanoihini ja sanoo ettei hänessä ole mitään vikaa. Hänen mielestäni en usko häneen vaikka todella uskon. Hänen mielestään tuntemukseni asioista on uskomista. En tosiaan käsitä mistä on kysymys.. Miten hän koko ajan hakee minusta syitä..mutta sitten kuitenkin haluaa olla kanssani. Haukkuu henkilökohtaisilla sanoilla ja hänen mielestään se on oikein jos suututun hänet. Suututan hänet sillä ilmeisesti että minulla on omat mielipiteeni ja oikeus myös olla asioista jotain mieltä.
Hän vaati minulta, miten käyttäytyisin, mutta kun pyysin häneltä että toivon häneltäkin vähän vastaan tulemista..hän suuttui. Eilen hän itkien sanoi että haluaa olla kamssani nyt ja tulevaisuudessa. Mutta illalla alkoi taas syyttämään ja huutamaan, aivan turhasta. Aamulla pyysi anteeksi mutta jatkoi taas päivällä. Aikani mietin mitä ihmettä..ja se tuli kuin tulikin suustani; onkai sitten parempi, että jätämme tämän tähän, koska en saa vasta-kaikua ja tuntuu että hän vihaa minua. Hän suuttui, lähti hetkeksi pois ja kun pyysin että tulee takaisin jotta voin selventää tuon asian niin hän lopulta tuli. Sitten hän olikin jo sitä mieltä ettei tästä tule mitään..
Olen aivan rikki..onko minua huijattu?? Miksi käyttäytyy näin?? Jättikö hän todella kaiken näin vain? Ja vielä niin että ns patisti minut ensiksi sanomaan?
Kertoisitteko mielipiteitänne asiasta..
On todella surullinen olo :(.

12

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankookki

      Pakene ja nopeasti kun vielä kerkiät!!!!! Älä missään nimessä jää moiseen suhteeseen.
      Olet kohdannut narsistin.

      • Khkl

        Tätä olen miettinyt..todella..voisiko olla näin?
        Hän haluaa olla kanssani, elää loppuelämänsä, mutta ei pysty mutta ei myöskään pysty sanomaan ettei pysty enään vaan odottaa minun sanovan kaiken, jotta saa vieritettyä syyt päälleni. Miten joku voi olla noin julma!??
        Kiitos sinulle kun vastasit 😊


    • oppeliini1

      Tuo ihminen on aivan kakara. Ei tiedä itsekkään mitä on tai mitä haluaa. Tunne-elämä on vasta kehittymässä.
      Laske, hyvä nainen, tuo poikanen kasvamaan ja aikuistumaan omaa tahtiaan.
      Vaikka hän onkin fyysisesti sukukypsä (pystyy seksiin) hänen henkinen taso on viisi (5) vuotiaan tasolla.

      Keskittäytyisit aikuisiin miehiin! Heitäkin kun on olemassa!

      • Khkl

        Kiitos sinulle myös! ☺️
        On vaan niin rankkaa..hän ei
        Pystynyt sanomaan mitään suhteen jatkuvuudelle joten laitoin hänelle että; asia ok. Annan hänen olla rauhassa. Sekään ei riittänyt..ei hän niin halua..
        Lopulta laitoin uudelleen viestin kun hän oli laittanut edelleen ettei osaa sanoa jatkosta, mutta haluaa minut ja ei haluaisi erota...mutta ...mutta mitä????...
        Sen jälkeen tuli kerran vielä viesti; on paha olla..ja tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään..
        Miten ihmeessä joku voi olla noin julma, että toimii noin..puhuu ristiin ja syyttää minua sellaisesta?? Miten tästä selviän..on niin paha olla...tuleekohan hän vielä katumaan..vai onko tosiaan tuota mieltä...?
        Anteeksi vuodatukseni, mutta tuntuu niin pahalta ja epäreilulta 😢


      • oppeliini1

        Lue uudelleen viestini. Se kertoo kaiken.


    • eieieieiei

      Ihme jankkaamista tollanen. Eihän tuo ole muuta kuin toisen ärsyttämistä, ei oikeasti rakastuneet ihmiset käyttäydy noin. Tuohan on yhtä poukkoomista asiasta toiseen.

      "Haluaa olla sun kanssa, mutta..." Just joo, tuota muttaamista se sitten on koko ajan tollasen kanssa, jos siihen haluat mukaan mennä. Puoli vuotta vasta olette olleet yhdessä, joten ei ole vielä maailmaa kaatava juttu, jos otat järjen käteen ja sanot, että nyt se on loppu.

      Kysyt, että onko hän tosiaan tuota mieltä. Siis hetkinen, MITÄ mieltä?

      Ei halua erota, mutta ei osaa sanoa jatkosta. Mitä hiivattia se tarkoittaa? Jos ihminen ei halua erota jostain toisesta, niin silloinhan se tarkoittaa, että haluaa jatkaa yhdessä. Mutta kun siihen perään pläjäyttää heti samantien, että "ei osaa sanoa jatkosta," niin se tarkoittaa ainoastaan, että tämä kaveri on pelkkää huuhaata. Puhuu mitä sylki suuhun tuo. Anna sen mennä. Sinähän olet 10 vuotta vanhempi ja sun pitää nähdä tämä asia oikein. Mitä tuollaisen tuulentuivertaman kanssa elämääsi alat haaskata.

      Todennäköisesti tyyppi haluaa pitää sinut vaan jonkinlaisena varakaverina, joka on aina tavoitettavissa silloin kun siltä tuntuu, mutta muuten haluaa liehua vapaana omilla menoillaan. Ei se ole sinuun rakastunut oikeasti. Ei taida vielä edes tunnistaa, millaista on olla rakastunut.

      Saat stressin aiheita elämääsi muutenkin, pakkoko sitä on vielä tuolla lisätä?

    • kokemuksiahulluista

      Huhhuu kuin tuttu tarina, olisin kuin itse tää kirjoittanut
      Muulla sellainen tarina puoli vuottaa sitten loppui, täsmällään samat narsistin piirteet olit miehellä ja mulla oli ulkomaalainen. Älä ole tekemisissä sellaisen idiootin, lopeta ajoissa.
      Ma tyhmä leikkisin liian kauan ja nyt ei uskalla enää kenenkään miehen kanssa tutustua.

    • näinluullenminä

      Tämä mies voi hyvin olla ulkomaalainen, onko näin?
      Suomalaiset on erilaisia, ehkä ei niin tyhjästä vääntä riitä

    • aavistellenjotain

      oisko sama mies, kuka halua osta tontti jokaisen naisen kanssa? Todellisuudessa ei ole miehestä mihinkään, ei ainakin vakimieheksi

    • etetenäävastaa

      mihin aloittaja on hävinnyt?

    • Nojopasnyt

      Juu...tuttua. mulla ollut jo 4v samanlainen. Turkista lähtöisin. Ei halua menettää mutta eI voi tehdä mitään, ei kykene oikeaan parisuhteeseen jne.
      Lieköhän meillä sama mies ? Ikää vaille 40.

    • oletakkasille

      10v nuorempi sehän on huijari, jos on ulkomaalainen siis hän halua olla sun kaa vain 4vuotta. jos on suomalainen vain seksisuhde

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe