Minä huomasin tuossa jo yli kolme vuotta sitten kuinka hauiksia jännittämällä ja niihin voimaa keskittämällä niistä alkaa lentää kipinöitä, ihan semmoinen rätinä kuuluu, punaisia kipinöitä.
Vastaukset 9
- moar-matti
Vankilassa istuessa tosin kahden vuoden aikana tämän taidon vähän niinku unohdin, enkä ole läheskään yhtä vahva kuin nuorempana, mutta planeetan vahvin mies kuitenkin
- moar-matti
Valtio halusi pitää minut vangittuna koska olin liian vahva ja aivan liian pelottava, valtio on minulle velkaa niistä lihaksista jotka menetin vangittuna ollessa
- Anonyymi
Kuvitteletko oikeasti että joku ihailee tai pelkää sinua,
ei , ei , ehei , kaikki nauraa ja säälii sinua,
tiedät tämän syvällä sisälläsi ja häpeät ja jännität itsekkin , pelko on syvällä sisälläsi ja siksi pakenet sitä niihin asioihin joita teen ja luulet auttavan, säälittäää............
- Esari
Minult lentää paskaa perseestä
- aitoBlueteam
kiehtovaa
- KimmmoKipe
Ei ole kyllä hauis kipinöinyt, kulostaa heinolta. Sen sijaan kun jännitän hauis/ojentaseutua niin sormenpää lämpenee niin että sitä voi käyttää hitsauskoneena. Pojat pajalla ihmeissään kun sormella hitsaan mutta nykyään jo pitävät asiaa normaalina.
- Moar-matti
Moar
- Anonyymi
Mulla lentää kipinöitä silmäkulmasta kun vinkkailen tytöille silmää salilla hehheh ;)
- Anonyymi
Ohhoh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3082421
- 261497
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2771442Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i148928- 45899
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa252804Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤238747- 56590
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38498