Minä huomasin tuossa jo yli kolme vuotta sitten kuinka hauiksia jännittämällä ja niihin voimaa keskittämällä niistä alkaa lentää kipinöitä, ihan semmoinen rätinä kuuluu, punaisia kipinöitä.
Lentääkö teillä kipinöitä lihaksista?
9
414
Vastaukset
- moar-matti
Vankilassa istuessa tosin kahden vuoden aikana tämän taidon vähän niinku unohdin, enkä ole läheskään yhtä vahva kuin nuorempana, mutta planeetan vahvin mies kuitenkin
- moar-matti
Valtio halusi pitää minut vangittuna koska olin liian vahva ja aivan liian pelottava, valtio on minulle velkaa niistä lihaksista jotka menetin vangittuna ollessa
- Anonyymi
Kuvitteletko oikeasti että joku ihailee tai pelkää sinua,
ei , ei , ehei , kaikki nauraa ja säälii sinua,
tiedät tämän syvällä sisälläsi ja häpeät ja jännität itsekkin , pelko on syvällä sisälläsi ja siksi pakenet sitä niihin asioihin joita teen ja luulet auttavan, säälittäää............
- Esari
Minult lentää paskaa perseestä
- aitoBlueteam
kiehtovaa
- KimmmoKipe
Ei ole kyllä hauis kipinöinyt, kulostaa heinolta. Sen sijaan kun jännitän hauis/ojentaseutua niin sormenpää lämpenee niin että sitä voi käyttää hitsauskoneena. Pojat pajalla ihmeissään kun sormella hitsaan mutta nykyään jo pitävät asiaa normaalina.
- Moar-matti
Moar
- Anonyymi
Mulla lentää kipinöitä silmäkulmasta kun vinkkailen tytöille silmää salilla hehheh ;)
- Anonyymi
Ohhoh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172427- 1692288
- 1161907
- 1521839
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa427961- 49931
- 85909