...palstanaistenkin tuleva tyyli:
http://www.voice.fi/muoti-ja-kauneus/rantautuuko-harski-farkkutrendi-suomeen-paljastaa-pakarat-124399?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Vielä jos ottaisitte lihaksikkaisiin käsivarsiin näyttävät tatskat niin tuohan olisi oiva naaraspuolinen vastine bicky royal -miehestä, varmaan uppoaisi semmoisten miesten rakkaushermoon kybällä tuommoinen nainen ensi kesän festareilla.
Onko pakarafarkut ja liekkilaukku...
12
<50
Vastaukset
Juuri tuolla tavalla naisten pukeutuminen aina lähestyy asymptoottisesti sukupuolisiveellisyyden julkisen loukkaamisen rajaa.
- Ikis__M
Varmaan nuo menee vielä siihen että tulee keskelle pystyhalkio niin voi sitten hektisissä festarimenoissa bicky(t) helposti tuikata kuivana kakkoseen ilman että tarvitsee riisua ollenkaan.
- 1256
Ikis__M kirjoitti:
Varmaan nuo menee vielä siihen että tulee keskelle pystyhalkio niin voi sitten hektisissä festarimenoissa bicky(t) helposti tuikata kuivana kakkoseen ilman että tarvitsee riisua ollenkaan.
Ja taas ikis sai orkut! Jestas näitä ikisinkun seksifantasioita!
- ei-uutta-ollenkaan
Nuohan oli muotia jo 80-luvulla. Mm. Samantha Foxilla ja Sabrinalla oli tuollaiset.
- ex-sönkkö
Niinpäs olikin 80-luvulla jo eikä 90-luvulla. My mistake. Mutta itse käytin vasta 90-luvulla.
- xxxzzzccc
Kyllä tuo pimatsu saa pitää vaattensa. Joutuisin ottamaan pakaraimplantit ennenkuin nuo päälleni vetäisin ja se ei ole nyt suunnitelmissa. Napapaitavillityskin jäi sikseen, koska tälläisellä synnyttäneellä kurpallahan tissit roikkuu navan kohdalla. Tosin oisinhan voinut olla luomassa uutta trendiä sivutissin sijaan. Olisiko se sitten ollut alatissi vai napatissi, kuka tietää.
On kait noita näkyny jo kauan..
Nii, eikös nuo nyt ole ihan perusfarkut, nykyäänhän katukuvassa näkee kaikenlaista.. enemmänkin kuin toivoisi välillä. Tosenlaisiakin näkemyksiä asiasta varmasti löytyy. :)
- elmerihautamäki
Nopee laukku.
Ei kiitos. Kyllä mä perseeni peitän uimarantaa ja makuuhuonetta lukuunottamatta.
- ex-sönkkö
Tuo ei ole mikään uusi muoti, 90-luvulla jo oli tämä sama muoti käytössä. Muistan, että minulla ja kavereillani oli tuollaisia persiistä ja polvista, reisistä puhki kuutettuja farkkuja käytössä. Ne kulutukset tehtiin kynsiviilalla leviksen farkkuihin. Huomio, levikset oli sen ajan hittituote myöskin.
Yleensä kyllä ujompina puettiin pyöräilyshortsit tai jotkut trikoot alle, ettei ihan paljas peppu vilkkunut rispauksista. Mutta joskus oltiin muka rohkeita ja jätettiin kankut vilkkumaan. :)
Tuota muotia paheksuttiin siihen aikaan aikuisien toimesta....miten mahtaa olla nyt.- Ikis__M
Nykyään alkaa varmaan olla jo niinpäin että lapset ja nuoret joutuu paheksumaan vanhempiensa pukeutumista, niitä varmaan hävettää kun vanhemmat ei osaa esiintyä sellaisella arvokkuudella kuin vanhempien kuuluisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070