Onko pakarafarkut ja liekkilaukku...

Ikis__M

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuolla tavalla naisten pukeutuminen aina lähestyy asymptoottisesti sukupuolisiveellisyyden julkisen loukkaamisen rajaa.

• Ikis__M

Varmaan nuo menee vielä siihen että tulee keskelle pystyhalkio niin voi sitten hektisissä festarimenoissa bicky(t) helposti tuikata kuivana kakkoseen ilman että tarvitsee riisua ollenkaan.

• 1256
        Ikis__M kirjoitti:

Varmaan nuo menee vielä siihen että tulee keskelle pystyhalkio niin voi sitten hektisissä festarimenoissa bicky(t) helposti tuikata kuivana kakkoseen ilman että tarvitsee riisua ollenkaan.

Ja taas ikis sai orkut! Jestas näitä ikisinkun seksifantasioita!

• ei-uutta-ollenkaan

Nuohan oli muotia jo 80-luvulla. Mm. Samantha Foxilla ja Sabrinalla oli tuollaiset.

• ex-sönkkö

Niinpäs olikin 80-luvulla jo eikä 90-luvulla. My mistake. Mutta itse käytin vasta 90-luvulla.

• xxxzzzccc

Kyllä tuo pimatsu saa pitää vaattensa. Joutuisin ottamaan pakaraimplantit ennenkuin nuo päälleni vetäisin ja se ei ole nyt suunnitelmissa. Napapaitavillityskin jäi sikseen, koska tälläisellä synnyttäneellä kurpallahan tissit roikkuu navan kohdalla. Tosin oisinhan voinut olla luomassa uutta trendiä sivutissin sijaan. Olisiko se sitten ollut alatissi vai napatissi, kuka tietää.

• On kait noita näkyny jo kauan..

• Nii, eikös nuo nyt ole ihan perusfarkut, nykyäänhän katukuvassa näkee kaikenlaista.. enemmänkin kuin toivoisi välillä. Tosenlaisiakin näkemyksiä asiasta varmasti löytyy. :)

• elmerihautamäki

Nopee laukku.

• Ei kiitos. Kyllä mä perseeni peitän uimarantaa ja makuuhuonetta lukuunottamatta.

• ex-sönkkö

Tuo ei ole mikään uusi muoti, 90-luvulla jo oli tämä sama muoti käytössä. Muistan, että minulla ja kavereillani oli tuollaisia persiistä ja polvista, reisistä puhki kuutettuja farkkuja käytössä. Ne kulutukset tehtiin kynsiviilalla leviksen farkkuihin. Huomio, levikset oli sen ajan hittituote myöskin.

Yleensä kyllä ujompina puettiin pyöräilyshortsit tai jotkut trikoot alle, ettei ihan paljas peppu vilkkunut rispauksista. Mutta joskus oltiin muka rohkeita ja jätettiin kankut vilkkumaan. :)

Tuota muotia paheksuttiin siihen aikaan aikuisien toimesta....miten mahtaa olla nyt.

• Ikis__M

Nykyään alkaa varmaan olla jo niinpäin että lapset ja nuoret joutuu paheksumaan vanhempiensa pukeutumista, niitä varmaan hävettää kun vanhemmat ei osaa esiintyä sellaisella arvokkuudella kuin vanhempien kuuluisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe