jos saisit vapaudut vankilasta-kortin?
Ampuisitko anoppisi
11
149
Vastaukset
- lkfdgiytj
En ampuisi, anoppi on oikein mukava ihminen. Kälyn voisin lähettää johonkin vähän kaukaisempaan kaupunkiin, jos se olisi mahdollista. Hänellä on ihan liikaa suunnitelmia sen suhteen, mitä meidän pitäisi vapaa-ajallamme tehdä, ja pahastuu, kun emme joka kissanristiäiseen lähde.
- hgghk
En muuten pahastu, sulla miniä on vaan iso ego,luulet olevasi tärkeä. Ole vain omissa sekopiireissäsi.
- dklfjgf
Taisi osua :)
- mkh7
dklfjgf kirjoitti:
Taisi osua :)
Iso egosi on vallannut koko kaupungin:)
- dkljglskdf
Se on silti pienempi kuin sun ahterisi. Sori. Fakta.
- eioletarvetta
no, en todellakaan!
Anoppini on ihana ihminen, todella mukava ja kiltti.
En tosin ketään muutakaan pahoinpitelisi tai tappaisi.
Ei ole minkäänlaisia agressioita ketään kohtaan pienessä mielessäkään.- hjggrt
Monesti anoppi on parempi pano kuin hänen tytär konsanaan.
- jkvb
Käly täällä hei, sinut kun on pakko aina kutsua, muuten alat sille koston tielle. Koeta nyt mahtua samaan kaupunkiin, ei ole pakko lähteä kaikkeen mukaan. Kutsu on vain kohtelias ele. Ilman sinua on hauskempaa.
- tadaaaa
Kuulostit ihan mun kälyltä. Mua ei vaan edes kutsuta.
- Mä.en.leiki.ton.kanssa
Monelle anoppi on läheisempi kuin äiti, jonka kanssa on eletty kiivaat murrosajan vuodet. Omaa äitiä on myös vaikea opettaa tajuamaan, että lapsi on aikuinen ihminen ja vastaa itse omista asioistaan eikä ole tilivelvollinen "kotiin" taloudestaan ja palkastaan, (jollei sitten ole niitä, jotka pyytävät rahaa äitimuorilta, kun omat tulot eivät riitä kattamaan kaikkea.)
Sellainen kersa suunnitteleekin helposti anopin ampumista, anoppi kun näkee lapsensa puolison kaksinaamaisuuden helpommin kuin äiti. - ndfu
On han se anoppi meidän miniänki mukaan ihana ihminen. Miniä ei ole tosin ollut anopin kanssa missään tekemisissä vuosikausiin. Kehuu kyllä kovasti. hihhih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131213Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49958- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40795
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721