Ampuisitko anoppisi

oijoiho

jos saisit vapaudut vankilasta-kortin?

11

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkfdgiytj

En ampuisi, anoppi on oikein mukava ihminen. Kälyn voisin lähettää johonkin vähän kaukaisempaan kaupunkiin, jos se olisi mahdollista. Hänellä on ihan liikaa suunnitelmia sen suhteen, mitä meidän pitäisi vapaa-ajallamme tehdä, ja pahastuu, kun emme joka kissanristiäiseen lähde.

• hgghk

En muuten pahastu, sulla miniä on vaan iso ego,luulet olevasi tärkeä. Ole vain omissa sekopiireissäsi.

• dklfjgf

Taisi osua :)

• mkh7
        dklfjgf kirjoitti:

Taisi osua :)

Iso egosi on vallannut koko kaupungin:)

• dkljglskdf

Se on silti pienempi kuin sun ahterisi. Sori. Fakta.

• eioletarvetta

no, en todellakaan!
      Anoppini on ihana ihminen, todella mukava ja kiltti.
      En tosin ketään muutakaan pahoinpitelisi tai tappaisi.
      Ei ole minkäänlaisia agressioita ketään kohtaan pienessä mielessäkään.

• hjggrt

Monesti anoppi on parempi pano kuin hänen tytär konsanaan.

• jkvb

Käly täällä hei, sinut kun on pakko aina kutsua, muuten alat sille koston tielle. Koeta nyt mahtua samaan kaupunkiin, ei ole pakko lähteä kaikkeen mukaan. Kutsu on vain kohtelias ele. Ilman sinua on hauskempaa.

• tadaaaa

Kuulostit ihan mun kälyltä. Mua ei vaan edes kutsuta.

• Mä.en.leiki.ton.kanssa

Monelle anoppi on läheisempi kuin äiti, jonka kanssa on eletty kiivaat murrosajan vuodet. Omaa äitiä on myös vaikea opettaa tajuamaan, että lapsi on aikuinen ihminen ja vastaa itse omista asioistaan eikä ole tilivelvollinen "kotiin" taloudestaan ja palkastaan, (jollei sitten ole niitä, jotka pyytävät rahaa äitimuorilta, kun omat tulot eivät riitä kattamaan kaikkea.)
      Sellainen kersa suunnitteleekin helposti anopin ampumista, anoppi kun näkee lapsensa puolison kaksinaamaisuuden helpommin kuin äiti.

• ndfu

On han se anoppi meidän miniänki mukaan ihana ihminen. Miniä ei ole tosin ollut anopin kanssa missään tekemisissä vuosikausiin. Kehuu kyllä kovasti. hihhih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39