ostan naisten uimapukuja ja tankinineja jotka on vähintään 164
parhaiten mulle sopii XL uimapuvut mut kaikki pienemmätkin sopinu jollakin lailla eli ostan kaikkia jotka onkokoa 164, 170, 176 , xs, s, m, L, XL, XXL
tankinneista hyvin on sopinu koko 176 ja M ja L muita mulla ei ole ollu tankinin kokoa mut luulen että nuo muutkin koot sopii hyvin jos niihin tankineihin tulee se ala osa mukaan niin se on kiva Lussa
voin maksaa 1--4 euroa yhestä toimituskulu 1 euron
toimitus mieluiten postitse
naisten uimapuku tai tankini
miehelleuimapuku
1
139
Vastaukset
- Hölmöksikö_luulet
Tuolla hinnalla kukaan ei myy kuin käytöstä poistettuja risoja uimapukuja. Maksu ei riitä edes postituskuluihinkaan ja yleensäkin maksun saanti voi olla epävarmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493780- 593616
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1002974Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572718Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252529Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352112Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012041Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1191871Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711219