Kävin äsken kaupassa

Ostin mansikkakääretortun, ja omenalimonadia. Meinaako muutkin syödä nyt illalla sokeria?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoopi jäi eläkkeelle, tänään ilmeisesti oli viimeistä kertaa urheiluruudussa

      • tiet-ämätön

        Kuka on Hoopi?


      • hbhgfv

        kääretorttu on hyvvee. saitkonä alehintaa?


      • tiet-ämätön kirjoitti:

        Kuka on Hoopi?

        Ylen urheilutoimittaja Hannu-Pekka Hänninen


      • hbhgfv kirjoitti:

        kääretorttu on hyvvee. saitkonä alehintaa?

        Juu ei ollut alennuksessa


    • vihatipunen

      Söin kaksi Ehrmannin vanukasta. Piti syödä vaan yksi..Mun on tehnyt koko illan mieli appelsiini Jaffaa. Yleensä en koskaan osta sitä mutta nyt olen kipeä niin ehkä siksi tekee mieli. Joku syysflunssa, ja päivällä tuli kerran (vai kaksi?) vatsakin tyhjennettyä yläkautta.

      • Pysyikö Ehrmannit sisällä?


      • vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

        Pysyikö Ehrmannit sisällä?

        Ne pysyi.


    • eyecandy

      Kävimme kaverin kanssa safkaa noutamassa ja söin silmilläni vain sugar babyja. Uskomattoman kauniita naisia ja muotoja sight-seeing tourilla. Kaunis sää ja auringonvalo vain korostivat paratiisimaista tunnelmaa. Pohdimme kimpassa että ymmärtävätkö naiset itsekään miten seksikkäitä ovat vain olemalla olemassa.

      Kotimatkalla bongasimme Morris Minin jonka katolle maalattu brittilippu. Ou, behave, Austin.

    • Ostin eilen reissulta jättimäisen suklaalevyn. Ei maistu..

      Mutta nämä sun aloitukset on usein sellaisia hyvän mielen juttuja. :)

      • En pystyisi vastustamaan jättimäistä suklaalevyä


      • asdfvsdfgsdf
        pujottelija kirjoitti:

        En pystyisi vastustamaan jättimäistä suklaalevyä

        Sokerinhimo voi olla lihan ja rasvan puutosta. Kun panee vatsaan silahkaloovaa, punaista maitoä, ruislimppoa, lättisian ihraista niskaa,tuppiperunaa ja läskisoosea kyllin, ei pitäisi enää roskaenerkia maittaa


      • pujottelija kirjoitti:

        En pystyisi vastustamaan jättimäistä suklaalevyä

        Tämän päivän ruokavalio: iso latte ja spiruliinaa. Keho aika hyvin tietää, mitä tarvitsee, milloin syödään ja milloin ei. Tosin hemoglobiini oli hetki sitten lähes 170, joten joutui himmailemaan tuon vihreän mönjän kanssa.


      • ghjkjxseer

        "Mutta nämä sun aloitukset on usein sellaisia hyvän mielen juttuja. :)"

        Tykkään kanssa!


    • kaisanoasaa

      Kaljaa koneeseen perkele eikä mitään sokeria.

      • 70707

        Enemmän hiilareitahan siinä kaljassa taitaapi olla.....


    • Sokeri on pahin viholliseni naisten jälkeen.

      • 12plus8

        Mitä tarkoitat? Sokeririippuvuutta vai?


    • Ei sokeria, vain alkoholia.

      • 70707

        Niin, lihottavampaahan se taitaapi olla.....


    • Makeanhimo on vissiin ainoa pahe, jota minulla ei ole.

    • wertwegewr

      Joo kyllä minäkin ajottai sorrun sokerimässäilyyn, ja sitten tulee aina se väsymys perään ja myöhemmin joku raivokohtaus ja sitten masennus josta taas koitan päästä yli syömällä itseni täyteen

    • lähimmäisnainen

      Leivoin äsken itse pellillisen mustikkamuffineita. Nyt täällä tuoksuu ihanalta, kakunpaistolta.

      Sytytän kohta kynttilöitä palamaan ja alan katsoa ohjelmia kristilliseltä tv-kanavalta eli tv7:ltä.

      • Muffinssit kelpais mullekin, tv7 ei ehkä niinkään


      • Itse laittaisin mieluummin mustikkamuffinsien päälle valkosuklaata kuin tv 7 mutta kukin makunsa mukaan.


    • nambambamab

      Söin irtokarkkeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe