Oisko joku kenties suorittanu Tieturva 1 -kurssin? Minkä tyyppinen on se kirjallinen koe? Onko avoimet kysymykset vai monivalintaa?
Tieturva 1
6
4445
Vastaukset
- tytsi
Juu, ei oo hankala. Jos seuraat kurssin ajan mitä tapahtuu ja puhutaan, on tod. helppoa vastata kysymyksiin oikein. Monivalintaa....
- Tiedosta kiitollinen
Kiitos tosi paljon...pelastit päiväni :)
- rahtari
Se ihan helppo.Lähinnä pelleilyä,rahat pois työn antajalta.Lasten tarhan jos on läpäissyt niin selviää.Kysymykset kuuluu lähinnä et saako ajaa jos liikenne valo on punainen?Mut työn antajalle se maksaa.Ota ihan iisisti.
- Halpuutimme
Hinnat on tippuneet.
www.ennakoivanajonkoulutus.com
- Anonyymi
Aivan järjetön koulutus ja netin teoriakoe. Täysin idioottien tekemä testi. Täysin rahastus. Sääntösuomen ja rahat pois henkisten poliitikkojen väsäämiä asioita. Toivottavasi kaikki tällainen maksullinen paska lopetetaan.
Tieturvan ja monien muiden turvien lisäksi on olemassa vieläpä yleinen työturvallisuuskortti. Sen suorittaminen maksaa netti-etä-kurssina 70 euroa ja se vaikuttaa olevan yleisesti vaatimuksena monissa vuokrafirmoissa. Voin vain kuvitella millaisia idioottimaisia itsestäänselvyyksiä koko 8h rahastuskurssi pitää sisällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078