iski kuin Otsikkoon....ruskinainen on vienyt paikkani ja nautti sinusta nyt ;( muilla samoja tuntemuksia ruskinaisten suhteen etelä-karjalassa ?
sattuu niiiiiin suunnattoman paljon
17
223
Vastaukset
- hggv
Vittumaisia ryssiä
- jylenaa
Mikä ryssäss parempää ja yks ryssä riittää kahdelle miehelle ?....😁 olka htyvä 😀😀 russian rules.
- 230416
ja miten mies ei voi tajuta, että kotona odottaa oma mies !!! taitaa olla useampi mies tällä kierroksessa, tunnistaako kukaan; vaalea blondi, 16ocm ?
- llkkiioommpppp
allahan on kuin kuva ryssä naisesta
- aaaattttiiiibny
tuuheat hiukset tai....
- Kakakakakaka
Oisko mies samoin etelä-karjalasta, kuka sulta otetti?
- lkjhgfds
taitaahan tuo olla kuten muijakin. . käkkärää. mitäs kokemuksia sulla ?
- kakakakakaka
Oisko miehellä 2 autoa, henkilöauto vihreä?
- tiedäänyhdeeeen
suomi mies tai ulkomaalainen?
- najena
ihan suomi perusmies
- Kakakakakaka
Oisko miehellä kihara tukka?
- äölkjhgfd
on sellainenkin, mutta myös punainen, osaatko suuntaa missä asuu sanoa ?
- Kakakakakaka
Lappeenranta
- Ughhhhh
Itä vai Etelä suunnalla ? Tarkempi tuntomerkkejä ?
- kakakakakaka
mulla oli etelä suunnalla
- dsfdsf
näinköhän on sama mies ? parta, siniset silmät, pitkä ??
- Chbcg
Nyt meinaa naisen takia tulla jo yli..oli niin kimallusta ja vaaleanpunaista ja fashion centerikii valittu sen mukaisesti . Yäk 😲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211