Eipä ole koskaan näkynyt treffeissä noin mielenkiintoista aloitustekstiä. Ensimmäisen lauseen luettuani oli pakko käydä äkkiä muut välilehdet läpi, jotta pääsisi nautiskelemaan tästä massasta erottuvasta aloituksesta ja hieromaan tylsän päivän jälkeen hieman aivonystyröitään. Selvästi elämässä nähtiin jotain syvällisempääkin ja arkipäivän murheita tärkeämpää.
Eilen illalla aloinkin kirjoittamaan viestiä, mutta kello kuitenkin pääsi siinä filosofisia pohdiskellessani kulkemaan niin, että päätin siirtää viestin laiton tämän päivän puolelle.
Kuvaustekstin lopussa luki jotain tyyliin "tälläinen teksti tänään, ehkä huomenna jotain aivan muuta".
No miten kävikään, tämän päivän yllätykseksi profiili oli poistettu. Harmi sinänsä etten osannut kiirehtiä oikeassa paikkaa ja laittaa viestiä menemään jo eilen.
Olis kyllä ollut hauska jakaa mietteitä. En olekaan koskaan löytänyt edes miestä, jonka kanssa voisi pohdiskeluissa päästä tuollaiselle tasolle. Ja naisten keskuudessa kun kyseinen persoonallisuustyyppi on vielä harvinaisempi.
Whispy poisti tilinsä treffeistä. :/
IntelMind
0
129
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568